kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Ha meiden,

Wat gaat Nathalie dat leuk vinden, al die berichtjes, hihi!!!

Wat fijn dat het ook met jullie zwangeren allemaal goed gaat!! Het schiet al mooi op he?
Ik heb even gekeken, maar samen met Esseltje, Maureen en Mamoetje ben ik nu nog over van de kluskippies van het eerste uur...

De tranen hebben wel rijkelijk gevloeid hoor, toen ik hoorde dat Nathalie zwanger was...was zoooooooooooo blij voor haar, maar tegelijkertijd was het ook een schok, heel vreemd, maar toen Nathalie nog niet zwanger was, had ik altijd zoiets van, we hebben elkaar nog (en dat heb ik er bij meer ook, bij esseltje en mickje had ik dat ook zo erg, die mail ik ook via hyves) en nu is ze weg...hihi, gelukkig in de goede zin van het woord!
Begrijp me allemaal niet verkeerd, maar heb het er met haar (via sms) ook nog over gehad en ze kon het goed begrijpen...

Het duurt hier gewoon allemaal zolang! En helemaal omdat je veel leest en hoort dat van meiden dat ze snel zwanger waren! Mijn vriendje stuurde vandaag ook nog een smsje: Hoop zo dat het bij ons een keer raak mag zijn...
Dat geeft dus wel aan dat hij het ook te lang vindt duren nu, terwijl hij eerst wat nuchterder was!

Maar goed, ronde 7...klinkt ook leuk en er is voor me gependeld, dat ik in oktober zwanger zou raken en dat het een meisje zou worden, dus dan wordt het ronde 8, mag ook, haha!
Heb mijn eisprong gehad, zondagavond of maandag (had beide dag last van mijn buik en ma.ochtend een lage temp) goed geklust en nu maar hopen dat het geholpen heeft!!!

ff weer van me afgekletst!

Fijne dag!

Liefs Joepie

Voor ons allemaal.....

Lieve lieve kipkes...

Ik wens voor ons allemaal onze droom..... een klein mooi wondertje!!!!!

************ *****************GLITTERS*************** ****************

With love....

Esseltje

Naat....

Wat bezorg jij me nu Kippevel...

MEID VAN HARTE GEFELICITEERD>>>>> OWHHHHH wat gun ik het jou....!!!

Ik dacht kijk ff snel of er nog wat is gebeurd... Ik had het niet meer van je verwacht. Wat is dat mooi om te horen... mijn hartje slaat wat sneller voor je... meid, lieve lieve meid, wat is het toch mooi om te horen dat je eindelijk mag aantellen...

JIPPIEEE>>>>>>>>!!!!!!

Knuffss Esseltje

Joepie:

Ik ken dat gevoel hoor... ik heb dat ook nu dat Nathalie zwanger is.... ze was toch een beetje onze steun en toeverlaat... en we hadden elkaar nog... maar nu is ze zwanger en valt dat een beetje weg... hoewel ik het haar het meeste gun van ons allemaal... ze heeft toch veel moeten doorstaan....!!!

Meid wij hebben elkaar ook nog... en samen komen we er ook.. Ook wij zullen op een dag met een positieve test in handen staan... Misschien wel sneller dat je denkt..

Ik moet 4 september naar de gyn. en heb van het weekend mijn eitje... dus het wordt weer klussen geblazen... Ook ik hoop dat het deze ronde raak is. We zitten immers al in ronde 8 en we zijn inderdaad de kipkes van het eerste uur... ...

Laten we samen met de Maan iets nieuws beginnen....!!!

Liefs Esseltje

en als je ff wil kletsen kun je me vinden op hyves....

knuffss... en duim duim  voor ons (alle kipkes, maar met name de kipkes van het eerste uur!!!!)

Komt Nathalie hier niet meer? Ik wil graag haar verhaal lezen!

Meiden van het eerste uur... ik vind het ook zo rot voor jullie en ik denk echt veel aan jullie en ik hoop echt dat jullie ook snel zwanger mogen raken. Geef de moed niet op! Het is echt zo rot voor jullie dat anderen zwangeren worden en dat lijkt me voor jullie erg moeilijk.
Niet opgeven, even snikken en balen mag best, maar dan weer met goede moed ertegen aan!

Ik denk aan jullie, ik gun het jullie zo erg!

Dankje Gerdien,
Voor je lieve woordjes! Ik hoop dat het voor ons ook snel raak mag zijn! We duimen er wat af!

Nathalie zit in Luxemburg, ze is lekker een weekje op vakantie! Sommige meiden (waaronder ik) hebben haar 06-nummer en zij die van ons en ze heeft ons via sms laten weten dat ze positief getest heeft.
Ze komen als het goed is zaterdag weer thuis en zal dan alles in geuren in kleuren vertellen!!

Liefs Joepie

hallo dames,

ik wilde nog even 1 ding zeggen;

ik mag dan wel al 1kindje hebben,maar dat is ook niet zonder slag of stoot gegaan,ik hoefde niet de medichse wereld in gelukkig maar ik heb ook een hoop geduld moeten hebben,ik was al met al 1jaar bezig voor dat ik eindelijk zwanger was!

en nu ben ik ook alweer even bezig,nog steeds zonder succes!
dus vergeet ook niet dat ik het ook niet makkelijk had,en nu heb ik het helemaal niet makkelijk omdat bijna iedereen hier in de buurt,en iedereen van mijn zwangerschaps gym van vorig jaar ook weer zwanger is!
heel frustrerend!

ik ga het nu van me af zetten,het is voor mij al een obsessie aan het worden,ben mezelf niet meer,me humeur is ook bar en bar slecht,slaap al tijden  slecht,mijn vriend heb nu een hoop met mij te vorduren!
ik praat er nu heel veel met hem over,hij zegt ook dat ik het moet gaan loslaten hoe moeilijk dat ook is! en hij heeft gelijk,toen ik zwanger werd van mijn zoontje toen waren we in die maand ook op vakantie geweest en dat heeft blijkbaar geholpen toen.

sorry voor mijn geklaag,maar heb het ook niet makkelijk op het moment.

Corina, hoe kom je erbij dat wij denken dat jij het wel makkelijk hebt dan?
Miranda heeft ook al wel een kindje, maar daar lukt het nu ook niet zo makkelijk.
We hebben hier echt niet zoiets van: oh, zij heeft al een kindje dus zij moet niet zeuren...

Vind het heel vervelend voor je dat je het zo moeilijk hebt, maar ik denk niet dat er hier iets gezegd is, waardoor jij je aangesproken moet voelen.
Nathalie is gewoon heel open geweest met wat er allemaal in haar leventje is gebeurd en daarom krijgt ze veel steun. Niet iedereen (waaronder ik) is zo open over wat er allemaal privé gebeurt en daarom lijkt het wel of iedereen het Nathalie het het meeste gunt (wordt ook weleens gezegd) maar ik denk niet dat ze daarom minder blij zijn als er iemand anders zwanger is.

Sterkte ermee.

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan