Kluskippies wannabe moms!!

Nee is geen geheim hoor Mamajm, heb het volgens mij al eens verteld, maar er zijn inmiddels nieuwe meiden bij en heb geen geheimen dus.

Ik heb een aantal lichamelijke beperkingen. Waaronder een zieke heup toen ik 12 jaar was. Dat komt 1 op de weet ik veel hoeveel voor en in een bepaalde leeftijdscategorie, meer bij meiden dan bij jongens. Maar wil niet zeggen dat het erfelijk is, kweet niet 100% zeker, maar dat weet je helaas nooit in het leven. Bij mij is het nu bekend en kan altijd rekening worden gehouden met ons toekomstige kleintje. Daarnaast heb ik hypermobiliteit, waardoor ik blessure gevoelig ben, bijv. makkelijk door mijn enkels gaan of knie zomaar op slot. Dat is gelukkig in fases, maar is onderdeel van mij. Ook geen ramp om mee te leven, hihih. Dan voegen we nog chronische pijnklachten aan het lijstje toe. En als toetje een auto ongeluk in maart vorig jaar waarvan ik nog dagelijks de gevolgen ervaar dmv whiplash. Dus al het nodige meegemaakt in mijn leventje. Ik ben op dit moment onder behandeling van chiropractie (eens per maand, soms vaker) door dat ongeluk. Daarvoor had ik ook al paar behandelingen gehad. Maar door het ongeluk heeft mijn lichaam beste klap gehad. Voor mij zal een zwangerschap dan misschien ook zwaarder worden. Ik zal bepaalde dingen anders moeten doen en zeker als we in de toekomst een kleine mogen krijgen ook ivm tillen enzo. Maar mijn vriend en ik willen onze kinderwens heel graag in vervulling laten gaan. We hebben genoeg warmte, liefde en genegenheid in ons om een kleine spruit een goed leventje bij ons te geven (hoop ik teministe, hihih)

Liefs Nathalie

Heej joh meis, wat een verhaal. pfff is niet niks. maar wonder dat je er dus nog was dat auto ongeluk..pfff ik kan me iets inleven hoe vreselijk dat moet zijn geweest zeg.. heb namelijk in februari 2004 ook heel ernstig ongeluk gehad, samen met toen nog mn vriend dus. was een wonder dat we heel uit de auto kwamen..airbags eruit enzo..pfff heb ik lang psychisch mee gezeten. was zooo erg. helemaal uitgebreid ga ikt niet vertellen, want hebt gelukkig verwerkt en plekje gegeven. maar ik ben er dus beter afgekomen dan jij zeg. ik had eigenlijk niets....maarja.je hebt soms pechvogels. vreselijk joh!
meis ik hoop dat je snel zwanger raakt en lichamelijke problemen mee vallen voor je.. ook later in de verzorging voor het kindje...
Lief dat je je verhaal hebt gedaan! nu snap ik het tenminste allemaal zo ongeveer.....hihi
wordt hier steeds hechter zo he....Dikke knuf mij...truste!! niet wakker liggen he..hihi dan gewoon vannacht testen hoor..haha...doegie....

Hhaha nee ik ga niet vannacht testen. Het was eerst al woensdag, nu is het al morgen en daar hou ik me aan. Teministe als ik dan nog durf. Nou het auto ongeluk klinkt ernstiger dan het was hoor. Auto was niet totaloss ofzo, maar de inpact die het op mijn lichaam heeft gehad is anders. Niet dat ik totaloss ben, maar toch, hahaha. Auto is uit de kreukels nu ik nog. Maar goed dat zal HOOP ik, beetje bij beetje wel komen. Dat ik beperkingen heb waarin ik mijn weg moet vinden is 1 ding wat zeker is. Maar dat staat het geluk niet in de weg. Want geluk creeer je immers zelf. Hoe moeilijke en k*t de wereld soms ook is en af en toe ff dipmomentjes, want ja het heeft allemaal impact.

Weltrusten, ik zal proberen lekker te gaan slapen. Want ik denk dat jullie allemaal al lekker slapen dalijk. Tot morgen!

Liefs Nathalie

Hoihoi,

ik heb weer even de laptop van mn vriendje in kunnen pikken, dus heb net even wat berichtjes doorgelezen!!

Nou Nathalie.... je houdt de gemoederen flink bezig, heb ik in de gaten!!  Wat spannend allemaal! Tja, het kan vriezen en het kan dooien, zullen we dan maar zeggen. Spannend hoor! Je hebt iig wel genoeg kwaaltjes die doen denken aan zwangerschap. Maar als je een test gedaan hebt, dan weet je pas echt meer! Dus... gaan met die banaan!! En wij le v/z en met je mee!!!!

En Joepie... hoest met jou? Ook allemaal vage klachten? Spannend.

Tja, en ikke?? Ik heb helemaal nergens last van... da's ook stom he??? Vorige keer (zeg maar 1e x ongesteld nadat ik met de pil gestopt was eind februari) had ik nog wel kramp hier en pijntje daar en huilde ik om elke poep en scheet die dwars zat (zoals mijn oma dat altijd zegt, whahahahahha!! ).
Maar deze ronde voel ik me echt helemaal niks anders dan anders. Ik ben wel  best moe  (en een week of 1,5 geleden echt wel de hele week enorm moe geweest) maar dat  is verbouwingsstress! Ik kan me amper voorstellen dat ik zwanger zou zijn hoor. Intussen ben ik wel 2 dagen na mijn NOD. Maarja..... wie zegt dat deze cyclus ook weer 24 dagen is? Zoals Nathalie al (ergens) zei... het toverwoord is afwachten!

Lief zoontje heb je MamaJM. Hoe oud is ie? (heb je misschien al eens verteld hoor, maar ik heb zo veel gemist hier de laatste tijd....) Dus jullie gaan voor een 2e! Veel succes!!!!

Essel, jullie zijn toch ook aan het verbouwen? Schiet het een beetje op? Bij ons is vandaag de grote hijskraan van de aannemer in de tuin gezet (echt, er is geen grasspriet meer over hier!!! Ja, alleen nog onder de woonunit, haha! En ik had nogwel lekker gedacht, van te voren: ooow, en dan strakjes lekker in de zomer in de tuin zitten! Nou, noway, die staat echt helemaal vol met bouwzooi nu!).
Maar het begin is gemaakt!
Wat gaan jullie allemaal verbouwen? Wij krijgen een nieuwe keuken met garage aan het huis en daarboven een badkamer en extra slaapkamer!

Bolle, hoe is het me je? Heb je nog last van bloed/bruin verlies? En wat doen jullie nu met de kat? Daar was toch iets mee of die weg moest, als je daar gevoelig voor was ofzo? Of zit ik nu iets door elkaar te halen???

Elmoo, wat een lastige situatie met die baan! pfff.... ik kan je daar niet echt advies in geven. Ik heb het geluk dat ik een vast contract heb en ik makkelijk part-time kan gaan werken (onderwijs).
Ik zou het, als je die baan echt graag wilt, toch eens luchtig ter sprake brengen. Zo van; bestaat er ook een mogelijk om in de toekomst parttime te gaan werken?

Nou, ik ben benieuwd morgen Nathalie!!! Ik  voor je! En dat je dan maar heel veel glitters voor ons mag strooien! hihi

Groetjes, Mickje

P.S. Kwam vorige week een vriendin van een vriendin in de winkel tegen, even mee staan kletsen. Zegt mijn vriendin vandaag  (die haar vriendin dus gesproken had en die vertelde dat ze me tegen was gekomen): ze zei dat je er zo stralend uitzag!

Whaaaaaaaaaaaaahahhaha, ik moest echt  zo lachen!!!!  Heb zelf het idee dat de wallen intussen op mijn kin hangen.....    Doet een mens dus toch goed... zwanger willen worden (behalve als het te lang gaat duren natuurlijk... maar zo ver is het nog niet!)

Meiden, welterusten alvast!! Doeidoei!!  

Hoi maMaJM (en Nat ook)

Dat kan er best inhakken he? Zo'n ongeluk.
Wij hebben in augustus 2005 een motorongeluk gehad, en de motor was ook helemaal total loss!
Godzijdank viel het met ons ook allemaal wel mee, maar het had (vooral bij mij) psychisch wel heel wat impact! Het idee dat met een " als dit" of " als dat"  het wel eens heela anders had af kunnen lopen, da liet me maar moeilijk los.
Wij gingen van te voren nog even tanken en toen reden we weg... een weg die je op 2 manieren kan nemen. Wij namen altijd route A... en nu (joost mag weten waarom) route B.
En als we van te voren niet waren gaan tanken, of als we route A gekozen hadden, of als we net iets harder of zachter hadden gereden, of als ik net anders terecht was gekomen.. of als of als of als.
Soms zie ik mezelf nog door de lucht heen vliegen (ik ben echt als een torpedo van die motor afgeslingerd)... alsof het een film in slow motion was.
Weet je wat ik wel typisch vind? Ik droeg voorheen altijd een stuk of 4 ringen. Dag en nacht. Toen we dus eerst gingen tanken toen ben ik afgestapt... ik keek naar mijn handen en dacht: ik doe die ringen af!
Nog geen 20 minuten later lag ik in de kreukels op de weg (te gillen van de pijn...mijn hemel!!! Ik ben echt BANG voor spuiten, maar in de ambulance kreeg ik morfine en ik dacht alleen maar: meer, meer! ) en waren mijn vingers van mijn ene hand allemaal dik   en gekneusd. Toen schoot er ineens door me heen; als ik nu die ringen om had, dan hadden ze die van mijn vingers af moeten snijden!

Ohja, en ik moet eigenlijk altijd stiekum een beetje lachen als ik aan mezelf terug denk... liggend in die ambulance, van voor naar achter vastgebonden (ik verging namelijk van de pijn in mijn rug -zwaar gekneusd bleek later... dus ga maar weer naar huis! Daag mevrouw! Ik was helemaal beduusd!- en daarom hadden ze me uit voorzorg helemaal ingesnoerd en met zo'n ding om je nek)... en ik begon ineens kei hard te huilen toen we naar het ziekenuis reden. Dus die ambulancebroeder mij een beetje troosten enzo. En ik: ja... maar... snik... ik... snuf... moet... sniksnuf....snuf...morgen ...snuif....gaan weeeehhhheerrrrkkkuuuuuhhhhh!!
Nouja... ik kon die man niet echt zien omdat ie naast me zat (en ik dus vastgesnoerd lag), maar ik kan me zijn gezichtsuitdrukking wel voorstellen, hahahaha! MUTS!!! NIKS WERKEN!!!! Hij zei: nou meisje... dat dacht ik toch van niet!

Maar ik vond het echt heel erg. ik ging voor het eerst groep 3 draaien, ik had me de hele zomervakantie er op voorbereid, ik had uren en uren in de inrichting van mijn klas gestoken... maandag zou ik beginnen.... en zondag dachten we nog even naar mijn oma's verjaardag toe te rijden!
(zullen we met de motor gaan? Ja kunnen we eigenlijk wel doen he, het is zo'n lekker weer!)
Nou, dat liep dus helemaal anders!

Nou, toch nog zware kost zo op delate avond!

Ga mijn bedje opzoeken. Ik wilde eigenlijk op vriendje wachten (die heeft maandag vaste mannen-avond... gaan ze naar de bios enzo), maar het duurt me toch iets te lang naar mijn zin... hahaha, die zullen nog wel " even wat gaan drinken"!

Trusten en TOT MORGEN! (ja, nu het zo spannend word, zorg ik gewoon dat ik tijd heb om te komen kijken!)

Groetjes, Mickje

Hahha ik dacht Mickje heeft twee gelijke berichtjes gepost, maar nee ze had het rijk ff aan alleen in je mooie vakantiehuisje. Jeetje helemaal geen plekje meer over om lekker te zitten van het zomer. Nou wij hebben nu een grote tuin, die dus nog aangepakt moet worden. Maar anders komen jullie hier allemaal maar zwanger in de tuin zitten hoor, hihih. Zie ons al zitten met die dikke buiken. Oppassen dat we niet door de tuinstoelen zakken dan, hahah.

Pff heftig ongeluk zeg. Heb je er niks aan over gehouden meis? Het is idd heel erg schrikken en psych. heeft het idd een behoorlijke inpact. Bij mij kwam die ''klap'' eigenlijk pas veel later. Dat ik ging beseffen hey wat is er allemaal gebeurd en shit ik zit nog steeds met zoveel klachten, gaat dit dan niet over enzo. Heb nu nog best wel klachten, maar ach we maken er het beste van in het leventje (zeg ik nu wel heel positef, al voelt het soms echt anders, hahah)

Heb net nog ff iets gelezen over epifysiolyse, dat is dus wat ik met mijn heup heb. Het schijnt 2 a 3 keer per 100.000 voor te komen tijdens de groeispurt en juist meer bij jongens (is ook zo, ik wist het niet meer) nou kun je nagaan wat voor ''geluk'' ik dan heb zeg, pff. En mijn heup is ook nog verder afgegleden de nacht voor de operatie. Maar goed nu gaat het redelijk. Als oud omaatje een keer een nieuwe heup, maar dat is mode tegenwoordig, hihih.

Jeetje ik zit wel veel over mezelf te kletsen vandaag zeg! Sorry!!!!!

En Joepie hoe is het vandaag met jou? Het is toch al ochtend dat je dit leest, dus kan alvast ff vragen, hihih. Misselijk, buikpijn? Goed geslapen? Nog last van je borsten? We willen alles weten, hihih.

Elmoo heb je nog nagedacht over die baan? Heb je er met je mannetje over gehad? wat zegt die ervan?

En Essel heb jij nog iets van je sollicitatie gehoord waar je achteraan zou bellen?

Dotje hoe is ie met jou?

En ik ben zo benieuwd hoe het met Britt is, meis laat aub iets van je horen als het kan!

Ff denken welke kluskippies hebben we nog meer, hihih.

Antionette hoe voel jij je vandaag? Beetje over de teleurstelling van de rd-tjes heen? En Maureen hoe gaat het met jou stomme rd-tjes? Zet het flink door nu?

Ik denk dat ik ons nod lijstje maar eens ff er weer bij ga pakken.
En zelf ook maar eens proberen ga om te gaan slapen. Tot morgen ochtend meiden!
Zodra ik iets weet zijn jullie de tweede die het horen!

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                           25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                           27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                          29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   08-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           19-04-08        

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Goedemorgen,

Spannend zeg, nathalie dat je vandaag een test gaat doen! Ik hoop dat hij positief is!

Hier nog steeds geen ongi, maar ik weet bijna zeker dat het vandaag gaat komen, want ik heb enorme krampen.

Als het er morgen nog niet is, ga ik morgen testen.
Vind het best knap van mezelf dat ik al 3 dagen overtijd ben en nog steeds geen test heb gedaan!

Maar gisteravond weer hoofdpijn (heb ik altijd voordat ik ongi wordt), dus ik denk echt dat ik vandaag ongi wordt.

Ik houd jullie op de hoogte!

Terug
Bovenaan