Kluskippies wannabe moms!!

Goedemorguh! Het moment waar we allemaal zo lang op hebben gewacht: Nathalie heeft getest *appalaus applaus* uitslag: negatief. Nu denk ik natuurlijk ahhh zie je wel had niet zo vroeg moeten testen, maar ja misschien ben ik echt wel niet zwanger of zit er gewoon nog te weinig hormonen in mijn urine, tis immers dag 27. Kortom: helaas, we kunnen allemaal weer rustig zijn vandaag, rustig gaan slapen vannacht (pff belabberd geslapen) en misschien dit weekend of na het weekend nog maar eens testje wagen als die krengen er nog niet zijn. Zal mijn gevoel dan toch werkelijkheid worden dat ik denk dat rond 31-33 dagen mijn cyclus is dit keer? Ik hou jullie op de hoogte meiden. Ik ga nu na zwemtherapie en druk dagje vandaag, dus niet zoveel hier als gisteren. Maar als ik maar ff tijd heb kom ik zeker lezen en anders zowiezo vanavond.

Wens jullie allemaal een fijne dag! Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Spring                                        5e ronde 1e kindje                           27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                          29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   08-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08
Joepie                                        2e ronde 1e kindje                           25-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           19-04-08        
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Gerdien, spannend zeg meis! Hopelijk blijven de rd-tjes weg en zul je morgen positief testen. Hou ons op de hoogte meis, okay?

Pff spannend Mamoetje krijgt binnen een paar minuten haar uitslag van de dokter. Hopelijk is het goed nieuws voor je meis. Denk aan je!

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie

Wat jammer dat je negatief getest hebt!!! Maar zoals je zegt; misschien nog iets te vroeg??? Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt! (of zwanger, of die rottige  want dan kan je weer verder met de volgende ronde!)

Groetjes, Mickje
(hier ook nog niks... toch wel spannend eigenlijk....)

Ja Mickje ook jij bent overtijd meis. Hoeveel dagen was je cyclus?
En Gerdien ook al overtijd dus die heb ik maar ff bij ons op de wachtbank gezet van overtijd. En Joepie je moest er aan geloven ik heb je op het wachtbankje gezet! Nog maar 3 daagjes en nu ben jij degene met de meeste kwaaltjes die nog niet getest heeft, dus, hihih. Nee wacht maar rustig af hoor. Want zo'n negatieve test is ook niet fijn.

Meiden ik moet nu gaan, spreek jullie snel! Liefs Nathalie

Goeiemorgen meiden!

Naat, wat jammer zeg...dit zijn echt van die k*tmomenten...je hoopt er zo
op en dan ga je eindelijk testen...en dan...kun je nog niet blij zijn, omdat
het gewoon negatief is....ppfff...zwanger worden gaat je niet in de koude
kleren zitten hoor...meisje, ik duim zooooooo voor je dat je over een paar
dagen wel een positieve test heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mickje en Gerdien, wat spannend zeg! Knap van jullie dat jullie nog niet
getest hebben! Hou ons zeker op de hoogte, zo vaak je kan, bij elke
verandering, want we zijn ontzettend nieuwsgierig...er moet er toch wel
eentje zwanger zijn deze ronde!!!Ik duim ook voor jullie heel hard!

En hoe het met mij gaat...tja...gisteravond ging ik naar de wc en toen
zag ik bij het afvegen hele lichtroze afscheiding...ik denk, ojee, nu
komt het eraan...een tampon in gedaan...om 4.00 werd ik wakker,
was toch wel nieuwsgierig, tampon eruit, weer een heel klein beetje
lichtroze...en nu lees ik op een ander forum dat een vrouw dat als
zwangerschapsverschijnsel heeft......ppppffffffff...hoe maak je jezelf
gek! Ook moet ik steeds vaker plassen, maar ik ben zo bang dat ik
teveel hoop krijg en dat ik dan toch ongesteld word!
En dan jullie maar denken, haha, muts, die dacht al dat ze zwanger
was...(zullen jullie vast niet doen, maar toch...)

