Kluskippies wannabe moms!!

Ohhh wat is het heerlijk weer buiten. Dat doet een mens goed. Ik wil mijn tuintje af!!!! Geduld, ja dat moeten we zekers hebben, hihi. Tis wat met ons als ongeduldige kluskippies soms. We weten allemaal heel goed dat we rustig moeten blijven, dat dat beter is voor ons lichaam en de hormoontjes, maar ja af en toe, spannenddd!

Ik ga zeker moeten afkicken Miranda, en me afvragen hoe het met jullie allemaal is. Maar ga ook zeker lekker genieten. Ff weg van alles. Tja ze hebben daar op de camping geen internet dus word zo lastig om ff online te komen hè. Misschien maar beter ook (zegt ze nu, hahah)

Mickje er gebeurd idd veel in mijn leventje op het moment. Ik wil morgen weten waar ik aan toe ben bij het zwembad en dan moet ik zeggen dat ik anders niet terug kom, omdat het niet mag van het uwv, maar vind het oohhh zo moeilijk, want mag het werk heel graag doen. Tis maar paar uurtjes per week, maar tis voor mij heel wat en oh zo leuk met die kids werken enzo. Tis lekker afwisselend, precies goed voor me zo. Hoop echt dat het goed komt. Anders ga ik misschien proberen in het winkeltje hier tegenover. Die verkopen kinderkleding (mag ik dan lekker ongestoord van genieten, hihih) en decoratie spulletjes, echt heel leuke winkel. En hele aardige mensen. Nu zit ik dus heel erg te twijfelen of ik daar niet morgenmiddag (kweet niet of ze dan open zijn, want sommige winkels zijn op maandag hier gesloten) of dinsdag daar heen te gaan en te vragen of ik iets voor hun kan betekenen. Hoorde van mijn mams dat ze waarschijnlijk grotere winkel krijgen, en ze krijgen het steeds drukker dus. Al is het maar paar uurtjes dan ben ik er ff uit en ben ik hopelijk een beetje van dat wsw gezeur van het uwv af. Ik zal jullie wel op de hoogte houden hoe het de komende dagen verloopt.

Allemaal heerlijk genoten van het zonnetje vandaag. Ik heb zin om een stuk te wandelen ofzo. Probleem is dat ik dat met mijn benen niet red. Zo irritant. Het gevoel heb ik dan zo van ohh ik wil wandelen, gek hè. Red wel klein stukje zo buitens huis hoor, maar dat valt dan al snel weer vies tegen. Zal zo mijn vriendje eens ff vragen of hij misschien met me mee wil.

Ben benieuwd hoe ieders weekend is geweest. Zijn nog maar weinig kluskippies geweest. En geef ze geen ongelijk, hihih. Ik kan nu nog ff het forum gebruiken om van me af te kletsen. Het lijkt of ik hier de hele dag zit, maar dat is toch echt neit zo hoor meiden, hihih.

Liefs Nathalie

Wat is dit nou kippies van me, we stonden bijna op pagina 2. Heb ons nog net kunnen redden, hihihi.

Heerlijk weer vandaag hè. Vertel vertel wat hebben jullie allemaal gedaan het weekend?

Liefs Nathalie

Ja dat kan natuurlijk zomaar niet hè, met ons kei gezellige forum! hahah

Nee, eigenlijk niet!!! Dan zorgen wij er maar voor dat we boven aan blijven staan!!

Ha dames,

Ik ga zo lekker slapen, maar zag dat jullie nog wat getypt hadden,
moest even spieken!
Ik heb een leuk weekend gehad, vrijdag dus bruiloft en gister lekker
met vriendje boodschappen gedaan en een beetje geluierd, gister
avond nog even naar het kersverse echtpaar om het gebak op te
maken en even na te praten en vandaag lekker in de tuin gezeten!
Heb 2 weken vakantie en de middelste zus (heb 2 oudere zussen)
is ook lerares, dus heeft ook vakantie, komt lekker bij me morgen!

Zij heeft het hondje van m'n ouders, want die zijn afgelopen vrijdag
vertrokken naar China voor 8 dagen, en die neemt ze gezellig
mee! Dat hondje is/was eigenlijk van mij, heb hem in december
2005 opgehaald en in februari kreeg ik wat met m'n mannetje...ik
was daar dus heel vaak en ging ook bij hem in wonen, en m'n moeder
kon geen afstand meer doen van Jip (zo heet hij) en het kwam mij
wel goed uit, want ik was toen net afgestudeerd, dus druk aan
het werk! Vandaar dat hij daar is gebleven! Altijd leuk om hem weer
te zien, ben er nog steeds heel gek mee!

Naath, je gaat dinsdag weer testen? Spannend hoor, nu moet hij
toch positief zijn! Het is je zo gegund!

Mickje, wat fijn dat je weer internet hebt! We gaan altijd redelijk gelijk
op he, met onze NOD's???En de 3e ronde voor allebei! Hopen dat
het lukt deze keer! Duim je met me mee??

Nu ga ik echt lekker slapen, zo fijn nu het wat warmer is, lekker iets
luchtigs aan en de deken niet zo strak om je heen...hhhmmm...
Dames, tot morgen maar weer!

Liefs Joepie

Haha ja we doen ons best hè. Heb je leuke dag gehad?

Bannertje voor cyclus 22 dagen

Bannertje voor cyclus 28 dagen

Wlterusten Joepie!

Uiteraard duim ik deze ronde hard mee! (voor ons allebei, wat zeg ik? voor ons allemaal!)

Ik duik ook mijn bedje in. Ik wilde eigenlijk eerst wachten tot mn vriend terug is van werken, maar die is pas rond 12u thuis.... denk niet dat ik dat nog vol hou.
Morgen ben ik zowat de hele dag weg. Ga eerst even langs mijn werk.... beetje spelen met het digitale schoolbord! hahaha, lijkt me echt super!!

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan