Kluskippies wannabe moms!!

Hi,

FF berichtje voor Elmoo: het is wel een stap om nu aan een nieuwe baan te beginnen, maar idd, je zal niet zomaar weer de laan uitgestuurd worden. Ik heb zelf fook een half jaar contract nu, wordt in juli verlengd, maar weet niet voor hoe lang. Ga er vanuit dat ik kan blijven, ze zijn positief. Bij de eerste had ik ook een tijdelijk contract en dat hebben ze gewoon verlengd tijden smijn zwangerschap (dat was mijn vorige werk). Als je een goede kracht blijkt, zullen ze heel blij met je zijn. Zwanger zijn en een fijne werkplek hebben, daar valt ook veel voor te zeggen vind ik. Veel succes met de keuze meid!

Jolie

Zo ik ben weer thuis. Ook al heb ik lekker gezwommen en geklets voelde mijn buikje wel stram aan. Dus tja meiden ik begin het beetje bij beetje ook wel een klein beetje te geloven, hihih. Sttttttttttt niet te hard zeggen hoor. Ik ga maar ff die online test van Joepie doen, ben zo terug!

Liefs Nathalie

Ja, ik breek hier toch weer ff in hoor  Nathalie, wat hou je iig mij in spanning zeg!!
Ik hoop dat de online test positief komt, maar het meeste zekerheid heb je tuurlijk altijd nog, als je een echte test doet, dussssssssss, moeten we nog ff geduld hebben denk ik

Groetjes Debby.

ff snel, want ga zo lekker naar m'n bedje, maar ben zoooooooo benieuwd
wat erbij je uitkomt nathalie!
Fijn dat je nu zelf ook een beetje een goed gevoel krijgt!

Ik heb ook weer overal last van (weer die bultjes en aders op m'n tepel,
gevoelige tepels, steken onderin m'n buik...)pfff...maar wat het dan
ook mag zijn!!! nog 4 nachtjes slapen...en dan nog misschien ongesteld
worden of negatief testen...haha...we zien het wel!

Naath, kun je morgen niet testen?????????????

Welterusten!

Liefs Joepie

Ik heb net op ikbenzwanger.com ff online testje gedaan, mijn score was 11
Tussen 10 en 14 is: Let de komende dagen goed op uzelf, wie weet bent u zwanger, hihih. Als je score 15 hebt dan staat er: de symptomen geven aan dat je best zwanger kan zijn, spannend! Dus ik heb nog geen 15 hoor meiden, haha

Maar heel misschien ga ik morgen ochtend testen. Niet allemaal een gat in de lucht springen, haha voorzichtig! Ik moet morgen middag voor behandeling naar chiropractie. Als ik zwanger blijk te zijn, dan is het belangrijk dat zij dat weet. Dus eigenlijk moet ik morgen wel een testje doen, spannenddd!

Hoe is het met alle kluskippies? We maken wat mee hier met zijn allen hè. Echt leuk hecht clubje. Bedankt voor jullie steun!

Liefs Nathalie

Joepie, rustig gaan slapen! Jij klinkt ook zwanger muts! hahah leukleuk!
Ik beloof morgenochtend VROEG een test te gaan doen okay? Dan kunnen jullie nu allemaal rustig gaan slapen. Ik weet niet of ik durf hoor, hihi.

Dikke nachtknuffffffff van mij!

Hoi Nathalie..nog spannender...maar ja ik als nuchtere hollander zou denken 11 zit dichter bij de 10 dan bij de 15 dus lijkt meer op niet zwanger...haha ik ga ff met jou mee praten..niet zwanger he??! whahahaha. meis doe morgen gewoon een test dan heb je zekerheid!! mijn tip! want hier maak je jezelf ook alleen maar gek mee toch?!
Waarom loop je bij n chiroprator? of hou je dat liever prive?? mag hoor...
Nou sterkte en succes ermee....Dikke knuf ikku

Was ik weer ff. Ik dacht ik ga eens ff op predictor kijken wanneer ik mijn ei zou hebben als ik 26/27 of 28 dagen cyclus heb, en waar kom ik dan op uit: de dag dat wij heerlijk geklust hebben, hahah. Pff nu tikt mijn hartje toch wel wat sneller hoor, hahah. Ik denk steeds van ohh mijn ei zal vast al geweest zijn enzo ivm die korte cyclus, maar ja de kans was natuurlijk groot dat mijn cyclus nu langer zou zijn en dus mijn eisprong ook anders hè.

Terug
Bovenaan