Kluskippies wannabe moms!!

Hoi lieve meiden, daar was ik weer. het is veel te mooi weer om binnen te zitten vind ik, vandaar dat ik hier niet zo veel ben hoor. sorry. geniet echt van de zon! lekker bakken, anders wordt ik nooit bruin...hihi..
heej Nathalie gezellig dat je weer terug bent. leuk! lekker genoten??! heerlijk zeg voor je eindelijk de rd'tjes..pff wat heeft dat lang geduurd voor je.. nou nu snel weg met dat gedoe en weer klussen he..hopelijk is het snel raak voor je meis! en voor de rest natuurlijk ook he! ik gun het alle meiden hier van harte! zo leuk .. ik geniet ook steeds meer van mn kleine dreumes. alweer 19maanden..hij wordt zo wijs. echt heel gezellig met dit weer, lekker saampjes buiten! alles doen we buiten hihi eten enz.. vind hij echt leuk! op zn blote voetjes...hihi..... echt n scheetje.. vandaag is mn NOD dag..nog geen rd'tjes te bespeuren in de verste verte...dus wie weet..ik w8 rustig af!
Alle andere dames op t wachtbankje...succes....hopelijk een vruchtbare maand...
Ik ga gauw weer naar buiten hoor. reageer daarom niet op iedereen sorry. ik lees wel alles.. maar als ik op iedereen ga reageren is de zon alweer onder....hihi
Dikke knuf van mij en vast nogwel tot vanavond

Hoi meiden,

Ben lang niet hier geweest
Met mij gaat alles goed, jammer dat er nog geen zwangeren bij zijn gekomen.

Als het goed is, heb ik deze week mijn ei en we zijn dan ook druk aan het klussen!

Hey meiden,

5 mei bevrijdingsdag!!! En ik heb net heel stiekum een test gedaan en die was POSITIEF! !
Er kwam al heel snel in het vierkantje een blauwe streep, niet zo donker als in het rondje maar zeker erg goed te zien...! Vertel vanavond meer....!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.........!!!

Elmoo gefeliciteerd! Wat super zeg!! Ik vond het ook al zooooo knap dat iedereen
het vol hield om niet te testen, maar toch iemand die gesmokkeld heeft!!!
Gelukkig maar, eindelijk goed nieuws!!!

Ik ben benieuwd naar je verdere verhaal!!!

Hele dikke knuffel Joepie

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Yippiee! Net wat ik nodig had een zwangere kluskippie! Zit hier bijna met traantjes in mijn ogen.

Elmoo & Mannetje
G
E
F
E
L
I
C
I
T
E
E
R
D
!!!!

Een streep is een streep meis! En je bent immers 2 dagen overtijd dus moet kunnen hè. Hahah lekker toch gesmokkeld zoals Joepie zegt. Ook ik wacht vol spanning af na je hele verhaal. En de vele glitters natuurlijk!

Ook in ronde 1 hè dames, net als onze Bolle, dus dit is toch nog wel een beetje een vruchtbare topic dankzij onze nieuwe meiden!. In Mei leggen alle Kluskippies een ei!

Bolle je hebt gezelschap, ben benieuwd wanneer je uitgerekend bent Elmoo. Of ben ik nu wel heel hard aan het doordraven. Wat is bevrijdingsdag een speciale dag voor jullie op deze manier zeg! Waar had je de test gedaan?

Tot vanavond, is het inmiddels al een beetje tot jullie doorgedrongen?

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
                                                           (Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!)
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                            20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08  
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08     Spannend!!!
Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08     Spannend!!!
LoempiaMonster      1e ronde 1e kindje                          29-04-08     Spannend!!!

Poeh                                           2e ronde 1e kindje                         01-05-08    

Dotje                                           2e ronde 1e kindje                          03-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

superrrrrrrrrrrrrrrrrrr elmoooooooooooooo ZWANGERRRRRRRRRRR  meid super gefeliciteerd tenminste een iemand die zwanger is!!!!!!!! de rest volgt je wel meid!!!!!!!!!!
strooi je wel wat glitterssssssssssss
****************************************************************************************************
meid super super geniet ervan en in ronde 1 he dat is nog beter!
en bedankt voor je reactie over de primolut,ga morgen de ha bellen en dan zien we verder want dit duurt me nu echt te lang!!!!!!! wil zo graag regelmatig worden en dan natuurlijk lekker zwanger raken!!!

nathalie je hebt gelijk met zo'n weer vergaderen!!!!!!!! maar ja het was wel te doen..... en ik vind het ook niet leuk meer zo'n cyclus ik benijd de mensen wat lekker regelmatig zijn,maar komt goed meis ga naar de ha en natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!!!!!!!!!
en jij heel veel beterschap en geniet een beetje van het mooie weer meidddddddddd.

liefs mir

Dank je Mir! Ga ik ook proberen. Nu eerst ff hapje eten, beetje later dan anders, maar ja krijg je als je in slaap bent gevallen hè.

En vol smart op het verhaal van onze Elmootje wachten.

Tot later! Liefs Nathalie

Hey meiden,

Bedankt dat jullie zo meeleven, echt super!

Tja ik kon toch niet zolang wachten met testen. Vanmiddag was ik naar de kruidvat geweest en toen mijn vriend aan de telefoon hing met een vriend van hem, heb ik heel stiekum getest..haha... Durfde eerst helemaal niet te kijken, maar toen kwam er al heel snel een heel erg duidelijke streep in beeld......
Ik naar beneden en mn vriend roepen die in de tuin stond te bellen, en hem de test laten zien... hij schrok ervan, was even sprakeloos haha... Maar superblij!!!!!
Als het allemaal goedgaat dan zou het 10 januari geboren moeten worden..
Het leuke is is dat mijn vriend zich even geleden (ruim een maand) heeft versproken bij zijn moeder. Hij was bij zijn ouders en vertelde dat hij niet op zijn moeders verjaardag kon komen ivm het EK voetbal. Dan is hij net met vrienden een week naar Zwitserland. Maar dat hij het wel goed zou maken, en anders een leuk cadeautje voor zijn vaders verjaardag....(Die is half januari jarig)... Erg toevallig dat de kans er nu is dat het ook nog uitgaat komen...

Mijn vriend zijn vader heeft al vanaf kinds af aan diabetes en heeft als gevolg daarvan nu 4,5 jaar geleden een zwaar hartinfarct gehad. En kan niet zo heel veel meer, gelukkig heeft hij een scootmobiel....
Maar de artsen hebben toen gezegd dat hij niet nog veel jaren te leven had en dat hij er iets moois van moest maken... Ondertussen zijn we dus 4,5 verder...
Maar goed, wij zouden het natuurlijk super vinden als hij dit ook nog mee zou maken... Maar alles is nog zo pril, eerst maar even afwachten alles...

Wel heel raar, alleen jullie zijn op de hoogte en dat willen we graag ook nog even zo houden......

Voor de meiden die ook deze week gaan testen, heel veel succes en voor iedereen natuurlijk heel veel GGGLLLLIIIIITTTTTTTTTTEEEERRRRSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                    *****************************************************************

Ik hoop dat het  aanstekelijk is haha....

Elmoo

Terug
Bovenaan