Kluskippies wannabe moms!!

NOD lijstje:

Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
                                                           (Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!)
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                              20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                                21-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Spring    

5e ronde 1e kindje                27-04-08
LoempiaMonster       1e ronde 1e kindje               29-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      Spannend!!!  
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08     Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Mijn vriend zei vanavond: ''Ik ben benieuwd wat er uit de test komt'' Dus we zaten er beide aan te denken. Kwam ie helemaal bij me knuffelen enzo. Ik zei al, ik moet naar de wc, wel of niet testen, hihih. Dus heb mijn urine opgevangen en toen nog eens gevraagd, maar toen ik binnen kwam zag ik zijn glimlach al. Ja tis testen geworden dus!!!! De controle streep moet toch goed zichtbaar zijn of niet??? De eerste keer had ik een kruidvat test en dat werd al vrij vlug duidelijk een test streep!

Ik heb een test gehaadl van Predictor. De uitslag is zichtbaar na 5 minuten. En in een 30 uur kan er nog van alles gebeuren. De controle streep is heel vaag zichtbaar. Ik moet echt goed kijken om hem te zien. Volgens mij vriend ziet ie hem wel. Hij zegt ook ja vergeleken bij de andere kant zie ik iets. Ja duhhh want andere kant staat nog niks. En je weet dat daar zowiezo iets moet verschijnen. Maar ik denk dat het niet goed gegaan is. Nu nog tot ff over 21.00 uur wachten en dan nog maar eens kijken. Maar het voelt voor mij gewoon of de test niet goed is. Omdat er na mijn mening gewoon duidelijk die controle streep moet zijn, dat je weet dat de test goed is. En dat is dus NIET! Dussss! Gelukkig zitten er 2 in, dus ik ga morgen ochtend denk ik weer testen. Jeetje tis wat!

Liefs Nathalie

Nou ik vind hem niet duidelijk hoor! Maar echt veel hoop heb ik ook niet meer. Had me er meer van verwacht. Grrrr rot periodes van NOD en testen. Laat me dan maar gewoon ongi worden. Zazoutje geldt je wedstrijdje nog, hihih. Ik denk dat ik morgen ochtend nog een keer ga testen. Ik zal er eens een nachtje over gaan slapen vannacht en dan een besluit nemen. Inmiddels is de tijd al voorbij. Als ie morgen weer zo licht controle streepje aangeeft, nou dan heb ik het wel ff gehad met testen hoor.

Ik hou jullie op de hoogte, lieve meiden! Liefs Nathalie

Kluskippies, zijn jullie nou! Test ik en heb ik niemand om mee te kletsen, sniksnik, hihih

Fijne avond meiden en spreek jullie dan morgen wel!

Liefs Nathalie

Oh Nathalie, ik kom net terug van een feestje. Wat balen dat de test niet goed was. Misschien dat het met ochtendurine wel lukt? Zeker als je vandaag veel hebt gedronken.
Ik denk dat je dit morgenochtend pas leest, dus alvast heel veel succes met de tweede test! Laat hem positief zijn! ******GLITTERS*************
Ik heb ze even allemaal groen gemaakt, zodat je hopelijk morgen groen licht hebt voor een mooie zwangerschap!
Het was trouwens erg rokerig vanavond, voelde me ergens wel schuldig, maar ja ik kan ook niet negen maanden thuis gaan zitten en helaas mag er nu nog in de meeste feesttenten en cafe's gerookt worden. Gelukkig schonken ze alleen bier en wijn wat ik nauwelijks drink (wijn lust ik niet en bier alleen op een warme zomerfestival ofzo) waardoor mijn vrienden niets door hadden. Wel vroeg iemand twee keer toen ik zei dat ik een sisi wilde: "een sisi"? Wil je geen bessen? En toen kon ik gelukkig antwoorden: nee want dat hebben ze niet! (hihi) Dus ik denk niet dat ze het door hebben. Ook al zal het met Koninginnedag wel duidelijk gaan worden, want dan hebben ze wel van alles.

Ik ga lekker slapen. Mijn oren suizen nog na van de harde muziek, dus hoop dat ik snel in slaap val!
Tot morgen allemaal!

Hai Bolle, lief dat je nog ff reageerd op mijn berichtje. Ik ben zoals je ziet nog wakker. Ben dvd-tje aan het kijken in bed en af en toe hier ff kijken of al iemand iets gezegd heeft, hihih. Dank je voor de glitters, hopelijk helpen ze.

Ook ik ga nu lekker proberen te slapen, en dan zien we morgen wel hoe het gaat. Ben van plan om in elk geval uit te slapen (proberen). Tot morgen!

Liefs Nathalie

Hey Nathalie,

Ben ook pas net thuis.... Maarre een streepje hoe onduidelijk ook is toch een streepje en streepje is ZWANGER !!! Hopelijk morgenochtend met je ochtendurine een duidelijker resultaat..!! Hey meis, heel veel suces (als je al kunt slapen, spannend, spannend, spannend haha...)
Ik hoop het zo voor je... Ik zal keihard voor je duimen morgenvroeg...

hey nathalie ik wilde gisteravond nog reageren maar het forum deed raar kon niet inloggen vanddar dat ik niet kon reagerenmaar meid je hebt dus getest en je zag maar vaag een controlestreep zeg je en deze moet je normaal gesproken als eerste zien en dan de teststreep en zag je deze helemaal niet? of ik snap het gewoon niet hihihi ben niet blond! meid ik duimheel heel hard voor je als je zometeen gaat testen dat hij maar meteen positief mag zijn en dat je tenminste van die onzekerheid af bent meid! laat je wel ff wat weten want ik denk dat er nog wel meer kippies in spanning zitten nu! meid zet hem op he! ik heb vanmorgen weer mijn temp. genomen en deze was weer 36.61 dus drie dagen achter elkaar een temp. van 36.6 dus dat kan goed nieuws betekenen he dames! ze zeggen als je van te voren een kleine dip hebt en dan je temp stijgt en deze dan voor tenminste drie dagen hoog blijft jej je eitje hebt gehad! dus hoop het we hebben gisteravond voor de zekerheid nog geklust ondanks dat ze zeggen dat als je temp omhoog is gegaan je te laat bent! we hebben wel gelukkig op de dag zelf toen de temp. de eerste dag gestegen is geklust dus wie weet gaan nergens van uit! en hoe is het hier zo op de vroege morgen?
liefs miranda

Terug
Bovenaan