Kluskippies wannabe moms!!

hoi hoi ja poeh heb het idd erg druk hihihi is toch wel wat hoor ineens drie kinderen voor te verzorgen en mijn eigen zoontje wil nu natuurlijk niet slapen omdat hij beneden de meiden hoort!!!!! we gaan vanmiddag nog ff de stad in even wat afleidinh he hihihihi

mamoetje ik zit vandaag op dag 54 na het stoppen met de pil en ik word er ook niet goed van!!! maar ik heb dit bij mijn eerste ook gehad!!! toen had ik ook de eerste cyclus na het stoppen met de pil 88 dagen toen dacht ik echt dat ik gek werd maar ja heb de moed niet opgegeven en een paar maandjes later was ik toen zwanger. en nu denk ik weer dat ik die richting uit zal gaan heel frustrerend maar ja hoe meer ik me ertegen verzet hoe minder mijn eigen lichaam meewerkt!
zo ik ga weer naar de kindje stot straks lees wel af en toe mee maar reageer alleen niet altijd!!!
liefs xxxxxx miranda

Hi Meiden, wat is het hier weer gezellig zeg. Ik ben inmiddels weer lekker thuis. Pff wat een rot weer hier zeg, en koud ook nog. Nou ja ik heb shirtje met korte mauwen aan, misschien ligt het daar wel aan, hihih. Hier draait inmiddels de was. Nog een aantal dingen die droog moeten en dan kan ik vanavond pakken. Heb er zin in, zeker na vanmorgen.

Soms weet ik gewoon ff niet wat ik overal mee aan moet. Die man van het UWV blijkt met vakantie tot 7 mei. De vrouw van de baas die over de financien gaat wil eerst dingen duidelijk hebben. Kortom kweet nog niks, maar krijg er een beetje vreemd gevoel bij. Het zit me niet lekker allemaal. Wil verdorie gewoon weten waar ik aan toe ben. Maar ja dat durf ik natuurlijk weer niet zo hardop te zeggen. Heb wel gezegd dat ik er mee in mijn maag zit enzo. Maar dan weer niet, van nou dan was dit mijn laatste dag en hoor ik wel van jullie hoe of wat. Grrr! tis ook zo ingewikkeld allemaal.

Mijn nichtje kwam net ff op msn, vroeg of ik vanmiddag of morgen wat te doen had. Ik zou eigenlijk met mijn oma ff de stad in, maar gezien het zo regend hebben we dat afgezegd samen. Mijn nichtje heeft haar been in het gips, ze is geopereerd aan haar enkel, enkelbanden ingekort. Nu vroeg ze of ik ff mee wou naar keukenzaak, omdat ze net vandaag te horen hebben gekregen, dat ze het huis kunnen kopen, begin mei kunnen ze eindelijk tekenen. Ik heb ja gezegd, maar denk nu: hey zie je wat er gebeurd, je word gebruikt als chauffeur. Maar ja ik ben niet iemand die snel zo denkt en altijd voor anderen klaar staat.

Hahha Miranda nu had jij ook dat je je vergiste in namen, hihih. Ach onze Bolle is ook wel een beetje een '''boeffie'' hoor, hihih. Ging Mickje vandaag testen? Heb ik dat dan over het hoofd gezien? Hoe gaat het met de kids op het moment? Wil je ze al achter het behang plakken, hahah? Dan vraag je gewoon ff of de hond van Joepie komt helpen met behang los maken en kun je ze er zo achter doen, hihi.

Jeetje Mamoetje, het zouden net de woorden kunnen zijn van mijn huisarts zeg, teministe zie ik hem wel voor aan. Hier inmiddels dag 33. Hoop niet dat ik ook zo lang in het schuitje zit hoor. We moeten elkaar maar gezelschap houden. Jeetje en Miranda al meer dan 50 en zelfs 88 gehad. Nou alsjeblieft niet zeg! Poeh gezellig dat je komt kletsen meis. Wat een heerlijk weer hè het weekend.

Ik weet ff niet meer wat ik nog meer wou zeggen. Ga zo naar mijn nichtje. Lees vanavond wel weer lekker mee! Moet immers nog ff genieten van mijn voorlopig laatste avondje forummen.

Liefs Nathalie

Bannertje voor cyclus van 22 dagen

Bannertje voor cyclus van 28 dagen

Hoi meiden,
Toch niet zo'n mooi weer he. Moet je horen. Gisteren had ik afgesproken met een vriendin. En ze vertelde me dat ze zwanger was!!!!!!!!!!!!! Hartstikke leuk voor haar zeg.

Nu ik nog. Ik heb vandaar mijn ovulatie. Dus klussen vanavond! Maar toch heb ik af en toe wat bloedverlies. Hoe kan dat? Baal baal. Ik wil deze ronde ook gewoon kans maken...

Naat: alvast prettige vakantie.
De rest prettige koninginnendag. Ik ga trouwens ook weg. Dussss ik zal jullie deze week niet echt vaak meer zien.

groetjes,
Antoinet

Voor een regenachtige vakantiedag hebben jullie vanmiddag niet veel getypt kippies, hihih. Wat een weertje hè, niks aan *klaag klaag* hihih

Veel klusplezier vandaag Antionette en fijne vakantie. Waar gaan jullie naar toe? Verlies je steeds kleine beetjes bloed? Nog na een bepaald iets ofzo? Bijvoorbeeld na het klussen? Kun je de ha niet eens bellen om te vragen wat het is? Hopelijk blijft het weg en maak je deze ronde gewoon kans meis. Geniet van je vrije dagen.

En hoe is het met de rest van de kippies in dit rot weer?

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
                                                           (Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!)
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                              20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                                21-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Spring    
                                   5e ronde 1e kindje                27-04-08
LoempiaMonster       1e ronde 1e kindje               29-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      Spannend!!!  
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08     Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

goedenavond kippies ben ik weer na een lange en vermoeiende dag!!!!! kindjes zijn net thuis gebracht en onze eigen zoon ligt net in z' n bedje en ik ga zometeen ook lekker relaxen!!!! en natuurlijk hier ff kijken!!!

nathalie nog een paar uurtjes en dan moeten we je echt ff een paar daagjes gaan missen he!!! wanneer ben je weer terug meis? we zullen je wel ff updaten wanneer je weer terug bent want je zal wel veel te lezen hebben hihihi en morgenvroeg ga je testen he??? spannend hoop zo voor je dat deze test wel duidelijk is geen gedoe met controlestreep enz.ik gun je natuurlijk een super vette positieve test en je laat ons toch wel ff weten wat de uitslag is want wachten tot dat je weer terug bent is ons zelfs teveel hihihihi

hoe is het met de rest van de kippies??? ondanks het regen weer,hier schijnt alweer een uurtje het zonnetje!
tot straks liefs miranda

Hallo kluskippies,

ik zit op het forum van de Meiden van Maart maar lees zo af en toe ook eens de rest door. Nou wil ik eigenlijk even op Joepie reageren
Ik las dat je hond alles kapot bijt... nou daar heb ik ook last van gehad maar wij geven hem nou elke dag als we weg gaan een gevulde "kong"! Die kan je helemaal volproppen met eten en daar is ie heel lang zoet mee, misschien dat ie dan je plintjes met rust laat. Je kan ze in de dierenwinkel halen.

Ja ik weet het, het is geen hondenforum  maar ik wilde het ff kwijt haha.

Heel veel succes met zwanger worden hiero!! (nu mn eigen forumpie eens opzoeken)

Groetjes Zazou

Hallo kluskippies,

ik zit op het forum van de Meiden van Maart maar lees zo af en toe ook eens de rest door. Nou wil ik eigenlijk even op Joepie reageren
Ik las dat je hond alles kapot bijt... nou daar heb ik ook last van gehad maar wij geven hem nou elke dag als we weg gaan een gevulde "kong"! Die kan je helemaal volproppen met eten en daar is ie heel lang zoet mee, misschien dat ie dan je plintjes met rust laat. Je kan ze in de dierenwinkel halen.

Ja ik weet het, het is geen hondenforum  maar ik wilde het ff kwijt haha.

Heel veel succes met zwanger worden hiero!! (nu mn eigen forumpie eens opzoeken)

Groetjes Zazou

Terug
Bovenaan