kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                 7e ronde -  1e kindje                               08-09-08
Mosa, 25 jaar                     3e ronde - 1e kindje                                  09-09-08
Esseltje,   30 jaar           8e ronde - 1e kindje                                 12-09-08
Miranda26, 28 jaar     4e ronde - 2e kindje                                 12-09-08
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                                   ??-??-08
Mamoetje,  19 jaar      9e ronde - 1e kindje                                 ??-09-08
Maureen                                   6e   ronde - 1e kindje                               ??-??-08
Collie                                                8e ronde- 1e kindje                                 25-9-08 bij 33 dgn
DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:d
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:

Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  .. mei 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09

wouw!!!! nathalie vaharte gefeliciteerd!!!!SUPER ZEG!
ik kan je natuurlijk alleen via deze manier feliciteren want ik heb je nummer natuurlijk niet......
ow meiden willen jullie haar misschien namens mij feliciteren als jullie haar telefonisch/of per sms spreken? alvast bedankt,weet niet wanneer zij weer terug komt?

groetjes corina

hey mosa,
ja ik weet dat ik vroeg getest heb,maar op de verpakking van de sensi test stond op dat het vanaf 4dagen voor je nod kan,weet ook niet of dat betrouwbaar is?!

hier minder leuk nieuws,ben zojuist ongesteld geworden,op dag 26 van mijn cyclus,echt balen!!!!!!

JEAHHHH!!!! Nathalie is eindelijk zwanger!!! Meid van harte gefeliciteerd zeg! Het is je zo gegund! Je hebt zo veel narigheid te verwerken gehad afgelopen tijd! Echt super, ik heb een glimlach van oor tot oor op mijn gezicht! Je bent toch een van de eerste kluskippies en ik ben blij dat het nu eindelijk gelukt is! Ik hoop echt dat je een gezonde zwangerschap tegemoet gaat en dat je er lekker van kunt genieten!!!

Voor de andere meiden ± zo zie je blijf hopen, ook jullie zijn een keer aan de beurt! Ik hoop uiteraard zo snel mogelijk!

Corina, balen dat je ongi bent geworden! Mijn cyclus was ook 26 dagen dus het kan wel. Of was je de maanden hiervoor met langere cycli?
Het voordeel van 26 dagen is dat je echt heel snel alweer op je nod zit. Maar goed je hoopte natuurlijk dat het dit keer raak zou zijn.

Ik denk niet dat ik nog kan reageren voor ik op vakantie ga, maar ik duim voor jullie allemaal en ben echt superblij voor Nathalie!

OOOOOOOhhh wat fijn Nathalie, gefeliciteerd! Echt super! Ben er echt helemaal blij van!

Hier gaat alles goed, ben 18 weken zwanger en ik voel me prima. Mijn buik is echt al groot, maar ben nog maar 1 kg aangekomen in totaal.

NATHALIE: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! WAT EEN SUPER NIEUWS!!!
Hoop dat je een fijne en goede zwangerschap tegemoet gaat!!
En dat je nu eens lekker kan gaan genieten!!
Het is je gegund!!

Bolle: Fijne vakantie!!

Corina: Balen dat de rd zijn gekomen. Het blijft elke keer weer een tegenslag.....
Heel erg veel succes de komende ronde.

Gerdien:18 weken alweer!! Wat mooi dat je een buikje krijgt!! Dat wordt het wat tastbaarder, of niet??

Van mijn kant weinig nieuws. Dag 4 van mijn cyclus.
Ik ben aan het aftellen tot mijn vakantie. Begin een beetje  'op' te raken.  Krijg volgende week donderdag vakantie.

Fijne dag allemaal!!

Liefs Collie.

Helemaal fantastisch, Nathalie is zwanger!!!!! Degene die zo meeleefde met de anderen mag nu zelf aan den lijve voelen hoe het is ZWANGER zijn...Meis van harte gefeliciteerd en je mannetje ook! Geniet ervan en dat je maar een goeie zwangerschap tegemoet gaat. Ronde 6 was toch de ronde he???
Meiden bij wie het nog niet gelukt is: hou vol, er komt een dag.....dat weet ik zeker en ik hoop zo snel mogelijk.
Hier alles goed, ben nu 16 weken en buikje krijgt aardig vorm. Heb veel last van trekkende banden. Het kindje voel ik nog niet echt, soms kan ik dan nog wat onrustig worden, maar ik weet dat het pas over een paar weken echt te voelen is, geduld hebben dus. Ik voel me verder heerlijk, lekker fit, geniet er ook echt van.
Nou meiden tot gauw maar weer.  

Terug
Bovenaan