Oeh, naat, zie nu in het 2e venster dat ik geopend heb, dat je mij
op het wachtbankje heb gezet...nu voel ik de hele tijd wat lopen,
dus ga weer even naar de wc!hihi...

Doeidoei!
Succes allemaal!

Dikke knuffel Joepie

OOohh Joepie, misschien heb je wel een innestellingsbloeding!!!
Hopen dat het niet doorzet!

Echt jammer Nathalie! Dan kan je zo balen he!

Hier nog geen bloed. Ik ga zo een test kopen, misschien dat ik die morgen wel ga doen!

Hey...

Spannend, een testje morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!er MOET toch een keer   iemand
positief testen hier, anders wordt het zielig voor Bolle...en dan wordt
het volgende forum misschien wel desperate...(al mag je dat nog
niet zeggen he, na een ronde of 5)

Ik hoop zo dat het alles is, behalve ongsteld worden,hihi!!!
M'n vriendje vindt het ook zo spannend, die smste net, helder denken
Marloes, heb je dat niet eerder gehad, die roze afscheiding!!!hihi!
NEE DUS...en het maakt me alleen nog maar gekker!
DUIM DUIM DUIM....(voor iedereen)

Kids hebben een topotoets, dus heb ff niks te doen!

Ik lees veel bij vandaag!!!!!

Oja, hij zei ook nog...je gaat vanavond maar lekker de hele avond op
de bank liggen!! Lief he? Hij krijgt nu ook een beetje de spanning...maar
goed, ik heb nog zat tijd om ongesteld te worden,ben nog niet eens overtijd!
RUSTIG BLIJVEN!!!!!!!!!!!

Tot snel!

Liefs Joepie

Meiden, ik weet niet wat ik mankeer hoor, maar vind het allemaal maar vreemd. Tijdens het zwemmen voelt mijn buik sinds gisteren ook al zo raar aan zelfs met zwemmen, zeker met bepaalde oefeningen. Ineens werd ik draaierig en misselijk. Dus ik ff blijven staan, maar zakte niet weg. Toen naar de overkant gegaan zodat ik ff op het trappetje kon zitten, maar alleen de dijning van het water, maakt me al veel duizeliger, dus ben op het bankje aan de kant gaan zitten. Waar ik ongeveer 20 min heb gezete voordat ik me ben gaan aankleden. Ik voel me zo raar in mijn lijf, kweet niet wat die hormoontjes allemaal met me doen. Als ik niet zwanger ben, waarom voel ik me dan zo raar en anders? Of krijg ik de griep? Maar dan nog die vagen klachten, hier klopt iets niet. Ik zal er vanmiddag eens ff over hebben met chiropractie. Het liefst kruip ik nou in bed, maar helaas.

Ik ben zo benieuwd wat mamoetje voor uitslag heeft gekregen bij de dokter. Hopelijk horen we snel van je meis!

Ja Joepie je moet er aan geloven. Nou ik denk helemaal niet hoor van muts wat stel je je aan. Moet je mijn gisteren hebben zien ratelen hier op het forum. En nu pas begin ik te twijfelen of ik zwanger ben. Gek hè. Misschien heb ik gewoon te vroeg getest. Want hier nog helemaal geen sporen van rd-tjes. Niet geel, bruin, roze of oranje en ook geen rood. Hooguit beetje wittig soms. Ik gooi het magische toverwoord er maar weer ff in: afwachten!

We zijn wel met veel dames overtijd zeg. Als we nou aan 1 of 2 meiden alle kwaaltjes afstaan en die positief testen, dan hebben we teministe weer iets te vieren. Want die stomme negatieve testen beginnen me nu al de keel uit te hangen. Mamoetje veel, Maureen en Antionette niet te vergeten. Nou kluskippies weg met die lange cyclussen en zwanger worden! Wie zal als eerste Bolle gezelschap houden?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan