Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Essel, gefeliciteerd.
Weer een kluskippie zwanger!
groetjes,
Antoinette

ESSEL!!! VAN HARTE GEFELICITEERD! Wat ontzettend leuk zeg! Geniet ervan, na zoveel maanden eindelijk raak!  
Echt heel erg leuk!
Ik zit hier met tranen in mijn ogen!
Nu de andere meiden nog, we blijven duimen!
Joepie fijn dat de bloeduitsalgen goed waren! Nu nog even de spermatest afwachten. Wel vervelend dat dat nog even duurt, maar voor je het weet is het zover en gewoon door blijven klussen, misschien is de uitsalg dan helemaal niet meer nodig :)

Ik ga mijn bannertje weer eens opzoeken, heb ik al een tijd niet meer gebruikt!

Huh, ik zie nu dat die van Poeh ook verandert is, dat is vaag! Sorry Poeh, ik weet ook niet hoe dat komt! Ik weet niet hoe ik hem ongedaan moet maken. Er gaat blijkbaar iets niet helemaal goed

Hoi meiden,

Wat is dit topic weer drukbezocht en gezellig! Ten eerste Essel, gefeliciteerd meid, wat supertof voor jullie dat er eindelijk een kleintje groeit!!!!!! Wat zullen jullie blij zijn! Heerlijk, de lijst zwangeren wordt nu steeds langer.
Leuk om te lezen hoe het verder met iedereen gaat. Bolle, voor jou duurt het niet lang meer he, spannend hoor. Wat gaat de tijd toch snel.
Met mij gaat alles goed, verder weinig kwaaltjes ofzo, behalve maagzuur, daar zal ik de rest van de zwangerschap wel last van blijven houden, had ik bij de eerste ook. De kamer van onze zoon is nu af, hij slaapt er ook al. Weer een nieuwe mijlpaal en hij vindt het geweldig. Nu de babykamer aanpakken, gisteren heb ik weer babykleertjes uitgepakt, wat is dat toch weerr genieten, al die herinneringen kwamen terug en ook de spanning van een nieuw leven in ons gezin. We zijn ook bezig met het kopen van een nieuwbouwwoning wat aardig wat stress oplevert af en toe, maar we proberen met beide benen op de grond te blijven staan. We hebben er wel veel zin in, zitten nu in een huurwoning en zijn zo toe aan iets nieuws en groters!
Joepie, ik wens jou heel veel succes met de tests hopelijk kunnen ze je verder helpen en misschien lukt het toch op de natuurlijke manier, dus klusze dit weekend!!!

Liefs Jolie 23 wkn en 3 dgn zwanger

Lieve meiden,

Hier was ik dan nog even... helemaal happy...!!! Ik wil jullie bedanken voor de felicitaties... TOPPIEJOPPIE!

Joepie meisje, wat fijn dat het bloed goed was. en over het chlamydia onderzoek moet je je maar helemaal niet druk maken...!! Nu het onderzoek van de zwemmertjes nog...   Ook zal er wel een samenlevingstest komen..   Ik hoop toch dat je net zoals ik zonder poes pas zwanger wordt.... zonder medicatie en vervelende onderzoeken... Ik ben zo blij dat wij de dans zijn ontsprongen...!!! Weet je nog dat we gependeld hebben, ik had ook voor mijzelf gependeld, en toen zei de pendel dat ik deze maand zou aantellen, en kijk nu eens... Bij jou zei de pendel binnen 3 rondes, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt bij jullie....

Verder hoop ik natuurlijk dat alle andere meiden ook snel een positieve test in handen mogen hebben... Want ik weet er alles van als het allemaal wat langer duurt...

Ik blijf aan jullie denken en natuurlijk mijn o zo bekende kaarsjes aansteken.. hihi...

Liefs en knuffss Esseltje

Hoi Nathalie, ik heb nog geen mail van je ontvangen.
groetjes,ook de andere kluskippies,
antoinette

Terug
Bovenaan