Kluskippies wannabe moms!!

Hallo lieve allemaal,

Nathalie, doe het lekker rustig aan meisje, er komt nu een beetje veel op je af lees ik. Ik hoop dat alles ten goede keert voor je en dat je je niet meer zo druk hoeft te maken. Ga je morgen nog testen?
Bolle, hoe was het bij de VK?
Heb vandaag ingepakt en boodschappen gedaan. Af en toe niet makkelijk met zo'n kleine erbij. Maar het is gelukt, nu nog 1 dagje werken. Ik lees morgen nog even en dan een weekje geen comp. Dus volgende week een paar zwangeren??? Wie weet...

Liefs Jolie

Nathalie: Sterkte, maar je hoeft je echt niet groot te houden hoor!!!! Een tip, eis medewerking van een reintegratieadviesbureau. Die van de UWV zijn niet zo goed geloof ik. Maar er zijn er meer!

Ik ben een beetje moe van het werken, dus vandaag even geen lang verhaaltje van mij.

groetjes ook aan de rest natuurlijk
Antoinette

Hallo, nee weer van alles gebeurd aan van de middag. Ineens mijn oude baas die belde, ff kort vroeg hoe gaat het, daar niet op reageerde, maar meteen met duur in huis viel. Hij wou de verhuisdozen terug die we geleend hadden zei hij. Nou een deel staat nog ingepakt. En toen mijn tante verhuisd is zijn daar ook wat dozen heen gegaan (heb dat niet gezegd) gewoon rustig gezegd, ik ga er achter aan en komt goed. Of ik die dan straks nog ff kon brengen, want hij had morgen een verhuizing en die dozen nodig. Ik dus alles overhoop halen, blablabla. Lang verhaal kort, daar dozen gebracht en werd me amper een blik of een woord gegunt en dat na alles. Maar goed ga het proberen van me af te zetten. En wil er ook geen woorden meer aan vuil maken.

Ik lig nu lekker op de bank en kom ff langs om te kijken hoe het met de meiden is. Maar er is idd maar weinig getypt zeg! Hier nog geen rd-tjes. Dacht nu wil ik ff geen ego berichtje typen, maar jullie kletsen ja niet. Ben erg benieuwd hoe het met Bolle is gegaan bij verloskundig. En hoe het met mamoetje gaat? En hoe is het met de rest van de kluskippies?

Liefs Nathalie

Hoi,

Ben net terug van een avondje shoppen met mijn vriend. Hij had nieuwe broeken nodig voor zijn werk en ik heb mezelf getrakteerd op een stel nike air max. Ik ben het sporttype hier in huis. Ik snapte jullie verhalen van een poosje geleden ook niet over dat voetballen want ik ben juist degene die hier kijkt en mijn vriend vind er niks aan en snapt er ook nog eens geen bal van. Maar goed genoeg over mij.

Wat een eikel die ouwe baas van je Nathalie het lef om gewoon ff te bellen om die dozen en dan ook nog eens dat je ze direct moet brengen. Dit is niet echt jou week he! Maak je niet te druk om die vent dat is ie niet waard. Hoop dat je een lekker gezellig weekend gaat krijgen. Wij gaan dit weekend naar vrienden in amsterdam. Zij hebben een zoontje van net 4 en dat is echt een scheetje. Hij vroeg van de week al wanneer wij nou eindelijk zouden komen. Dus daar hebben we wel zin in. Koninginnedag doen we niets bijzonders en volgende week vrijdag ga ik naar Engeland dus daar heb ik natuurlijk veel zin in. Doen de rest van de kluskippies nog iets leuks dit weekend. Behalve het klussen.

Lekkere vooruitzichten heb je zeg Dotje! Geniet er van, klinkt heel gezellig.

Ik heb voor mezelf net ff een knop om proberen te zetten dat ik me niet gek wil laten door situaties, mensen en instanties. Dat is het me niet waard. Verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken, dat is het niet waard.

Hier nog steeds geen rd-tjes. Ik vind het zo spannend voor iedereen. Zo sta je met veel meiden op wachtbankje en overtijd en zo is het NOD lijstje weer behoorlijk aangevuld. Het mooie weer komt eraan. Dus dat heeft vast invloed op onze hormoontjes, hahah. Al is het mooie weer hier ff weg. Wat een regen net zeg!

Lieve kluskippies waar zijn jullie nu?

Liefs Nathalie

Das een goed voornemen Nathalie. Ik snap ook niet waar de rest is heb ik eindelijk een avond tijd om hier te zitten wordt er niks gekletst. Lekker he van dat mooie weer de laatste dagen. Vandaag was het iets minder maar goed zondag wordt het super mooi. Hoop dat de rest van de week dan ook mooi wordt. Ik hoef alleen maandag middag te werken en daarna VAKANTIE. Ik denk dat ik maar eens op bed ga. Kom morgen middag misschien nog wel weer even langs.

Bye bye

Ohhh jammer Dotje dat we juist nu niet zo aan de klets zijn. Zeker omdat we je dalijk een week moeten missen. Het mooiere weer doet een mens idd goed. Wij zijn aan het aftellen tot dinsdag avond of woensdag ochtend vroeg, want dan vertrekken we voor lang weekend Luxemburg, waar ik echt zo naar uit kijk hè. Echt ff weg van alles. Mijn schoonouders hebben daar een seizoensplaats. Echt heerlijk genieten daar.

Hoop je nog ff te spreken voor jullie weg gaan. Weltrusten voor strakkies meis.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan