A
Anoniem
Guest
Ha meiden,
Wat gaat Nathalie dat leuk vinden, al die berichtjes, hihi!!!
Wat fijn dat het ook met jullie zwangeren allemaal goed gaat!! Het schiet al mooi op he?
Ik heb even gekeken, maar samen met Esseltje, Maureen en Mamoetje ben ik nu nog over van de kluskippies van het eerste uur...
De tranen hebben wel rijkelijk gevloeid hoor, toen ik hoorde dat Nathalie zwanger was...was zoooooooooooo blij voor haar, maar tegelijkertijd was het ook een schok, heel vreemd, maar toen Nathalie nog niet zwanger was, had ik altijd zoiets van, we hebben elkaar nog (en dat heb ik er bij meer ook, bij esseltje en mickje had ik dat ook zo erg, die mail ik ook via hyves) en nu is ze weg...hihi, gelukkig in de goede zin van het woord!
Begrijp me allemaal niet verkeerd, maar heb het er met haar (via sms) ook nog over gehad en ze kon het goed begrijpen...
Het duurt hier gewoon allemaal zolang! En helemaal omdat je veel leest en hoort dat van meiden dat ze snel zwanger waren! Mijn vriendje stuurde vandaag ook nog een smsje: Hoop zo dat het bij ons een keer raak mag zijn...
Dat geeft dus wel aan dat hij het ook te lang vindt duren nu, terwijl hij eerst wat nuchterder was!
Maar goed, ronde 7...klinkt ook leuk en er is voor me gependeld, dat ik in oktober zwanger zou raken en dat het een meisje zou worden, dus dan wordt het ronde 8, mag ook, haha!
Heb mijn eisprong gehad, zondagavond of maandag (had beide dag last van mijn buik en ma.ochtend een lage temp) goed geklust en nu maar hopen dat het geholpen heeft!!!
ff weer van me afgekletst!
Fijne dag!
Liefs Joepie