Goeiemorgen meiden,
Begint nu pas echt door te dringen denk ik, vannacht amper geslapen...
Er zijn veel meiden voor wie het nu erg spannend is... voor jullie allemaal heel veel glitters *********************************************************************************************
Mamajm, voel je al wat? Gisteren in de verste verte nog niks te bekennen he?! Zou zo mooi zijn, ik duim heel hard .
Jolie, spannend vandaag je NOD, merk je al wat? Je gaf aan dat je voelde dat rd's er aan kwamen. Ik zal ze heel hard voor je laten afschrikken... Zo hopelijk durven ze nu niet meer...
En poeh, jij bent al ruim een halve week overtijd.. Kun je nog wachten met testen tot donderdag? Heb ik echt respect voor... Meid hoop zo voor je dat het raak is!!
Dotje, het zou super zijn als we inderdaad tegelijk zwanger zullen zijn en uitgerekend! Vond het ook zo lief van je mannetje dat hij op het forum kwam om ons op de hoogte te houden, echt super lief... Weet je al wanneer je gaat testen?
Nathalie, wat vervelend van je moeder! Kan me heel goed voorstellen dat je hoopt dat je moeder het ook allemaal nog zal meemaken... Begrijp heel goed hoe je je voelt...!
Voor alle andere meiden, hele fijne dag vandaag. Moet haast wel lukken met dit supermooie weer...