kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

ow collie wat spannend,ik lees net pas dat gister je nod is/was?
ik duim voor je!

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                   8e ronde -  1e kindje                               04-10-08
Miranda26, 28 jaar        5e ronde - 2e kindje                                07-10-08

Mosa, 26 jaar                       4e ronde - 1e kindje                                  10-10-08

Esseltje,   30 jaar               9e ronde - 1e kindje                                10-10-08
Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08
Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                26-10-08 (37 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Maureen                                     6e   ronde - 1e kindje                              ??-??-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Collie                                               8e ronde- 1e kindje                                 25-09-08 (33 dgn)  

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:

R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
24 sept        20-weken echo
Nathalie
9 sept            intake gesprek om 15.00 uur
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Mickje

11 sept          1e echo (12 weken)  

Nathalie
8 okt                1e echo om 8.40 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje  
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Goedemiddag, als ik we allemaal denken van tja er word toch niet meer zoveel gekletst en dan zelf geen stukje meer gaan posten dan blijft het natuurlijk stil. Vaak word er als iemand reageerd weer wat getypt, kijk maar naar  de laatste dagen.

Wat naar dat je weer ongi bent geworden Corina, nu ronde 9?
Hopelijk mag de homeopaat helpen, wie weet meis

Collie, spannend meis nog geen rd-tjes. Zou jij de volgende zwangere kluskippie worden? Ik hoop het zo voor je meis!

Ik moet me weer klaarmaken voor therapie. Vanmiddag nog ergo & fysio en dan lekker weekend. Morgen lekker uit eten met mijn opa & oma en familie. Zondag gaan mijn vriend en ik misschien naar de dierentuin bij droog mooi weer. Hoop het zo! Wens jullie alvast heel fijn weekend meiden. Nog paar uurtjes te gaan hè.

Liefs Nathalie

hey nathalie,

ik heb vrij regelmatig hier gepost en toen werd er ook niet zoveel op gereageerd,ja jij heb wel steeds gereageerd,en ik geloof collie ook...en misschien wel nog meerdere,maar kijk eens naar die zwangerenlijst,ik zie hier nog maar erg weinig van hun,of komen ze nu alleen op het zwanger ''zijn'' forum/topic?
maar het moet natuurlijk ook niet zo zijn dat er steeds dezelfde moeten reageren,het moet natuurlijk wel van beide kanten komen!

natuurlijk kan je niet iedere dag of op ieder moment achter de pc,dat lukt ook mij niet..
ik ben alleen online als mijn zoontje op bed ligt,of als hij wel eens denkt van;mamma ik speel nu liever effe alleen...ja dan zit ik ook nog wel eens achter de pc want dan kan ik hem evengoed in de gaten houden hahaha.
en omdat ik 3dagen werk vind ik het juist heerlijk om op de dagen dat ik niet werk even achter de pc te kruipen als ik die dag niet weg hoef,ik vind het soms toch een soort van ontspanning!

maar nogmaals;ik neem het niemand kwalijk,maar vind het wel jammer want het was wel gezellig hierzo!

Hey meiden,

Sorry, maar ik moet toch even wat zeggen...
Corina, je zegt elke keer wel dat je het niemand kwalijk neemt enz. maar toch krijg ik elke keer een raar gevoel als ik je berichtjes lees, want je geeft telkens wel een steek onder water zo van...er is niemand meer die naar me vraagt of ze zeggen wel klets maar mee, maar ik ga niet tegen mezelf kletsen...Je doet het allemaal af met een grapje, maar het wordt elke keer wel gezegd. En ik snap dat het niet altijd even leuk is, maar wij kletsen ook veel op het msnforum en de zwangere meiden vinden het gewoon vervelend (ik vind dat niet hoor meiden!) om over hun zwangerschap te vertellen...Daarom is het wat rustiger...
Maar hier neemt niemand het iemand kwalijk en toch heb ik al een paar keer van jou een berichtje gelezen met een ondertoon die er niet om liegt. Wij zijn elke keer bezig ons te verdedigen naar jou toe waarom er niet gereageerd wordt...maar wij doen dat toch ook niet bij de andere meiden!? Het is nu eenmaal zo...en het is leuk dat er gekletst wordt, maar als het niet zo is, dan is het niet zo!

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk als je verteld hoe het met je gaat, maar wij vragen niet elk berichtje naar iedereen die hier ooit geweest is...als je wat wilt vertellen, wordt erop gereageerd en als je een poosje niks schrijft, dan vragen we gewoon niet elke keer...maar dat hoeft toch ook niet?!

Meiden, sorry, weet niet of jullie het met me eens zijn, maar ik schrik altijd een beetje van haar reactie!

Ik ga lekker een weekendje weg nu!

Tot maandag en Nicole, ik duim voor je!
Corina, balen dat je ongesteld bent geworden...rot voor je...hoop de volgende ronde op beter nieuws!

Liefs Joepie

joepie...er hoeft ook niemand naar mij te vragen,maar ik vind het zelf niet zo gek dat er dan niemand reageerd,want er zijn meerdere die hier hebben gezegd dat het zo rustig is,dan is het toch niet zo gek dat ik dit zeg??

en ik geef jouw/jullie geen steek onder water door middel van mijn smileys..
en er zit geen ondertoon aan,want hoe moet ik anders mijn mening brengen want ik bedoel er verder niks mee!

ik praat ook veel op het andere topic waar het ook erg gezellig is,en natuurlijk zeg ik daar ook wel eens van;goh waar is iedereen? maar dat is meer voor de grap als dan dat ik het siriues neem..
maar we kletsen wel gewoon met z'n allen,en als er even iemand niet geweest is dan vragen we geregeld hoe het met diegene is..

ja shit he die ongi'sdat moeten ze afschaffen! hahahaha.
maar goed ooit komt het goed,moeten positief blijven toch?

ik ga nu even naar mijn zoontje toe,die wil vast wel uit zijn bedje.hahaha

ik ben er voor vandaag niet meer,fijne avond allemaal

Ik denk dat ik me niet ga mengen in discussie, heb genoeg aan mijn eigen lichaam op het moment. En iedereen mag mening geven. Jullie zijn nog met 8 meiden over, en dit is een zwanger willen worden forum dus aan ene kant ook logisch dat de zwangere meiden niet meer zoveel of niet meer hier zijn hè. Ze geven aan mee te lezen en posten af en toe hun medeleven. Nog ff een deel 4 van dit topic is vol. Dat het niet meer zo snel gaat als voorheen jammer dan. Op naar deel 5!

Groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan