kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

quote: Joepie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2008 12:08:35'));

Corina, hoe kom je erbij dat wij denken dat jij het wel makkelijk hebt dan?
Miranda heeft ook al wel een kindje, maar daar lukt het nu ook niet zo makkelijk.
We hebben hier echt niet zoiets van: oh, zij heeft al een kindje dus zij moet niet zeuren...

Vind het heel vervelend voor je dat je het zo moeilijk hebt, maar ik denk niet dat er hier iets gezegd is, waardoor jij je aangesproken moet voelen.
Nathalie is gewoon heel open geweest met wat er allemaal in haar leventje is gebeurd en daarom krijgt ze veel steun. Niet iedereen (waaronder ik) is zo open over wat er allemaal privé gebeurt en daarom lijkt het wel of iedereen het Nathalie het het meeste gunt (wordt ook weleens gezegd) maar ik denk niet dat ze daarom minder blij zijn als er iemand anders zwanger is.

Sterkte ermee.

Liefs Joepie

hey joepie,ik gun het nathalie echt heel erg,ik gun het iedereen net zo graag!
maar daar gaat het helemaal niet om,het gaat zelfs helemaal niet om nathalie,ben echt super blij voor haar!
en ik voel me verder niet aangesproken hoor,alleen omdat ik niet bij de eerste kluskippie's hoor zoals jullie dat noemen,kreeg ik alleen een beetje het idee dat ik er misschien niet bij hoor! maar begrijp me niet verkeerd hoor want op dit moment komt alles bij mij verkeerd binnen maar dat ligt aan mij zelf,omdat ik nu gewoon niet mezelf ben.
liefs corina

Hallo meiden,

Ik zal ook maar weer eens wat van me laten horen, heb zo af en toe wel meegelezen hoor .
Allereerst natuurlijk Nathalie HARTELIJK GEFELICITEERD MEID!!!!!! Wat fijn dat het gelukt is, geniet er maar van!!
En voor de meiden waar het nog niet gelukt is, kop op. Miscchien is het aankomende maand wel raak bij jullie!! Ik zal voor jullie duimen.
Met mij gaat het heel goed, ik ben nu 21wk1d de 20 weken echo was heel goed, en we weten nu ook wat het word. Ook begint mijn buik nu aardig te groeien.

Groetjes poeh

Poeh, vertel vertel!!???hihi, grapje hoor, dat moet je zelf weten!Fijn dat het goed met je gaat.

Corine, even een berichtje voor jou en ik hoop dat je het niet verkeerd opvat.
Ik vind het prima dat je hier mee kletst en je mag rustig je verhaal blijven vertellen, maar ik lees toch wel heel veel topics hier waarbij je heel boos overkomt. Soms dan schrik ik een beetje van je reactie, zoals ook gisteren/eergisteren hier...
Het grote nadeel bij de berichtjes die je typt is dat er geen toon bij zit en dat je dus veel verkeerd op kunt vatten. Misschien is dat niet eens de bedoeling van je, maar ik kan soms wel begrijpen dat er veel mensen boos op jouw berichtjes reageren. Je typt dan bijv. bij die mama van 2 boys ineens van, was dit het?? Ik dacht dat je mensen zocht die hetzelfde hadden meegemaakt...maar dan vraag ik me af, wat is er dan anders?? Dat jij van de eerste ook lang bent bezig geweest? Dat doet er toch niet zoveel meer toe, jullie willen toch beiden weer zwanger worden en dat lukt toch niet, dus in feite hebben jullie dat toch gemeen?? Of zie ik dit nu verkeerd.
Ik ben heel rustig op het moment dat ik dit type, dus ik hoop niet dat je alles met een boze ondertoon gaat lezen, want die heb ik niet.
Maar dit forum is om lekker met elkaar te beppen en ervaringen uit te wisselen en niet om overal echt een discussie van te maken...
Ik ben het ook niet overal mee eens, over wat hier geschreven wordt, maar er zijn ik weet niet hoeveel honderden vrouwen die hier typen en ik ben ook niet van plan om het overal mee eens te zijn. Laten ze het dan lekker uitzoeken.
En dan bemoei ik me daar ook niet mee...daar hebben zij niks aan en ik ook niet!

Ik hoop dat je uit wil leggen hoe het komt dat je soms zo reageerd.

Liefs Joepie

hey joepie natuurlijk wil ik dat uitleggen;

ik heb daarnet op die andere topic ook gezegd dat als je elkaar persoonlijk zou spreken dat dat vaak anders overkomt als via de pc!
kijk ik heb hier een tijd terug eens een discussie gehad met de klusbabes, dus dat loopt niet lekker en zal dat ook nooit doen,vrees ik.dus dan krijg je ook al gauw een stempel op je gedrukt.wel jammer want zo ben ik gewoon in het dagelijks leven niet,maar dat is het jammere van een pc is je hoord elkaars stem niet dus weet je ook niet of iemand gepiekeerd is of wat dan ook,en ik ben vaak erg direct dat klopt wel maar dat wil niet zeggen dat ik alles kwaad bedoel!
ik spreek regelmatig vriendinnen op msn enzo en die zijn ook vaak erg direct, en dan vraag ik ook gewoon of ze het sarcastisch bedoelen of dat ze me in de zeik zitten te nemen weet je wel?en dan blijkt er ook echt niks aan de hand te zijn.

ik heb hier vorige week of de week daarvoor al bij jullie aangegeven dat ik in een dip zit,dus niet lekker in mijn vel zit,en dan kunnen dingen misschien nog beroerder mijn strot uitkomen,maar dat moet je verder maar met een korreltje zout nemen.

ow ja;

ik heb verder niks tegen jullie,echt niet,vind het juist leuk van jullie dat ik met jullie mee mag kletsen,maar het is wel een beetje een nadeel als je er als laatste bij bent gekomen zeg maar,want jullie hebben inmiddels al een band opgebouwd met elkaar en jullie kennen elkaar alweer een tijdje.
groetjes

Allereerst Natalie gefeliciteerd natuurlijk!

Ik wou even melden dat ik  hier of bij de klusbabes   niet zoveel meer meekletste omdat ik wat afstand had genomen.. OVer 2 weken naar de gyn en dat doet ook een hoop met je!...

Nadat ik ongestel was geworden (Zal zo me   nieuwe NOD neerzetten..) had ik zoiets van achja, we kletsen maar weer gewoon  mee.. Alleen nu heb ik van het weekend rotnieuws te horen gekregen voer mijn schoonzus, zei heeft een dodelijk ongeluk veroorzaakt, geheel buiten haar schuld,. kon er niets aan doen, een kindje van 5 is daarbij omgekomen.. Dus ik ben eigenlijk geheel met haar bezig.. (natuurlijk mijn vriend ook) van het weekend ga ik langzaam aan weer reageren.. maar nu blijft het ngo niet echt hangen..

xxxx Mamoetje

Hey meiden,

Mamoetje, wat verdrietig zeg. Lees ook af en toe   met de klusbabes mee, dus heb het even opgezocht op die site wat je zei, en even gelezen. Wat rot voor je schoonzus zeg! Dat lijkt me echt zo erg als zoiets je overkomt, ook al kun je er niks aan doen! Mijn zwager heeft een keer gezien dat de vrachtwagen voor hem een kindje overreed op de fiets zonder dat hij het door had, hij is dus gestopt en heeft 112 gebeld. (eerst belde hij 06-11 zo in de war was hij) Toen heeft hij een vrouw in de auto aangehouden dat zijn telefoon het niet deed (dat dacht hij) en dat die vrouw 112 moest bellen. Later bleek dat de moeder van het kind te zijn...Kind heeft het niet overleefd, hij heeft het daar zo moeilijk mee gehad en nu is jouw schoonzus degene die het echt heeft 'gedaan.' bbbrrr...sterkte meid! las ook dat je het gevoel had dat je er niet helemaal bij hoorde door wat er soms gezegd werd...is dat intussen al wat beter?? Ik hoop het voor je!
En ik hoop ook dat er bij de gyn wat uitkomt en dat je snel zwanger mag zijn van je eerste hummeltje, want het is je zo gegund!Ik denk aan je!

Corine, fijn dat je het wilde uitleggen, maar misschien is het gewoon een idee om sommige uit de weg te gaan. Als jij niet wilt dat je een verkeerde naam op het topic krijgt, moet je gewoon de knop omzetten en niet meer reageren op sommige meiden, misschien dat dat helpt. En er zijn er maar een paar van het eerste uur hoor, dus heel veel meiden die nu ook nog meekletsen zijn later gekomen, je moet het niet te persoonlijk opvatten,  want sommige die zwanger zijn, die komen niet zo vaak meer en die kennen vaak alleen ons nog en niet de nieuwelingen...Daar komt het waarschijnlijk door.  We gunnen het iedereen die een kinderwens heeft!

Fijne dag allemaal!!!

Liefs Joepie

Hee Joepie, ja zag je de laatste tijd al een paar keer voorbij vliegen daar.. hihi.. onder ander e met de start balk van linniej.. ihihihi

dat gevoel heb ik nog steeds wel ja.. alleen was ik woensdag wel welkom bij m schoonzus.. maar er werd weeer eens niet naar me geluisterd als ik wat zei.. heb het maar opgegeven.. ag zo is de schoonfamilie  nu eenmaal.. zaterdag verjaardag van zijn nichtje en neefje bij een tante waar ik een hekel aan heb.. dus nog even op me tanden bijten en dan is het weer over.. zie zijn familie meer als die van mij dus vind het even genoeg zo!.. met zijn moeder en vader en een andere tante kan ik geweldig opschieten gelukig dus toch nog beetje leuk.

Ben bezig met de opleiding nagelstyliste.. ga zo me eerste spullen halen.. leukk!!!! Joepie hoe is het met jou meis??

xxx mamoetje

Terug
Bovenaan