A
Anoniem
Guest
Nee is geen geheim hoor Mamajm, heb het volgens mij al eens verteld, maar er zijn inmiddels nieuwe meiden bij en heb geen geheimen dus.
Ik heb een aantal lichamelijke beperkingen. Waaronder een zieke heup toen ik 12 jaar was. Dat komt 1 op de weet ik veel hoeveel voor en in een bepaalde leeftijdscategorie, meer bij meiden dan bij jongens. Maar wil niet zeggen dat het erfelijk is, kweet niet 100% zeker, maar dat weet je helaas nooit in het leven. Bij mij is het nu bekend en kan altijd rekening worden gehouden met ons toekomstige kleintje. Daarnaast heb ik hypermobiliteit, waardoor ik blessure gevoelig ben, bijv. makkelijk door mijn enkels gaan of knie zomaar op slot. Dat is gelukkig in fases, maar is onderdeel van mij. Ook geen ramp om mee te leven, hihih. Dan voegen we nog chronische pijnklachten aan het lijstje toe. En als toetje een auto ongeluk in maart vorig jaar waarvan ik nog dagelijks de gevolgen ervaar dmv whiplash. Dus al het nodige meegemaakt in mijn leventje. Ik ben op dit moment onder behandeling van chiropractie (eens per maand, soms vaker) door dat ongeluk. Daarvoor had ik ook al paar behandelingen gehad. Maar door het ongeluk heeft mijn lichaam beste klap gehad. Voor mij zal een zwangerschap dan misschien ook zwaarder worden. Ik zal bepaalde dingen anders moeten doen en zeker als we in de toekomst een kleine mogen krijgen ook ivm tillen enzo. Maar mijn vriend en ik willen onze kinderwens heel graag in vervulling laten gaan. We hebben genoeg warmte, liefde en genegenheid in ons om een kleine spruit een goed leventje bij ons te geven (hoop ik teministe, hihih)
Liefs Nathalie