Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

He lieve lieve meiden,

We konden niet wachten met testen, mijn mannetje was thuis en zag dat ik een test had gehaald... hij wilde het weten.

schatten luister.... IK BEN ZWANGER**************************   ********************     JIPPIE!!!! Ohw we zijn zo blij....!!! De traantjes rolde ons over de wangetjes... hihi..  2 dikke vette strepen, ze kwamen allebei meteen te voorschijn....!

Kan het gewoon nog niet geloven, want ik voel me niet zwanger... Kan er gewoon niet bij dat er nu een klein wondertje in me groeit...

Lieverds ik kom strakkes nog wel ff lnngs, ga nu koken voor mijn mannetje.. want die moet strakjes weer weg.

Heel veel glitters strooi ik over de meiden die nog niet zwanger zijn, je ziet het maar ook na 9 maanden proberen kan het nog gewoon lukken, zonder poes pas, en roempapa...!!!

Hihi.... eindelijk een zwangerschaps bannertje...

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                26-10-08

(37 dgn)

Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                                 02-11-08

Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 06-11-08

Miranda26, 28 jaar        6e ronde - 2e kindje                                 12-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

Momenteel zijn er geen kipkes over tijd, duim duim duim

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:

Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009 (1 dag voor mijn verjaardag)

Verloskundige bezoek :

Mickje
14 okt.   controle bij de HA om 9.10
Nathalie
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Bolle
9 okt             extra controle echo ivm groei baby (32.1 weken)
Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje:
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Joepie:
17 oktober 's ochtends de uitslag van de bloedtest en het spermaonderzoek

Hallo Meiden!!!

Essel: Wat een fantastisch nieuws!! Meid van harte gefeliciteerd!!
Ga er lekker van genieten!!

Bolle: Je hebt een lekker drukke kleine zo te lezen!! Die moet mama goed leten weten dat ie er is!!! Ben benieuwd of het ook zo'n druktemaker is als ie geboren is!! Dat beloofd dan nog wat!! hihihi.

Joepie: Ik denk aan je als je morgen de uitslag krijgt!!! Ik hoop dat je bij het andere ziekenhuis eerder tercht kan!! Laat je ons wat weten???
Succes meid met je klusweekend!!!

Ik ben het even kwijt wat er verder is getypt, Sorry!!

Met mij is het weinig veranderd. Ondanks de onzekerheid blijven we lekker dooklussen.....
Morgenavond gaan we naar Marco Borsato, heb er heel erg veel zin in!! Lekker de gedachten verzetten. En daarna lekker vrij weekend!!

Liefs Collie.

Esseltjeeeeeeeeeeeeeeeeee jaaaaaaaaaaaaaaa wat super meis
Ohhh wat is dit goed nieuws zeg! Wie had dat gedacht.
Yippie eindelijk weer een kluskippie
Van harte gefeliciteerd, ik ben er helemaal hyper van.

Joepie meis hopelijk mag jij snel volgen. En is morgen uitslag goed!
Collie jou gun ik het ook heel erg meis. Ook ronde 9! Dit geeft jullie misschien beetje hoop meiden.

En natuurlijk alle andere kluskippies heelllllllllllllll veellll geluk!
Heeft ff een tijdje geduurd, maar we hebben er weer een zwangere bij YES!
Wie volgd, wie volgd! Ik duim voor jullie allemaal!

Corina hoe is ie met jou meis?

Liefs Nathalie

Hoi meiden

Ik breek even hier in.....
Esseltje GEFELICITEERD yes yes yes !!!!!!!
Had net op het andere topc gereageert, en kwam hier even buurten, en las dat je zwanger was.
Echt geweldig, geniet ervan meid.

Liefs Mama2006

Goedemorgen meiden!

Essel, lekker geslapen vannacht???

Mama2006, goed he?!?! Na 9 rondes kan het ook nog zomaar...

Ik heb vanmorgen gebeld, mijn bloed was goed!!! De uitslag van chlamydia was nog niet binnen, maar omdat ik aan het begin van onze relatie ook een soatest heb gedaan, heeft de assistente even aan de dokter gevraagd en ik hoefde me geen zorgen te maken, want dan kwam daar bijna zeker ook niks uit!
Kreeg van mijn vriendje net een smsje, wat fijn dat het niet bij jou ligt...hihi...ik stuurde al terug, er kan nog van alles mis zijn hier hoor!! De lieverd!

Heb ook naar een ander ziekenhuis gebeld, maar daar kon het pas 4 november, dus dan is 29 oktober nog best wel op tijd, hihi! We wachten daar maar op!

Ik ga me maar eens aankleden. Mijn zus gaat volgende week haar huis weer in, na alles verandert te hebben (zus + exzwager zijn uit elkaar)  wilde als verrassing een konijn  kopen met hok en al! Wilde ze ook graag, maar ze weet niet dat als ze vanmiddag hier komt dat hij er al staat! Heb gister hok enz gekocht en vandaag kon ik een mooi dwerg hangoorkonijntje ophalen!
Ze gaat mee naar Marco Borsato en omdat ze bij mij in de buurt werkt, gaat ze niet eerst helemaal naar huis! Dan komt ze hier en dan tadaaaaaaaa....hihi!

Fijne dag meiden en tot snel!!

Liefs Joepie

Kwam weer eens even neuzen en wat zie ik Essel is zwanger!!
@Essel, Hartelijk gefeliciteerd essel voor jou en je vriend!!!! Geniet maar van dat wondertje in je buik!!

@Bolle, dat doet soms wel pijn tegen je ribben he. Maar je moet maar denken het is voor een heel goed doel. Ik ga dan gewoon een stukje lopen, dan word het al minder.

Allemaal nog een hele fijne dag..

Groetjes suzanne

Ohhh Joepie wat een gerusttelling dat bloedonderzoek goed is meis
Kun je lekker gaan genieten bij Marco vanavond. Ik denk aan je

Ik hou het ff kort. Ben bij fysio geweest, maar 30 min ipv 1 uur. Niet veel gedaan
Maar ging weer niet zo lekker. Therapeut gaat met revalidatie arts overleggen hoe nu verder, want dit gaat zo niet werken. Zondag ben ik 12 weken zwanger en daar moet ook rekening meegehouden worden hè. En doen ze gelukkig ook wel hoor.

Ik ga ff rusten en vanmiddag spullen pakken voor het weekend
Want dan zijn we bij mijn schoonouders.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan