kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

hallo dames,

ik wilde toch nog even reageren..

mamoetje voor zover ik weet heb ik nooit met jouw ruzie gehad maar met een aantal van de andere klusbabes.....maar goed het maakt ook allemaal niet meer uit nu...het kwaad is toch al geschiedt.
en het is soms logisch dat ik zo reageerde,jullie waren ook geen lieverds destijds.

maar goed we komen hier uiteindelijk voor het zelfde;ZWANGER WORDEN! dus laten we het gezellig houden voor elkaar en iedereen..
ik was het hele gebueren alweer vergeten,heb nu ook al een tijdje een topic waar ik mee klets,wat ook erg gezellig is,en als je het wel eens gelezen hebt dan zie je dat ik daar heel anders ben,en zo ben ik in het dagelijks leven ook! maar hun hebben me tenminste de kans gegeven.

succes met zwanger worden.

groetjes corina

nathalie denk je wel om je zelf?

het vergt een hoop van je lichaam hoor het zwanger zijn,dus neem ook meer de rust wanneer het maar effe kan.

succes verder.

groetjes

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                   8e ronde -  1e kindje                               04-10-08
Miranda26, 28 jaar        5e ronde - 2e kindje                                07-10-08

Mosa, 26 jaar                       4e ronde - 1e kindje                                  10-10-08

Esseltje,   30 jaar               9e ronde - 1e kindje                                10-10-08
Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08
Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                26-10-08 (37 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Maureen                                     6e   ronde - 1e kindje                              ??-??-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Helaas niemand overtijd.

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:

R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
24 sept        20-weken echo
Nathalie
9 sept            intake gesprek om 15.00 uur
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Mickje

11 sept          1e echo (12 weken)  

Nathalie
8 okt                1e echo om 8.40 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje  
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Hallo lieve meiden,

Ik heb mijn naam van het nod lijstje gehaald.
Het voelt hiet niet meer goed om mee te kletsen.
Dit topic straalt nu iets negatiefs uit. (is mijn gevoel!!)
Ik vind het erg gezellig bij de NM en ga daar mijn tijd en energie insteken.
Hier is het niet meer zoals het is geweest.

Wilde jullie even laten weten dat mijn naam weg is.

Ik wens jullie heel veel geluk en voorspoed met de zwangerschappen en het zwanger worden!!

Liefs Collie.

Collie het spijt me als ik je dat gevoel heb gegeven maar moest  het nu echt even zeggen, ik heb er nooit een probleem van gemaakt dat ze hier meekletste zoals corina al zei we zijn hier allemaal voor hetzelfde!

Corina, je hebt met mij nooit ruzie gehad nee, msaar wel met de meiden van het topic waar ik mee klets, dat zijn net als de meiden hier echte vriendinnen van elkaar geworden.. Jij hebt tegen bepaalde mensen dingen gezegd die echt niet kunnen,.. (hun zullen dat vast ook wel gedaan hebben) maar wat jij hebt gezegd is gewoon niet goed te praten.. Je hoort mij ook niet zeggen dat je in het echt leven ook zo bent of iets in die trand. Ik voel me gewoon niet fijn als ik hier wat tpy omdat ik het idee heb bij elke zin een discussie te kunnen beginnen.. En daar heb ik geen zin meer in..

groetjes xxxx Mamoetje

Hallo Mamoetje!!

Het ligt niet aan jou hoor!!!
Iedereen mag zeggen wat zij wil!!
Maar het voelt voor mij ook niet goed om hier nog wat te typen.
Dus ik kies er nu voor om hier niet meer te reageren.

Liefs Collie.

goede avond,

collie klets gewoon lekker mee hier joh..dan kunnen jullie beter mijn naam verwijderen.

ik vond het toch niet gezellig hierzo,ja in het begin wel ja,maar al gauw niet meer om dat er erg weinig gereageerd werd en nog steeds wordt.

dan kan beter ik van deze topic weggaan,want jij kletst hier al een tijdje mee,en dat zou dan toch zonde zijn als jij dan weggaat?

succes verder.

groetjes corina

Hey Kluskippies, hier was ik ook weer ff. Jeetje kan ook niet ff weg gaan hè, hihih nee grapje. Pff tis wat hier. En van mij hoeft er niemand weg. Gaat hier om gezellig kletsen. En wie het niet meer gezellig vind moet het eerlijk zeggen dan respecteren we dit. Dalijk is er geen kluskippie meer over. Dat zou zonde zijn.

Hier is het druk, veel regel werk, instanties, kop zorgen, en ook nog aan mezelf en mijn lichaam moeten denken ondanks alle therapieën. Mijn heup werkt ff niet zo lekker mee, gaat met ups & downs, maar heb nu oefeningen, zodat het hopelijk wat makkelijker word. Ik moet bepaalde keuzes maken en tja dan heb ik niet altijd de energie om te komen forummen. Lag gisteren om 22.00 uur al in bed met hoofdpijn wat maar niet weg ging. Totdat ik midden in nacht paracetamol nog en iets moest eten ivm misselijkheid. Maar mag mijn handjes nog dichtknijpen hoe ik me voel. Mijn buikje groeit en voel me verder redelijk goed.

Tot snel en fijne nacht! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan