Kluskippies wannabe moms!!

hey joepie ik ben weer bijgekomen van gisteren hihihi was idd wel een drukke dag,heb ik alvast kunnen oefenen he want zelf willen we er zeker nog eentje maar ja dat schiet bij mij niet echt op zo onregelmatig als maar wat maar ja en van die temp. word ik ook niet echt wijzer!!!! ga lekker de stad in en aan andere dingen denken! ik moet 20 mei voor de eerste keer weer naar de acupunctuur dat heeft me bij mijn eerste zwangerschap ook geholpen en wie weet nu weer he! en je mag me mir noemen leuk! en je ouders in china dat lijkt me echt een mooi land maar wel ver weg en met kleine kindjes denk ik nu nog niet te doen wij gaan in juli naar mallorca voor 8 daagjes! en ik zag dat jij ook nog ff hebt tot aan je eitje! fijne dag en tot straks.
liefs mir

Poging 2 om gezellig met jullie te kletsen. Zal mijn berichtje van vanmorgen ff opnieuw typen hihih. Ik had al het gevoel meiden dat ik negatief zou testen. Natuurlijk is het niet leuk, maar voel me wel goed hoor.

Testdag!

1e test Kruidvat 16 april 7.05 uur > controlestreepje + teststreepje - [=negatief]
2e test Predictor 26 april 20.30 uur > controlestreepje - teststreepje - [=foute test]
3e test Predictor 29 april 7.05 uur > controlestreepje + teststreepje - [negatief]

Conclusie [= Niet zwanger]

Zoals ik al zei had ik dit een beetje verwacht. Had een 7.00 uur de wekker gezet, pff vroeg hoor. Toen lekker bij mijn mannetje in bed gekropen, 5 minuten later weer naar de badkamer om te gaan kijken. Je kan wel boven op dit test gaan hangen, maar daar gaat het streepje heus niet zichtbaar van worden. Maar toen was het controle streepje nog best vaag. Dus ik had echt zo iets van rot test, maar wekker een half uur later gezet en toen nog eens kijken. Controle streepje was duidelijker, maar dat andere vakje bleef leeg. Helaas!

Het is nu afwachten tot de rd-tjes komen. ik verwacht idd niet dat mijn hormoonspiegel te laag is Joepie. Maar wie weet, ik sta wel vaker voor verrassingen, hihih. Misscihen komen ze wel in Luxemburg als ik een beetje tot rust kom. Het is idd gezellig dat Mir met ons mee kletst. Dank je voor de lieve woorden meis. Joepie fijn dat de tuin zo mooi word. Succes met je behandeling!

Ik wens jullie allemaal hele fijne dag. Ik kom hier zeker straks of vanmiddag nog een berichtje achter laten voordat ik voor een paar dagen dit forum moet verlaten, sniksnik.

Liefs Nathalie

Bannertje voor 22 dagen:

Bannertje voor 28 dagen:

Goedemorgen allemaal?? En allemaal lekker geslapen??

Wat jammer nathalie dat je negatief getest hebt. Maar blijf hoop houden he meid. Het kan best dat je toch nog positief gaat testen over een tijdje. Nou, in ieder geval een hele fijne vakantie gewenst!! Geniet er maar lekker van.

Joepie, dus je tuin schiet al op, dat is fijn he als het zo vorm begint te krijgen. Dan kun je van de zomer lekker in de tuin zitten. Bij ons is het momenteel nog een grote zandbak. Niet dat onze hond dat erg vind, die leeft zich helemaal uit.

Ik ben nu nog even 1 dagje aan het werk. Na vandaag weer lekker 2 dagen vrij. Hoop dat het zonnetje wel blijft schijnen, want dat vieze weer van gisteren dat is toch ook niks.

Allemaal nog een fijne dag!!

Groetjes poeh

Hi Poeh, nou hier lijkt het ook wel grote zandbak hoor. Maar als we van vakantie terug komen zit als het goed is het graszaad er al in. En misschien heeft mijn paps zelfs al wel het hek geplaatst. Ben benieuwd.

Hopelijk schijnt het zonnetje idd de komende dagen. Hier is het ook vandaag best wel grauw, maar gelukkig droog. Ik ben ff aan het bijkomen van de laatste dinge opruimen en inpakken. Het liefst zou ik nu al weg gaan, maar ja mijn mannetje moet nog werken.

Wel fijn dat ie thuis werk. Ik werd net mee naar boven gesleurd, hihih. Niks mis mee! Hij moet tot 17.00 uur werken en wou dan nog ff uurtje liggen zei hij, want hij is niet helemaal fit. Hij is namelijk gisteravond veelll te laat naar bed gegaan en tja dan vanmorgen er weer vroeg uit, dat valt tegen. En heeft ook paar dagen hoofdpijn enzo, dus hij is ook zeker toe aan vakantie.

Poeh werkse nog ffies en geniet van je vrije dagen!

Liefs Nathalie

Goede morgen allemaal,

Had ik gisteren voordat ik naarmijn werk ging een berichtje getypt, druk ik op plaats bericht kreeg ik en of andere fout melding . Balen en geen tijd meer voor een nieuw berichtje natuurlijk. Lijkt wel of we daar steeds vaker last van hebben. Vandaag is mijn vakantie lekker begonnen en natuurlijk was ik om half 8 al klaar wakker en ben ik ook maar direct uit bed gegaan. Lekker ff wat dingen in huis doen en de was natuurlijk zodat ik de juiste kleren dit weekend mee kan nemen naar Engeland. Ik ga naar Southport en we slapen in een tent op nog geen km afstand van zee. Dus ik hoop dat het warm wordt.
Nathalie balen dat de test weer negatief was. Mijn nod is zaterdag en ik heb het idee dat ik gewoon ongi ga worden heb al af en toe van die krampen. Vorige maand was ik 2 dagen te laat dus dat mag van mij nu ook wel (liever helemaal niet natuurlijk) want dan wordt ik maandag ongi en dat is mijn laatste dag in engeland. Maar goed we zien het wel. De eerste ronde voelde ik ook vanalles maar nu heb ik dat buiten de krampen om helemaal niet ben ook wel een stuk rustiger. Zo van we zien wel hoe het loopt.
Ik ga mijn nichtje maar eens bellen want we zouden vandaag weer gaan fietsen ff kijken hoe laat we gaan. Kom vanmiddag nog wel een keer.

Groetjes  

Gezellig Dotje, voor jou is het ook aftellen nu zeg. Bijna naar Engeland, heerlijkkkk vooruitzicht. Tis daar ook mooi. Twee jaar geleden zijn mijn vriend en ik daar een twee weekse rondreis gaan maken, echt super. Zelfs nog naar Lochness geweest.

Hopelijk is het heerlijk weer om te fietsen vanmiddag. En geniet lekker van je vakantie in Engeland meis.

Liefs Nathalie

deze zijn voor jullie allemaal lieve kippies!!! ik ben net in de stad geweest was leuk maar overal waar je loopt zie je zwangeren hihih en dan wil je zelf ook maar we wachten geduldig af he! heeft er hier nog iemand verstand van temperaturen? tot straks liefs mir

Hey Mir, is het mooi weer daar? Of in elk geval droog? Hier regende het net al weer, bahbah, maar geloof dat het zonnetje nu een beetje doorbreekt. Net ff bij mijn mams de laatste was gebracht, die gaat het voor ons wassen. De rest had ik gisteren zelf al schoon en droog. Dalijk de was nog ff opvrouwen in de droger en de laatste dingen doen.
Mijn vriend wil naar zijn werk nog ff uurtje liggen, balen grr. Mijn schoonmoeder smste al of Nemo (onze kat) en ik al voor de deur lagen te wachten tot we weg mochtend. Ik smte terug, dat we al buiten stonden, maar dat het ons te fris was dus weer ff naar binnen zijn gegaan en dat lopen ook geen optie is, hihih.

Ik moet nog maar ff paar uurtjes geduld hebben. Misschien kan mijn vriend wel niet rusten als ie vrij is en heeft hij zelf ook zo iets van we gaan wel. Maar als ie ff uurtje wil slapen moet dat maar, dan ga ik nog ff gezellig met jullie kletsen. Hij moet de hele reis rijden dus wel fit zijn hè.

Hoe is het weer bij jullie kippies? En gaan jullie nog leuke dingen vandaag?

Volgens mij is hier ook wel ergens een topic over temperaturen Mir. En Esseltje tempartuurt geloof ik ook, misschien kun je haar eens vragen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan