Kluskippies wannabe moms!!

Fijn zeg zo'n lekker ontbijtje. Mijn mannetje was weer helemaal into F1 en La man race die op tv komen. Ik had lekkere broodjes gemaakt in de oven, maar die waren nog warm, dus dacht eerst ff wat af laten koelen zodat ik ze beter vast kan pakken met het klaarmaken. Maar ja dan zit ik hier een beetje te kletsen dus duurde iets langer dan gepland. Ging hij zelf broodje maken, nou kan toch ook best, maar voor mij dus niet, sniksnik, beetje jammer weer.

Helaas kan ik hier niet buiten zitten op het moment. En het zonnetje schijnt ook niet echt meer naar binnen, dus zo extreem mooi is het hier niet volgens mij. Ben nog niet buiten geweest, ook al ben ik wel aangekleed. Ga dalijk denk ik ff een frisse neus halen. Maar als ik ergens heen ga wil ik altijd een doel hebben om heen te gaan, hihih. Maar heb geen zin om naar mijn ouders te gaan, die heb ik de afgelopen dagen al paar keer gezien. Ik bedenk nog wel iets!

Ik kom strakkies nog wel ff kijken of jullie nog gezellig gekletst hebben. Is het daar echt zulk heerlijk warm weer dat je zonder jas uit de wind heerlijk bruin kan worden? Of waait het nog wel?

Liefs Nathalie

Hey naat,

da's idd een beetje jammer van je vriendje, maar ik ken dat precies, haha!
Volgens mij is dat geen onwil hoor, maar denken ze daar gewoon
echt niet aan! Mannen ook altijd! hihi!

Hier is het echt lekker, we zitten wel aardig beschut achterthuis, maar je
kunt idd zonder jas in het zonnetje zitten...moet wel zeggen, nu ik zo
achter me uit het raam kijk, dat het zonnetje even weg is, maar uit
de wind, blijft het wel goed te doen! (Hier = deventer e.o)

Ga nu maar weer de tuin in, moest nog wat dingetjes afhandelen hier!

Fijne dag en hoop dat je een doel vindt, hihi!

Knuffel Joepie

Ik wil ook zo'n heerlijke tuin, maar dat is hier nog wel ff wachten ben ik bang. En heb hier niet zo heel veel privacy. Maar als het dalijk lekker weer is en de tuin klaar is, kan ik zelfs met lappie naar buiten, nanananana, hihih

Het is idd vaak onwetend en gaat vanzelf. Zegt ie net: Zal ik ff wat drinken pakken voor ons, want jij doet het toch niet, met een heellll gemeen lachje, echt zo van hap dan hap dan, hahah. Ik zei dat het ze verdiende loon was omdat ik geen broodjes kreeg, maar hij zei, ja maar jij had beloofd om te smeren, nu waren ze koud. Pieperd is het hè. Hhaha nee tis een schatje hoor, maar af en toe zal je hem een trap onder zijn billen willen geven, hihi.

Ik vind het maar beetje frisjes en heb wat hoofdpijn. Denk dat ik echt ff de warmte van buiten op moet zoeken. Hooooppp dat het warm is teministe, hihih

Liefs Nathalie

Haai meiden

Hiephoi, ik heb weer internet!!!! Vriendje is gaan werken en ik zit nu lekker achter "mijn" computer, want hij heeft de laptop mee voor zijn werk. Hij heeft dagen zitten klooien met dat internet, maar als het goed is (ff afkloppen!!!) werkt het nu!
Ik loop zo enorm achter dat ik alle nieuwe meiden niet ken, maar ook even welkom wil heten (hahah, ben zelf bijna nieuw hier).
Ik weet ook even niet waar ik allemaal op moet reageren, dus ik kom eigenlijk alleen maar even hallo zeggen!

Het weer is hier trouwens lekker hoor. Heb net even buiten de was opgehangen (moest wel even zoeken waar ik het rek neer zou zetten, want alles staat hier volgebouwd) en dat was echt genieten! Vanmorgen hebben vriendje en iks amen de uitgebroken oude keuken op de aanhanger geladen om naar de stort te brengen, nou toen had ik het zelf bloedje heet!! (was ook zwaar werken)

Nathalie, nog niet getest? Wat spannend zeg! Maar ik snap dat je je voor een teleurstelling wilt behoeden. Wanneer ga je nu testen??
Anders hoop ik voor je dat de  snel komen, want dan kan je weer verder met de volgende ronde! (is dit nu ronde 2?)
Bij mij is het weer klaar, dus vanmiddag nog even geklust. Niet dat dat zin heeft, want die eisprong zal nog wel eventjes op zich laten wachten, maar was gewoon voor de fun, hahahah!

Fijne zondag allemaal!

Groetjes, Mickje

Hey Mickje wat gezellig dat je weer ff komt kletsen meis. Er is hier de laatste dagen zoveel gebeurd, dus je hebt genoeg bij te lezen, als je zin hebt, hihih. Maar gewoon hallo zeggen, en nu weer insteken is natuurlijk ook goed.

Heerlijk hè dat weertje. Ik probeer me een voorstelling te maken hoe je er nu bij zit in je tuinhuisje, hihih. Helemaal rond de troep, stellingen en aparaten voor de verbouwing. Of ben ik nu helemaal in de war, jij zat toch in woonunit? We zijn hier met zijn allen ook zo aan het klussen dat ik het allemaal ff niet meer weet hoor. Volgens mij haal ik de afgelopen dagen iedereen door elkaar, ben beetje verstrooid op het moment sorry.

Gisteravond heb ik getest, maar het controle streepje was maar heelll vaag zichtbaar, dus ik vertrouw die test van predictor niet echt. Er zaten twee in dus dacht eerst van ik ga vanmorgen testen, maar bedacht me later dat ik beter nog een paar daagjes kan wachten. Elke 2 à 3 dagen gaat je hormoon spiegel omhoog. In week 7 tot ongeveer 12 is ie op zijn hoogst. Dus mocht ik zwanger zijn dan is het dinsdag vast veel beter zichtbaar. Dinsdag ochtend gaat ik denk ik testen, want dinsdag avond vertrekken voor een lang weekend naar Luxemburg, en kan jullie en mezelf toch niet al te lang in spanning laten hè, hihi!

Liefs Nathalie

Bannertje voor 22 dagen cyclus

Bannertje voor 28 dagen cyclus

Maar Mickje, je eisprong kan ook eerder komen dan ongeveer 14 dagen van je cyclus komen hoor. Dus gewoon lekker gaan klussen wanneer jullie zin hebben. Dan komt het vast helemaal goed. Met jullie huis en met een kleine, hihih.

NOD lijstje:

Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
                                                           (Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!)
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                              20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                                21-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Spring    
                                   5e ronde 1e kindje                27-04-08
LoempiaMonster       1e ronde 1e kindje               29-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      Spannend!!!  
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08     Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

hoi hoi ben ik weer ff,hier is het nog steeds heerlijk weer zonnetje schijnt volop al vanaf vanmorgen!!! en nathalie je hebt gelijk ik heb idd een lange cyclus maar dat had ik bij milan ook de 1e ronde en toen ging het iets beter ben toen ook naar de ha geweest en ze zei toen tegen me dat dit heel normaal was en dat ik het nog maar ff moest afwachten nou daar had ik toen veel aan zeg maar ja idd maar ff aangekeken! ik zou nu een moord doen voor een beetje regelmaat echt waar meiden maar ja hoe meer ik er mee bezig ben des te langer het gaat duren dat merk ik goed.

joepi milan is een mooie naam he we hadden er nog een paar kai en joeri en sem,maar milan vonden we toch het mooiste!!! en voor een meisje vind ik jodi en noa en myrthe ook erg leuk! nu dromen we er nog van en wie weet kunnen we er ons snel genoeg mee bezig gaan houden als we positief testen bij mij is dit nog lang niet moet eerst eens de regelmaat er terug in krijgen maar jullie geef ik meer kans! och ja we klussen gewoon wanneer we zin hebben ondanks de lange en onregelmatige cyclus kan het toch een keer raak zijn he!

nathalie nog ff en we gaan je missen zal voor jou ook wel tegenvallen he ff niet forummen!!! we denken aan je en ik wens je een hele fijne en ontspannende vakantie toe,kun je ff je gedachten verzetten mocht je niet zwanger zijn he,eerst dinsdag testen spannend!

gaat er nog iemand testen de komende dagen?

liefs miranda

Hai Nathalie

ja, wij zitten idd in onze woonunit. Eigenlijk best wel gezellig hoor! In het begin was het een grote bende, overal dozen en nog niks een goed plekje. Maar zo langzamerhand begint het steeds meer een leuk huisje te worden!
En we zien echt elke dag ons nieuwe huis weer groeien, en dat is ook echt heel leuk om te zien!
Ik denk niet dat verbouwen ooit mijn hobby wordt, maar ik heb er nu wel meer plezier in dan dat ik van te voren dacht!!! (het heeft dan ook een tijdje geduurd voor we zover waren om te gaan verbouwen... hebben eerst nog lang over gedacht om dit huis te verkopen en ergens iets nieuws/nieuwbouw te kopen).

Ik heb ergens een eens keer gelezen hier op het forum dat de testen van Clearblue erg fijn zijn, daar komt gewoon te staan: zwanger of niet zwanger!
Is dat nog een ideetje voor je?
Hoe is het verder met je? Ik las laatst dat je zoveel tegenslag had met je baan en je auto enzo! Ik hoop dat het allemaal een beetje op zijn pootjes terecht komt!

En hoe is het met Joepie? Ook lekker vakantie meid? Ga je nog iets leuks doen?? (behalve klussen, haha)
Ik heb gisteren mijn ouders naar Zaventem (vliegveld bij Brussel) gebracht, die zijn 2 weken naar Malta, en toen dacht ik: hmmmmmm, toch wel lekker!!!!
Wij gaan gewoon lekker een dagje weg, 't blijft toch te druk hier in en om het huis om een week ofzo weg te zijn. Overigens werken ze hier woensdag gewoon door, want 30 april is geen feestdag in Bels.
Ga je lekker naar Luxemburg, Nathalie? Ik vind dat echt een heerlijk land!! Je kan daar zo geweldig wandelen en relaxen! Wij houden allebei wel van rust, en dat komt daar altijd helemaal goed!
Wij zijn al 3 jaar op rij in de herfstvakantie daar geweest, alleen afgelopen jaar niet, want toen mocht ik met een vriendin van me mee naar Turkije... ze had namelijk een reis voor 2 personen gewonnen en ik mocht mee!! Boffen he!!!

Ik zie dat ik ineens helemaal achteraan op het NOD-lijstje sta!!!!! Nouja, niks aan te doen! Ik had nu op zich wel een hele mooie cyclus (28 dagen, precies volgens het boekje) dus ik hoop dat dat effect heeft deze ronde!!!
Nu las ik wel weer dat je ook ongesteld word als je geen eisprong hebt (heeft een of andere afkorting met een P), dus ik heb weer iets om over te piekeren.... ik kan me helemaal niet herinneren dat ik een ei-sprong gevoeld heb deze ronde. Voelen jullie dat wel altijd?
Misschien tzt gaan temperaturen.... maar eerst nog maar even "rustig" (ahum!!! ) afwachten.

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan