Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Ik duim mijn bedje in want ben kei moe. Morgen hele drukke dag maar hoop morgen avond of anders woensdag ff te komen kletsen met jullie okay?

Liefs Nathalie

Ps. heb ff mailadres aangemaakt nathalie6184@hotmail.com als je hierna een mailtje stuurd kan ik je dan gewoon mijn mailadres doorgeven

Hallo kluskippies!!

Het is weer rustig hier!!
Bij mij ook nod alles rustig!! Nou ja, zit in de klusperiode (dus niet echt rustig)
Denk alleen dat ik mij ei al heb gehad en dat mijn ongie veel later komt. Rond dag 14 ei, cyclus van 33 dagen. Heb nog steeds neg ovu testen. En van mijn temp kan ik weinig opaan. Omdat ik afgelopen week niet lekker in orde ben geweest. Dus deze maand is denk ik ook verloren. Maar ja, deze info kan ik weer meenemen naar de volgende maand.

Liefs Collie.

Hier vanmorgen om 9.00 uur de deur uit gegaan en om 15.00 uur weer terug
Helemaal kapot nu. Lig al lekker in bed. En morgen gelukkig dagje geen therapie e.d. Dus denk dat ik morgen wel weer ff kom bijkletsen met jullie

Momenteel weinig te melden *gaap* weltruste voor strakkies meiden!

Liefs Nathalie

Wat is het hier rustig zeg!
Essel, balen dat je weer ongi bent geworden. Heeft het nu al echt doorgezet?
Corina heeft vandaag haar nod zie ik. Ik heb dat de rd wegblijven meid!
Joepie, morgen krijg je de uitslag zag ik, ik hoop dat alles goed is, Laat je het ons weten!?
Collie, lekker blijven klussen hoor, wie weet is het dit keer raak!
Nathalie gewoon toegeven aan je vermoeidheid en lekker veel rusten. Dat is het best voor de kleine.
Ik weet niet of ik iemand vergeten ben?
Ik hou het vandaag even kort, de kleine schopt gigantisch tegen mijn ribben aan, dus ik wil zoveel mogelijk languit liggen of staan. Als ik zit wordt ik helemaal bont en blauw getrapt!
Verder slaap ik echt heel slecht nu. Ik lig echt niet meer lekker en alles knelt af en doet pijn. Mijn rug, mijn heupen, mijn benen. Jammer maar helaas. Maar verder mag ik niet klagen, ik kan nog steeds een beetje wandelen en winkelen enzo. Autorijden is nu niet meer prettig, dus dat doe ik alleen als ik echt weg moet.
Tot later!
Groetjes,
Bolle

Je doet je naam dus eer aan Bolle, hiih
Ik hou het ook kort, wou alleen Corina ff succes wensen
En Joepie hart onder de riem steken voor morgen, hoelaat kan je bellen voor uitslag?
Hier erg moe en niet lekker dus ga ff uurtje liggen denk.

Liefs Nathalie

Nou meiden,

Ik heb afgelopen zaterdag wel wat roze afscheiding gehad, maar dit was zondag weer zo goed als verdwenen tot op heden... spannend...

Dit had ik absoluut niet verwacht, nu heb ik alleen wat stijvere tepels, ook als ik het warm heb, hihi.... ik ben inmiddels 6 dagen overtijd, en wil morgen toch maar gaan testen, ik durf niet zo goed, bang voor een teleurstelling, maar goed dit is ook niks...!! Het ene moment denk ik, ach ik word ongi, en het andere moment denk ik stiekem, het kan best zijn dat ik zwanger ben.. Morgen weten we het...

Nou meiden, toch nog niet door naar ronde 10!!

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                26-10-08

(37 dgn)

Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                                 02-11-08

Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 06-11-08

Miranda26, 28 jaar        6e ronde - 2e kindje                                 12-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

Esseltje, 30 jaar             9e ronde - 1e kindje                                 11-10-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Mickje
14 okt.   controle bij de HA om 9.10
Nathalie
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Bolle
9 okt             extra controle echo ivm groei baby (32.1 weken)
Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje:
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Joepie:
17 oktober 's ochtends de uitslag van de bloedtest en het spermaonderzoek

Esseltje:
3de dag van de eerstvolgende menstruatie, inwendige echo, controle voor de start van clomid

Spannend Essel, wie   weet is het nu echt raak. Ik duim voor je.
Nathalie ik heb je een mailtje gestuurd dus kunnen we mailen.

groetjes,
Antoinette

Ha meiden,

hier was ik ook weer even, dit weekend mijn eisprong! Kan morgen alleen bellen voor de uitslag van het bloed, want mijn vriendjes zaad kan pas 29 oktober ingeleverd worden...Ga morgen naar een ziekenhuis in de buurt bellen of we daar eerder terecht kunnen. Vind 2 weken wachten wel heel erg lang nog!

Bolle, je hebt een druk kluskippetje in je buik! hihi! Ben benieuwd wat het wordt hoor!

Gerdien, wat leuk dat je het geslacht weet, wil je het niet met ons delen hier, haha! We zijn allemaal nieuwsgierig denk ik!

Antoinet, wat leuk dat je af en toe eens langs komt! Erg gezellig!

Essel, heb in ons intieme forum ook al wat getypt, haha, maar ik duim voor je!!!

Meiden, ik ga genieten van mijn herftsvakantie!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan