Hey meiden,
Sorry, maar ik moet toch even wat zeggen...
Corina, je zegt elke keer wel dat je het niemand kwalijk neemt enz. maar toch krijg ik elke keer een raar gevoel als ik je berichtjes lees, want je geeft telkens wel een steek onder water zo van...er is niemand meer die naar me vraagt of ze zeggen wel klets maar mee, maar ik ga niet tegen mezelf kletsen...Je doet het allemaal af met een grapje, maar het wordt elke keer wel gezegd. En ik snap dat het niet altijd even leuk is, maar wij kletsen ook veel op het msnforum en de zwangere meiden vinden het gewoon vervelend (ik vind dat niet hoor meiden!) om over hun zwangerschap te vertellen...Daarom is het wat rustiger...
Maar hier neemt niemand het iemand kwalijk en toch heb ik al een paar keer van jou een berichtje gelezen met een ondertoon die er niet om liegt. Wij zijn elke keer bezig ons te verdedigen naar jou toe waarom er niet gereageerd wordt...maar wij doen dat toch ook niet bij de andere meiden!? Het is nu eenmaal zo...en het is leuk dat er gekletst wordt, maar als het niet zo is, dan is het niet zo!
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk als je verteld hoe het met je gaat, maar wij vragen niet elk berichtje naar iedereen die hier ooit geweest is...als je wat wilt vertellen, wordt erop gereageerd en als je een poosje niks schrijft, dan vragen we gewoon niet elke keer...maar dat hoeft toch ook niet?!
Meiden, sorry, weet niet of jullie het met me eens zijn, maar ik schrik altijd een beetje van haar reactie!
Ik ga lekker een weekendje weg nu!
Tot maandag en Nicole, ik duim voor je!
Corina, balen dat je ongesteld bent geworden...rot voor je...hoop de volgende ronde op beter nieuws!
Liefs Joepie