Kluskippies wannabe moms!!

Ha lieve meiden,

Naath, spannend voor je meid, ik hoop dat je daar wat zekerheid krijgt
en dat ze je kunnen helpen! Laat je het ons weten!? Fijn dat je straks
lekker op vakantie gaat! Alleen moet het weer wel wat beter worden he,
want hier regent het nu, bleeeeh!

Mickje, wat gezellig dat je lekker gaat spelen met jullie digitale school-
bord, is echt zooooo leuk he! Je hebt groot gelijk dat je nu het werk
afmaakt, want dan pas kun je lekker genieten...anders blijft het ook
maar liggen he! En daarna lekker genieten van onze vakantie he,
hihi!

Miranda, dat wordt zeker een drukke dag voor jou! Maar wel een ge-
zellige!haha! Ik denk dat je vanavond helemaal kapot bent! Veel
succes daar met alle kids! Volgens mij ben je een beetje in de war,
want mickje heeft haar NOD 21 mei...dus van testen komt het nog
nie, denk niet dat het heel veel zin heeft, hihi!

Ik ga de hond bevrijden uit de bijkeuken! Hij lag eerst in de hal bij
ons onderaan de trap, maar hij bijt echt alles kapot, plintjes, de
grote opstaande plinten, de vloerbedekking van de trap, snik snik...
Nu heeft vriendje zaterdagmiddag van die aluminiumstrips aan
de opstaande plinten in de bijkeuken gezet en nu ligt hij daar...
hij vindt het nog niet echt wat, want we moeten hem er 's avonds in
slepen, maar ja...dat went wel en anders blijven we aan het schuren,
schilderen en plintjes vervangen...

Een fijne dag en tot snel!

Liefs Joepie

hihi en boefie is van het andere forum volgens mij, hier is bolle zwanger!
Goeiemorgen, hihi!

Knuffel Joepie

inderdaad joepie goedemorgen hihihihi wat een blunder he van mij sorry mickje!!!!! had ff niet opgelet hihihi!!!en het is een drukke boel hier joepie maar wel leuk en straks gaan we eten bij mc. donalds en dan ben ik blij als we weer thuis zijn en doodmoe natuurlijk maar dan kan ik alvast wennen he als ik er zelf weer een wondertje bij hoop te krijgen!! tot straks
liefs miranda hier regent het ook!!!

Hallo allemaal, hier maar even wat glitters, want dat schiet niet echt op met het zwanger worden. Ik heb al een paar dagen niet meer op het   forum gekeken. Erg druk met onze tuin aanleggen en met het goede weer, wat was het gisteren toch lekker zeg. Ik ben nu helemaal verbrand. Vandaag zit het weer toch niet echt mee. Vanmorgen zouden de metselaars komen voegen, maar dat is helemaal in het water gevallen.

Heb even geen tijd om al jullie berichtjes te lezen want moet nog heel veel poetsen, wel las ik dat er nog steeds niemand zwanger is. Nou nathalie, wanneer test je eens positief? Want ik denk dat iedereen wel het gevoel heeft dat jij zwanger bent.
Er zijn ook veel meiden op vakantie denk ik. Ik moet morgen gewoon weer werken maar heb dan wel nog lekker 2 dagen vrij.

Ik sta nu bovenaan het NOD lijstje maar heb absoluut helemaal geen klachten, terwijl ik de vorige ronde vanalles voelde, dus ik denk dat ik donderdag gewoon ongi wordt, maar we zien wel he.

Sorry, is wel beetje een ego berichtje...

Ik ga weer aan de poets, nog allemaal een fijne dag!!!

Groetjes poeh

Hee meiden,

Poeh: Wat vervelend dat ze nou niet verder kunnen met je voegen,. Hopelijk morgen of vrijdag wel.. volgens mij wordt het morgen beter weer!

Natalie: Als de controlestreep niet goed is.. is de test ook niet goed gegaan.. Te weinig urine dan volgens mij,.. Die testen van Clear Blue heb ik ook.. maar denk dat ik toch die van kruidvat eigenmerk ga halen.. Hopelijk krijg je vandaag en morgen alleen maar positief nieuws.. en zwanger en je krijgt een contract aangeboden..   ik duim voor je!

Joepie: Vervelend dat je hond alles sloopt.. Zijn jullie met hem op curcus (geweest?) wil ook wel eens helpen nog een extra curcus te doen.. dat hielp bij mijn moeder der hond wel in ieder geval. Onze kat is nou ook lekker aan het slopen.. Alleen maar op 2 plekken.. de hoek van de muur bij de trap. en 1 strook in de computer kamer.. Misschien plakband overheen plakken dat er geen behang meer los zit dat dat zal helpen.. ga het straks gelijk doen!

Nou, zit nu op dag 53! NOg geen ongesteldheid te bekennen.. Heb vrijdag naar mijn HA gebeld, en die zei het volgende:

"Ik kan niks voor je doen je moet gewoon maar afwachten tot je ongesteld wordt.. Bij sommige vrouwen duurt dat soms maanden.. Afwachten en meer kunnen we niet doen.. Maar test wel elke 2 á 3 weken..

Jullie begrijpen het denk ik wel.. Ik ga op zoek naar een nieuwe HA.. Ben alleen bang dat ik een nog slechtere huisarts krijg dan dat ik nu heb!

Ga ff  verder met werken!

xxx Mamoetje

Goedemorgen allemaal!!!

Het is een hele opgave om alles bij te houden hierzo!! jullie kletsen zo veel en ik heb het zo druk nu, vriendje met gebroken teen en over acht dagen de sleutel van ons nieuwe huisje  dus druk met van alles en nog wat. Denk wel elke dag aan jullie hoor!!!

Met het zwanger worden schiet het niet echt op he!!! Maar ja blijf hoop houden meiden!!

sorry dat ik weer zo kortaf ben maar ga weer verder met druk zijn hahaha!!!

Kus Miranda!!

Mamoetje, wat vervelend dat je huisarts zo reageert zeg, je wilt toch wel weten hoe het nu zit. Of je gewoon een lange cyclus hebt, het ontpillen of dat je toch zwanger bent. Hoop dat je binnenkort wat meer weet. Maar hoe waren je vorige cyclussen eigenlijk want je zit toch al in de vijfde ronde toch?

Miranda, jij ook al zo druk, druk, ik ook maar had even geen zin meer dus kijk ik maar weer even op het forum. Ik ga nu weer verder met poetsen en ga daarna voor mezelf een lekkere boterham maken.

Fijne dag nog!!

Groetjes poeh

PoeH: Ik had deze cyclussen 21, 33, 32, 34. en nu zit ik op dag 53:S

WOrd een beetje gek van het gewacht..

xxxx Mamoetje

Terug
Bovenaan