Kluskippies wannabe moms!!

Oh ik ben in de war. Jolie gaat op vakantie. Jij ook binnenkort naar Engeland, maar dat is voor een weekend toch? Of ben ik nu helemaal in de bonen, hihih

Liefs Nathalie

Weltrusten! Tot morgen!
Allemaal hele dikke nachtknufff!

Liefs Nathalie

Goeiemorgen,

Dag voor vertrek: beroerd wakker geworden met verhoging en keelpijn. En dat de dag voor de vakantie! Vanmiddag met de kleine naar de dokter, heeft ws. oorontsteking, echt sneu, maar beter nu dan in de vakantie. Ik klets vanaaf nog ffies.

Kus

Heeft de haan niet gekuukeld vanmorgen????
Liggen daarom alle kluskipjes nog in bed????
Of heeft er niemand tijd, omdat er vroeg geklusd wordt????

KIPPIEEEESSSS WAAR ZIJN JULLIE????????????????????

@ Nathalie:  

meid, je ging toch testen vandaag??? Ohhh, ben zo nieuwsgierig, en ik gun je dit nu nog meer, vanwege alle ellende die je afgelopen week hebt gehad..... Maar wel niet stoer van die baas van je!!! Je op die manier...!!! Jammer dat ie zo tegen je deed...!!! Kop op meid...

@ Bolle: meisje hoe ging het bij de VK???? Ik hoop toch echt dat alles goed is gegaan, en dat ze je goed nieuws hebben gegeven... Heb je al een hartje gehoord, of is het daar nog te vroeg voor??? Ik heb geen idee hoor, ik weet dat je met 10 weken wel al een hartje hoort...

TOK TOK TOK...

Het is echt stil hier, geen gekakel van de kipjes....

Hier nu van roze afscheiding naar bruine afscheiding gegaan, dus geen echt bloed, maar dat komt er vast aan...
En Nathalie, ik hoop ook dat we nu meer kans hebben als ik ga tellen vanaf de roze afscheiding... Ik heb de ha nog een maandje uitgesteld, wil toch nog een keertje zonder ha proberen. Mocht ik na deze cyclus nog niet zwanger zijn, dan ga ik naar de HA, om een doorverwijzing te krijgen naar de GYN, om te kijken hoe het met mijn eileiders gesteld is...
Toi toi toi, en ik steek zometeen een kaarsje voor je aan, met de wens dat je positief mag testen...

Lieverds, tot strakkies

Nog ff mijn bannertje geplaatst, anders staat ie zover weg....

xxx

Heej meiden,

Ik heb nog geen tijd gehad te reageren, sorry!
Gisteren dus bij de VK geweest. Om eerlijk te zijn stelde het niet veel voor. Had er meer van gehoopt, maar goed het liep ook allemaal erg uit, was half uur te laat aan de beurt en er was geen ruimte, dus we zaten in een kamertje aan een lunchtafel en in die kamer zat iemand anders gewoon achter de computer. Maar goed. Later gingen we wel naar de echte spreekkamer.
Het enige wat ik kreeg was wat informatie over wat je wel en niet mag eten enzo. En ze vragen of er bepaalde erfelijke ziektes in je familie zijn, of je zelf ziek bent of ooit geopereerd etc. Verder hebben ze mijn bloeddruk gemeten en me gewogen. Maar ben nog nul aangekomen sinds ik zwanger ben, want weeg me thuis ook veel. Ik heb vanmorgen bloed laten prikken, dat doen ze standaard bij een zwangerschap en over twee weken krijg ik daar de uitslag van. Iemand vroeg wat dat rhesus was, maar dat is best moeilijk uit te leggen. Het heeft er kort gezegd mee te maken dat als ik een negatieve bloedgroep heb (zoals bijv A neg) en het kindje positief bloed dat dan (zodra mijn bloed met dat van de baby in contact komt) ik antistoffen aan ga maken. Dat kan bij je eerste baby geen kwaad, maar als je er niets aan doet (je krijgt namelijk op een gegeven moment in de loop van je zwangerschap en erna (dacht ik) een prik) kan mijn lichaam een volgende baby afstoten als die weer een positieve bloedgroep heeft. En dan gaat de baby dood. Dus het is heel belangrijk dat ze weten of je rhesusfactor hebt of niet. En als ze het weten is er dus niets aan de hand, maar als je er niet achterkomt en je doet er niets aan is de kans op miskramen bij je volgende zwangerschap dus heel groot. Maar niets om je druk over te maken, omdat ze het bij iedere vrouw controleren.
Ik heb nog helemaal niets van een hartje gehoord ofzo, verder kunnen ze je wel wat gerustellen, maar ze kunnen nu nog niet weten of het goed gaat met je kindje. Dus echt afwachten tot de eerste echo! Nog drie weken!

Er gaan er dus een aantal lekker op vakantie. Heerlijk hoor geniet ervan! wij gaan denk volgend weekend ook een weekendje naar Limburg. Maar alleen als het redelijk weer is, want we willen kamperen. Dit weekend gaan we niets bijzonders doen, beetje wandelen/ familiebezoeken. Koninginnedag gaan we de hele dag lekker in het dorp rondhangen, bands kijken, naar de rommelmarkt etc. Meestal drink ik wel wat biertjes, maar dat zal ik nu moeten laten! Niet erg hoor, want het is voor een goed doel, maar ben wel benieuwd naar de reacties van vrienden!

Nathalie ik hoop dat alles snel goed komt en probeer je inderdaad niet te druk te maken. Je zit nu even in een rotfase, maar daar kom je wel weer uit!
Ga je voordat je volgende week een paar dagen weg gaat nog testen? Dan heb je misschien wel meer duidelijkheid! Ik hoop het echt heel erg voor je dat je zwanger bent!

Ik ga even boodschappen halen. Er is geen melk meer in huis en daar ben ik gek op!

Groetjes!

Even de NOD opnieuw

NOD lijstje:

Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
                                                           (Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!)
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                              20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                                21-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Spring                                        5e ronde 1e kindje                27-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      Spannend!!!  
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08     Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Goedemiddagggg! Dit kluskippie was ff met Layca (Franse Bulldogje) van mijn ouders naar de dierenarts. Die word vandaag geholpen en zal inmiddels wel lekker haar narcose uitslapen. Echt zo lief vanmorgen, ze heeft spuitje gehad en toen bij mij op school in slaap gevallen. Oogjes open, tongetje er uit, wat een poepie.

Daarna nog ff met ons mam 2 winkels in de stad geweest. Toen lekker broodje gehaald bij Bakker Bart en die thuis bij ons mam opgegeten. Nu lekker weer thuis. Kreeg net een sms van mijn broertje dat hij dalijk live op de radio komt. Hij word steeds beroemder, echt leuk. Heeft laatst 2 eigen singels opgenomen, echt top, ben helemaal trots.
Dalijk dus ff luisteren.

Vanmiddag moet ik nog ffies werken. Hoop dat ik dan meer duidelijkheid krijg, maar volgens mij zou de baas er vandaag niet zijn.

Ik ging vandaag nog niet testen hoor dames. Ik heb nog niet eens test in huis. Kon ik moeilijk vanmorgen in de stad kopen waar mijn moeder bij was, hihih. Mijn paps zat me gisteravond beetje te ''plagen'' Hij was met mijn vriend bezig in de tuin met het uitmeten van het hek enzo. Hij zei: ''Ja en dan komt hier een deurtje'' Dus wij heel verbaasd kijken. Ja zegt ie: ''Dan kan ze niet op straat lopen'' Dus ik heel verbaasd kijken, maar wist drommels goed waar hij op doelde. Dus ik uitleg vragen, hahah. Ik heb gezegd: ''Droom jij nog maar ff lekker verder'' 's Avonds zei ik tegen mijn vriend, ze moesten eens weten, hihih. Het valt me nog mee dat ik het zo goed verborgen kan houden, hihih Is moeilijk hoor!

Ik ga zeker voordat we naar Luxemburg testen meiden. Ik denk tot nu toe, zondag! Nog maar ff paar daagjes wachten om te kijken wat mijn lichaam doet. Voel me best goed op het moment. De vage extreme klachten zijn eigenlijk een beetje weg/vervaagd. Wel beetje vreemd, maar ook wel lekker. Al denk ik dan nu wel van zal er iets mis gegaan zijn na dat rot nieuws? Maar goed het zonnetje schijnt vandaag weer lekker, we gaan er gewoon voor!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan