Hai Nathalie
ja, wij zitten idd in onze woonunit. Eigenlijk best wel gezellig hoor! In het begin was het een grote bende, overal dozen en nog niks een goed plekje. Maar zo langzamerhand begint het steeds meer een leuk huisje te worden!
En we zien echt elke dag ons nieuwe huis weer groeien, en dat is ook echt heel leuk om te zien!
Ik denk niet dat verbouwen ooit mijn hobby wordt, maar ik heb er nu wel meer plezier in dan dat ik van te voren dacht!!! (het heeft dan ook een tijdje geduurd voor we zover waren om te gaan verbouwen... hebben eerst nog lang over gedacht om dit huis te verkopen en ergens iets nieuws/nieuwbouw te kopen).
Ik heb ergens een eens keer gelezen hier op het forum dat de testen van Clearblue erg fijn zijn, daar komt gewoon te staan: zwanger of niet zwanger!
Is dat nog een ideetje voor je?
Hoe is het verder met je? Ik las laatst dat je zoveel tegenslag had met je baan en je auto enzo! Ik hoop dat het allemaal een beetje op zijn pootjes terecht komt!
En hoe is het met Joepie? Ook lekker vakantie meid? Ga je nog iets leuks doen?? (behalve klussen, haha)
Ik heb gisteren mijn ouders naar Zaventem (vliegveld bij Brussel) gebracht, die zijn 2 weken naar Malta, en toen dacht ik: hmmmmmm, toch wel lekker!!!!
Wij gaan gewoon lekker een dagje weg, 't blijft toch te druk hier in en om het huis om een week ofzo weg te zijn. Overigens werken ze hier woensdag gewoon door, want 30 april is geen feestdag in Bels.
Ga je lekker naar Luxemburg, Nathalie? Ik vind dat echt een heerlijk land!! Je kan daar zo geweldig wandelen en relaxen! Wij houden allebei wel van rust, en dat komt daar altijd helemaal goed!
Wij zijn al 3 jaar op rij in de herfstvakantie daar geweest, alleen afgelopen jaar niet, want toen mocht ik met een vriendin van me mee naar Turkije... ze had namelijk een reis voor 2 personen gewonnen en ik mocht mee!! Boffen he!!!
Ik zie dat ik ineens helemaal achteraan op het NOD-lijstje sta!!!!! Nouja, niks aan te doen! Ik had nu op zich wel een hele mooie cyclus (28 dagen, precies volgens het boekje) dus ik hoop dat dat effect heeft deze ronde!!!
Nu las ik wel weer dat je ook ongesteld word als je geen eisprong hebt (heeft een of andere afkorting met een P), dus ik heb weer iets om over te piekeren.... ik kan me helemaal niet herinneren dat ik een ei-sprong gevoeld heb deze ronde. Voelen jullie dat wel altijd?
Misschien tzt gaan temperaturen.... maar eerst nog maar even "rustig" (ahum!!! ) afwachten.
Groetjes, Mickje