Kluskippies wannabe moms!!

Goede morgen,

Miranda en Loempiamonster welkom.
Nathalie heb je vandaag al getest? En ik ga idd komend weekend naar engeland 4 dagen zonder dit forum. En dat tijdens mijn nod dag. Ik zal mijn vriend vragen om   jullie het te vertellen als de rd gearriveerd zijn. Dus vanaf volgende week vrijdag geen bericht goed bericht. Ik voel nog helemaal niks vorige maand  had ik een week voordat ik ongi moest worden al af en toe krampen, maar meestal komt dat een paar dagen van te voren. Vind het maar spannend allemaal. Ik eet 's morgens alleen wel slecht sinds een paar dagen krijg net 1 broodje naar binnen. En dat heb ik echt nooit.  Ik ga proberen rustig af te wachten eerst tot zaterdag (nod dag).    En dan zien we wel verder. Het gaat vandaag mooi weer worden geloof ik dus heb de korte broek al aan. Daar gaan we allemaal natuurlijk er van genieten. Dus het wordt een rustig dagje op dit forum. Denk ik.

Veel plezier vandaag,

Ha dames,

Nathalie, wat laat je ons in spanning zeg! Je bent ook later naar bed
gegaan gister, dus misschien is het uitslapen gelukt hihi!
Kan me voorstellen dat je graag een duidelijk controlestreepje wil,
ik zou precies hetzelfde hebben! Spannend hoor, hoop dat je snel
meer duidelijkheid krijgt! Ik duim heel hard voor je!
Je had trouwens gelijk hoor, met wat je zei over het zwanger wor-
den, ik zeg wel zo stoer dat het allemaal nog wel kan, maar
eigenlijk wil ik het ook wel HIER en NU!!hihi!
Maar het helpt wel hoor, zo'n instelling, want merk wel dat ik het
beter los kan laten... soms denk ik al, huh de 5e dag alweer...??
En dat had ik eerder nooit! En dan te bedenken dat ik maar 1 wk
hoef te werken, voordat ik weer kan testen! (als het zover mocht
komen!)Ook wel lekker, want heb nu dus 2 wk vakantie! Ik ga
lekker veel leuke dingen doen, dan vliegt de tijd voorbij!

Bolle, goed geregeld daar met wijn en bier! Dan kun je ook niet be-
trapt worden! Je bent nu toch al een aardig beginnetje op weg he!
Ik ben zo benieuwd naar de reacties om je heen...denk dat ik het
toch maar ga proberen, mocht ik zwanger zijn, om het ook zo lang
voor me te houden! Da's toch wel heel speciaal!

Dotje, wat leuk dat je het je vriend ons laat vertellen, hihi! Dan zitten
we niet zo lang voor niks in spanning! Hoop zoooooooo voor je
dat ze weg blijven, da's een leuk cadeautje daar zo in Engeland!

Ook welkom voor de nieuwe dames...loempiamonster, wil je even
wat over jezelf vertellen? Nathalie kent je van het andere forum,
maar wij nog nie! Ben benieuwd!

Meiden, ik ga me aankleden (vriendje haalde me uit bed vanmorgen tegen
10.00, had de tafel gedekt, koffie, warme broodjes, verse jus, ooooeeeh,
lief!!!!) en daarna lekker de tuin in! Naat, laat je ons niet te lang in
spanning!

Tot snel!

Liefs Joepie

Goedemorguh! Ik ben al wel ff wakker hoor, maar kon nog niet forummen. En dan moet ik jullie ook nog teleurstellen dat ik geen test heb gedaan vanmorgen, hihih. Tja sorry, waar waren jullie gisteravond nou? Doe ik een test een geen kippie te bekennen. Hahah nee zit jullie nu te plagen hoor. Lees allemaal leuke verhalen over feestjes enzo.

Ik zal nog ff duidelijk uitleggen. Ik heb gisteren om 20.30 uur getest met een predictor test. Na 5 minuten is dan de uitslag bekend, maar kan tot 30 minuten nog bijtrekken in positief. Maar het Controle streepje was amper zichtbaar, dus vind het gewoon geen duidelijke uitslag. In het test gedeelte was niks te bekennen. Dus ik dacht dan ga ik morgen ochtend weer testen met ochtend urine. Maar vind dat eigenlijk wel zonde van mijn teleurstelling, spanning en test om zo vlak achter elkaar te testen. Elke 2 à 3 dagen stijgt je hormoonspiegel iets. Dus als ik zwanger blijk te zijn zal dat dinsdag ochtend ook wel duidelijker te zien zijn hè. Zo niet dan test ik voorlopig echt NIET meer!

Ik deed met zazoutje in de maart topic een wedstrijdje bij wie het eerst rd-tjes zouden komen, maar die heb ik ook al verloren. Dus laat die krengen nu maar komen dan. Ik ga er op dit moment niet meer van uit dat ik zwanger ben, maar kan me natuurlijk vergissen.

Fijne vakantie Dotje, wanneer ga je weg? Wel lief dat je je vriend laat vertellen of de rd-tjes zijn gekomen. Maar hopelijk zullen we hem hier niet zien met dat nieuws, maar vertel je ons dat je zwanger bent, hihih. Heel veel plezier in Engeland, waar ga je precies heen?

Vond het heel lief dat iemand om 2.00 uur nog kwam forummen om me hard onder de riem te steken, weet ff niet meer wie dat was, maar toen sliep ik net denk ik. Geeft niks hoor Mama22 dat je niet meer online kon komen, ik had idd ook een probleem met inloggen gisteravond wat later. Nu weet je in elk geval de uitslag: negatief!

Fijne dag, geniet allemaal lekker van het mooie weer. Wat wij vandaag gaan doen weet ik nog niet, we zijn beide beetje lui. Ohh volgens mij wil mijn vriendje F1 kijken vanmiddag. Ik ga nu ff lekker warm broodje uit de oven eten. Was je ontbijt lekker Joepie, wat een schatje van een vriend heb je zeg. Hoelang moet je nu weer wachten tot ie het weer doet, hhihihhi

Liefs Nathalie

Bannertje voor cyclus 22 dagen

Bannertje voor cyclus 28 dagen

Ik was dus weer in de war met namen. Dit keer Miranda26 en Mama 22, was met Mama22 aan het kletsen in de maart topic gisteravond, dus vandaar, hihih. Sorry Miranda, ik haal je door de war met iedereen geloof ik.

Liefs Nathalie

hey nathalie net getest meid ik geef je wel een beetje gelijk!!! als je idd zwanger bent dan is je hcg natuurlijk dinsdag of woensdag weer hoger en nu zou het misschien weer een teleurstelling voor je zijn wat ik natuurlijk niet hoop!!!! en je haalt me idd met iedereen door elkaar hihihi maakt niet uit meid ik dacht al dat je mij bedoelde! ik weet ook niet wat dat was gisteravond lukte voor geen meter om te kunnen inloggen! we zijn net ff lekker gaan wandelen en vanmiddag ook lekker ff eruit milan slaapt nu ff. moeten er nu van genieten he. en voor de andere kluskippies dankjewel dat ik ook met jullie mag meekletsen! ik hou jullie op de hoogte hou het met me zal gaan hier nog niks aan de hand ben heel onregelmatig na het stoppen met de pil zit vandaag op dag 53 en nog geen ongi te bekennen en zwanger ben ik niet heb pas nog een testje gedaan! geniet maar van het mooi weer!!!
liefs miranda

Hè gelukkig dat je me vergeeft Miranda, hihih. Lekker hè. Ook voor de kleine lekker om nu buiten te zijn, dan zal hij vast lekker slapen nu! Jeetje je hebt wel hele lange cyclus. Heb je dan niet zo iets van ik ga naar de ha en wil weten waar ik aan toe ben met mijn cyclus. Want meer dan 50 dagen is wel erggg lang hoor. Hoop dat niet mee te hoeven maken.

Mamoetje hoe is ie met jou? Volgens mij is iedereen lekker aan het genieten van het heerlijke weer het weekend. Hoop jullie nog wel ff te spreken hoor voordat ik dinsdagavond vertrek. Pff heel veel daagjes geen forum dan, zal afkicken worden en veel bijlezen uiteindelijk. Hopelijk ook positief nieuws, kunnen we wel gebruiken of niet dan?

Liefs Nathalie

Ha dames,

Eindelijk Naat, dat dacht ik toen ik zag dat je gereageerd had, hihi,
maar toch nog geen uitslag! Kan me wel voorstellen dat je dat denkt hoor,
maar wel knap, want zoveel geduld zou ik ECHT niet hebben!
Hoop echt voor je dat je snel zekerheid hebt en dat je niet zoals zovelen
een superlange cyclus hebt!

Miranda, natuurlijk mag je meekletsen! Balen dat je zo'n lange cyclus hebt
zeg...pfff...dan kun je echt niks he...want je hebt geen flauw idee waar
je aan toe bent! Jammer hoor! Je hebt dus al een zoontje???Milan, wat
een geweldige naam, die staat ook hoog in ons lijstje, mochten we ooit
een jongetje krijgen...en Jesse en Sil ook...
Vriendjelief vindt Kas een hele mooie naam, maar daar ken ik er al zoveel
van! (werk als juf op een basisschool, dus namen zijn best moeilijk,hihi!)
Voor een meisje vind ik Fiene  of Else heel mooi...vriendje ook...
En Lana vind ik ook nog steeds heel schattig...

Ik hoop dat het niet zolang duurt voordat ik weer zo'n lekker ontbijtje
krijg Nathalie...het scheelt dat hij na dit seizoen stopt met voetballen,
dus hij is wel 's ochtends thuis...normaal vertrekt hij om 8.45, maar
nu moest hij pas om 12.00 voetballen...als het goed is is hij over een
uurtje thuis!

Ik ga weer lekker in de zon zitten, kom nog wel een paar keer spieken!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan