Kluskippies wannabe moms!!

Ohhh ja Bolle, fijn weer iets van je te horen meis! We hadden er idd wel wat meer van verwacht van die verloskundige, hihhi. Beetje raar dat je eerst in de lunche kamer moest terwijl er gewoon nog iemand meeluisterde. Ben je wel wat meer gerust gesteld over dat ''bloed'' dat je verloren hebt? Nu aftellen tot de eerst echo meis! Geniet er lekker van!

Liefs Nathalie

Hoi meiden,
Lekker rustig is het hier. Allemaal zin in koninginnedag. Ik ben lekker lang vrij! Dus ga ik denk ik kamperen met mijn mannetje. Maar dan moeten de weersverwachtingen wel iets beter zijn. Hebben jullie nog plannen?
Met koninginnendag mag ik lekker klussen!
Vandaag gaat gelukkig de logeerkat weg. Hij is wel lief hoor, maar hij graaft in mijn potten. Dan krijgt mijn kat ook wat meer rust.
Prettig weekeinde allemaal!

groetjes,
Antoinette

Weer of geen weer ik zit dinsdagavond laat of woendsdag ochtend heerlijk in Luxemburg!!!! Kijk er echt naar uit. Word misschien bibberen in tentje, maar heb mijn persoonlijke kacheltje mee, hihih. Hopelijk is het echt lekker weer, maar ik hoorde vandaag dat het begin van de week waarschijnlijk iets minder mooi word. Maar we houden moed!

Ik word dalijk ff heerlijk gemasseerd. Nou ja heerlijk, gaat er niet zachtjes aan toen hoor. Werd vanmiddag gebeld door de sportmasseur waar ik was. Bleek om 14.30 uur afspreek te hebben, maar had niet in mijn agenda staan. Dus of hij is  in de war geweest of ik iets vergeten. Maar kan gelukkig dalijk nog terecht, want ben er wel ff aan toe. Vroeg hem woensdag nog, wanneer moet ik nou weer na je toe. Hij zit in hetzelfde gebouw als waar ik werk. Helaas nog steeds geen uitsluitsel daarvover.

Na afgeloop van massage ga ik nog ff heerlijk zwemmen, spreek jullie vanavond weer meiden. Fijne avond!

Liefs Nathalie

Meiden, veel klusplezier enne, volgende week wat meer positieve berichten wat betreft zwanger zijn?
Ik had vandaag 39 graden koorts, vreselijk, ben wel gaan werken....nu gaat het beter, morgenochtend weg. We zien wel hoe het gaat.Tot 3 mei!!!!! Liefs Jolie

Hele fijne dagen Jolie. Wat balen zeg. Voel je je grieperig? Loop je ook te snotteren of alleen koorts en rot gevoel? Hopelijk trekt het een beetje weg en kun je genieten van jullie weekje weg!

Liefs Nathalie

Voor alle Lieve Kluskippies branden er kaarsjes! Dat het maar veel geluk en hoop mag bieden, ook al hebben we soms ff een dipje! We mogen genieten van de kleine dingen die het leven de moeite waard maken!

Liefs Nathalie

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-04-2008 21:52:58'));

Voor jou ook heel veel geluk en hoop!!! En heb je genoten bij de sportmasseur? groetjes,
Antoinette

Voor alle Lieve Kluskippies branden er kaarsjes! Dat het maar veel geluk en hoop mag bieden, ook al hebben we soms ff een dipje! We mogen genieten van de kleine dingen die het leven de moeite waard maken!

Liefs Nathalie

Heb geen lekkere sportmasseur  hahaha
Nee ff serieus, hij heeft me best onder handen genomen. Had een aantal hele gevoelige plekken wat apart was. Verder echt aanhechting van de spieren enzo. Maar voelt nu wel beter aan. Ging paar keek *krak krak* hihi

Daarna ff lekker gezwommen, heerlijk gedoucht en dat was de afsluiting van de week wel weer! Nu lekker op de bank, kaarsjes aan en tv kijken!

Mijn voornemen is lekker te genieten van het weekend en zondag te testen!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan