A
Anoniem
Guest
Ohhh wat is het heerlijk weer buiten. Dat doet een mens goed. Ik wil mijn tuintje af!!!! Geduld, ja dat moeten we zekers hebben, hihi. Tis wat met ons als ongeduldige kluskippies soms. We weten allemaal heel goed dat we rustig moeten blijven, dat dat beter is voor ons lichaam en de hormoontjes, maar ja af en toe, spannenddd!
Ik ga zeker moeten afkicken Miranda, en me afvragen hoe het met jullie allemaal is. Maar ga ook zeker lekker genieten. Ff weg van alles. Tja ze hebben daar op de camping geen internet dus word zo lastig om ff online te komen hè. Misschien maar beter ook (zegt ze nu, hahah)
Mickje er gebeurd idd veel in mijn leventje op het moment. Ik wil morgen weten waar ik aan toe ben bij het zwembad en dan moet ik zeggen dat ik anders niet terug kom, omdat het niet mag van het uwv, maar vind het oohhh zo moeilijk, want mag het werk heel graag doen. Tis maar paar uurtjes per week, maar tis voor mij heel wat en oh zo leuk met die kids werken enzo. Tis lekker afwisselend, precies goed voor me zo. Hoop echt dat het goed komt. Anders ga ik misschien proberen in het winkeltje hier tegenover. Die verkopen kinderkleding (mag ik dan lekker ongestoord van genieten, hihih) en decoratie spulletjes, echt heel leuke winkel. En hele aardige mensen. Nu zit ik dus heel erg te twijfelen of ik daar niet morgenmiddag (kweet niet of ze dan open zijn, want sommige winkels zijn op maandag hier gesloten) of dinsdag daar heen te gaan en te vragen of ik iets voor hun kan betekenen. Hoorde van mijn mams dat ze waarschijnlijk grotere winkel krijgen, en ze krijgen het steeds drukker dus. Al is het maar paar uurtjes dan ben ik er ff uit en ben ik hopelijk een beetje van dat wsw gezeur van het uwv af. Ik zal jullie wel op de hoogte houden hoe het de komende dagen verloopt.
Allemaal heerlijk genoten van het zonnetje vandaag. Ik heb zin om een stuk te wandelen ofzo. Probleem is dat ik dat met mijn benen niet red. Zo irritant. Het gevoel heb ik dan zo van ohh ik wil wandelen, gek hè. Red wel klein stukje zo buitens huis hoor, maar dat valt dan al snel weer vies tegen. Zal zo mijn vriendje eens ff vragen of hij misschien met me mee wil.
Ben benieuwd hoe ieders weekend is geweest. Zijn nog maar weinig kluskippies geweest. En geef ze geen ongelijk, hihih. Ik kan nu nog ff het forum gebruiken om van me af te kletsen. Het lijkt of ik hier de hele dag zit, maar dat is toch echt neit zo hoor meiden, hihih.
Liefs Nathalie