kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                   8e ronde -  1e kindje                               04-10-08
Miranda26, 28 jaar        5e ronde - 2e kindje                                07-10-08

Mosa, 26 jaar                       4e ronde - 1e kindje                                  10-10-08

Esseltje,   30 jaar               9e ronde - 1e kindje                                10-10-08
Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08
Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                26-10-08 (37 dgn)
Collie, 25 jaar                       9e ronde- 1e kindje                                   28-10-08 (33 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Maureen                                     6e   ronde - 1e kindje                              ??-??-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Helaas niemand overtijd.

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:

R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
24 sept        20-weken echo
Nathalie
9 sept            intake gesprek om 15.00 uur
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Mickje

11 sept          1e echo (12 weken)  

Nathalie
8 okt                1e echo om 8.40 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje  
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Hallo Lieve meiden,

Even snel een berichtje van mij. Ben een beetje down. Helaas zijn gisteren de rd gekomen. En hoe!!! Heb vannacht liggen creperen van de pijn. Ga dus ronde 9 in!! Ik had al een kindje kunnen hebben. PFFFFFFFFFFF.
Ik ga deze maand weer tempen en de ovulatie testen gebruiken.

Ik ga me ook niet in die discussie mengen. Vind ook dat iedereen zijn of haar mening mag geven. Iedereen moet op het forum komen als zij daar zin in heeft. Wel vind ik dat als je naam erbij staat dat het fijn is om heel af en toe iets van je te horen.
Ik klets ook meer op het msnforum. Dit vind ik zelf fijner omdat het meer vertrouwelijk is. En dus dieper op dingen wordt ingegaan. Zo heeft iedereen ergens een eigen plekje. Maar ik vind het heel fijn om te weten hoe het met jullie allemaal gaat.Dus zal blijven reageren. (Al is het niet elke dag)

Corina: Jammer dat je ongie bent geworden!!Succes de volgende ronde!!

Joepie: Fijn weekend!! Geniet ervan!!

Nathalie: Doe rustig aan!! Goed naar je eigen lichaam luisteren!! Sterkte ermee!!

Heb niet de moed om verder te reageren. Denk dat het na het weekend wel beter is.
Allemaal een heel fijn zonnig weekend!!

Liefs Collie.

hey collie,,,,

allereerst; die *** ongi's ook,balen voor je,ik wordt er zelf ook regelmatig depri van,maar ja ooit komt het goed moet je maar denken(jaja ik weet het is makkelijk gezegd).

even over het msn gebeuren...kijk ik heb jullie msn-adres niet,en als de meeste bijna alleen maar daar reageren is het voor mij ook niet zo gezellig.
ik snap dat dat daar meer vertrouwelijk is,dat je er daar ook veiliger bij voeld zeg maar,maar ik vind het ook fijn om van iedereen op de hoogte te blijven.

groetjes corina

He bah wat rot Collie, sterkte meissie!

Hier gelukkig nog niet weer door mijn heup gezakt, hopelijk blijft het zo
want dan kan ik teminste beetje staan enzo. Heb mijn dag vandaag niet echt

Fijn weekend!

Liefs Nathalie

Hoi hoi,

Goh, ik wist niet dat ik meldplicht had als ik op een forum sta Corina! Ik sta er inderdaad nog bij en lees veel mee.Net als de andere zwangeren vind ik het lastig om over mezelf te vertellen, het is toch het zwanger worden forum, dus vind dat ik er eigenlijk niet zoveel meer te zoeken heb. Als ik lees dat meiden toch erg blij zijn om iets te horen van de zwangeren, vind ik het wel leuk om iets te laten weten. Corina, hoe je dingen ook bedoelt, je gedraagt je egocentrisch in de manier waarop je schrijft en dat stoot mij af. Ik heb absoluut geen zin dat mensen die ik niet ken mij vertellen dat ik te weinig op een forum kom. Dan is het voor mij klaar. Je kunt niet altijd begrip en respect krijgen als je het niet geeft.

Verder even een hart onder de riem voor jullie allemaal die zwanger proberen te raken: ik denk aan jullie en lees mee!!! Elke keer duim ik dat er iemand zwanger is. Heel veel succes meiden, het lijkt me een aardige opgave om zo lang te wachten.
Ik heb de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit, geen grote afwijkingen gevonden. Het was echt genieten om ons kindje zo lang te mogen zien. We weten het geslacht niet, dus het blijft spannend tot het eind.
Verder is mijn zusje zwanger, dat wisten sommigen al en ze krijgt een tweeling!!!!! Dubbel geluk, maar ook dubbel spannend natuurlijk, niets gaat vanzelfsprekend he. Ik ben wel heel blij voor haar en hoop dat alles goed gaat.
Meiden, leuk om weer even hier gekletst te hebben, tot de volgende keer.

Liefs Jolie

goede avond,

goh jolie wie zegt dat jij meldplicht hebt? het is gewoon jammer dat er hier op het topic maar erg weinig gereageerd wordt..! ik denk dat als deze topic vol gekletst is en er weer een nieuwe wordt geopend dat dan deze topic straks iedere dag op pagina 3of of 4 staat.

het ga jullie goed allemaal.

en voor diegene die nog niet zwanger zijn,succes.

groetjes

Hee meiden,

Ben er weer een tijdje niet geweest, maar ma het nalezen weet ik niet waar ik de tijd vandaan moet halen om te reageren, volgende weekend  me vriend  zijn verjaardag en een barbeque bij iemand van voetbal, en het weekend daarna naar Six Flags, en dan wordt het allemaal weer wat rustiger, (hoop ik )

Natalie: Ben je al een beetje aan het zwanger zijn gewend, of leef je nog in een onwerkelijke wereld?

Heb dit weekend echt een rot weekend, heb natuurlijk een verlamd onderbeen aan mijn rechter been, als ik te veel doe krijg ik kramp (de zwangeren onder ons zullen die kramp in hun kuit/benen wel kennen) Nou hadden we gisteren een suprice party van mijn schoonzus, en na de lange rit naar Hoenderloo (ruim 3 uur over gedaan door de afsluiting van de A2) had ik al kramp van het lange zitten, en toen het afkoelde savonds kreeg ik nog meer kramp (en toen moesten we nog terug)

Nu dus spierpijn in me hele benen en zelf in me linker bil.. hihi Hoop dat het morgen weg is want is wel vervelend..

Ik meng me wel even in de discussie..

Zoals de meeste van jullie wel weten klets ik mee bij de Klusbabes, ik klets daar al meer dan een jaar mee en toen dit mieuwe topic geopend werd, (volgens mij was het wie ook in eerste ronde of zoiets) een aantal jonge meiden zaten ben ik hier ook mee gaan kletsen, het was hier hartsikke gezellig en leuk, toen de klusbabes op een gegeven moment ruzie kregen met Corina kregen ben jij hier mee gaan kletsen, zoals een aantal meiden weten ben ik toen hier minder gaan reageren omdat ik hier niet mooi weer wou gaan spelen. Die tijd heb ik me ook ingelogd voor NM maar dat lukte niet om daar mee te kletsen.

Ik denk dat meer meiden die gelezen hebben op de andere topic hoe jij reageerde een beetje terughoudender werden met dingen vertellen en reageren.. En na een tijdje zijn ze die voorzichtigheid ook zat.. Zoals je misschien wel gemerkt heb reageer ik nooit op jou omdat ik weet dat als ik 1 ding verkeerd zeg dat ik het dan allemaal over mee heen krijg, en daarvoor ben ik hier niet, ik wil net als jij en iedereen mijn frustratie's en spanningen kunnen uiten, en heb nu hier het gevoel dat ik dat niet kan.. Gelukkig spreek ik er nog een paar buiten het forum..

Daarbij is de vakantie periode afgelopen en zijn de mensen weer aan het werk, na de vakantie's is het bijna altijdhet drukst.

Ik zal hier wel weer een discussie mee openen, en daar ben ik me ook degelijk van bewust.   Maar ik hou mijn mening neit langer meer voor me. dat heb ik lang genoeg gedaan..

Ga nog even lekker tegen me mannetje aanzitten en even kijken bij het andere topic waar ik nog wel eens reageer..

xxx Mamoetje

Hi Meiden,

Jolie wat fijn om te horen dat de 20 weken echo helemaal goed was. En je zus zwanger en een tweeling? Wat top zeg! Geniet er lekker van meis. Voel je je verder goed? Geen extreme kwaaltjes meer of vielen die bij jou mee?

Ik weet ff niet meer wanneer iedereen haar nod heeft sorry. Maar meiden veel succes!

Mamoetje, hoelang heb je al dat verlamde onderbeen? Heb je daar helemaal geen kracht meer in? Kun je nog wel lopen dan? Weten de artsen geen oorzaak? Sterkte!

Hier word het me allemaal een beetje te druk en te veel, moet enorm veel dingen regelen de komende dagen. Voordat ik mezelf voorbij loop dus ff wat minder hiero. Maar dit is ook afleiding dus wie weet kom ik nog wel buurten hoor, maar als het dus ff paar dagen rustig is weten jullie ervan.

Hoe is het met alle Kluskippies?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan