Kluskippies wannabe moms!!

Echt super zeg voor jullie. Ik reageer straks uitgebreider, ga nu ff lekker zwemmen. Maar wou jullie nog ff feliciteren, hihih!

Dikke knufff, Nathalie

Hey Elmoo,

wou ff zeggen dat ik het helemaal geweldig vind dat je zwanger bent!!!! Gefeliciteerd meid en wens je een goede zwangerschap toe. Spannend allemaal nu he, er zal vast veel door je heen gaan. Ik heb morgen mijn NOD, spannend. Ik voel al wel wat menstruatiepijn, dus denk dat ik RD's ga krijgen, maar we zien het wel. Mocht ik toch zwanger zijn dan zitten we dicht bij elkaar, leuk! Veel geluk en ons op de hoogte.

heeeeej Elmo!!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! wat gaaf!!! echt wowie....Het is jullie gegund en vooral ook voor je schoonpa zeg. hopelijk mag hij alles nog meemaken Dat zou   heel mooi voor hem en natuurlijk voor jullie ook zijn zeg!
Geniet er van meis. hopelijk verloopt alles vlot, goed, voorspoedig en mooi!! hihi ik wens je HEEEEEEEEEEEEL veel mooie ********
G
L
I
T
T
E
R
S
Dikke knuf ikku

Hey Elmoo

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

Super gaaf zeg! Zwanger!!! Wauwie!! Veel *********************************** voor ons rond strooien hier nu he!! Wij willen ook!

Geniet ervan meid! Ik hoop dat je je lekker blijft voelen en niet al te veel last krijgt van zwangerschapskwaaltjes (enneh... als dat wel zo is: het is voor een goed doel!!!!!! )

Groetjes, Mickje

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Ben ik weer ffies. Het zwemmen heeft me wel wat goed gedaan gelukkig. Nog ff berichtje van mij voordat ik dalijk lekker probeer te slapen. Wou nog ff reactie geven op Elmoo. Herken de situatie met je schoonvader. Alleen bij mij is dit met mijn eigen moeder. Mijn mams heeft al 3 beroertes gehad en terugvallen. Ze loopt binnen met rollator of stok en buiten met scootmobiel. Dus ben mijn mams al een paar keer bijna kwijtgeraakt en hoop echt dat ze mag meemaken dat wij een kleine mogen krijgen.

Geniet er lekker van en laat alles rustig op jullie inwerken!

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
                                                           (Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!)
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                            20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08  
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08     Spannend!!!
Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08     Spannend!!!
LoempiaMonster      1e ronde 1e kindje                          29-04-08     Spannend!!!

Poeh                                           2e ronde 1e kindje                         01-05-08    

Dotje                                           2e ronde 1e kindje                          03-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Hey kippies,

Ik ben weer terug. Heb het super goed gehad in engeland en ontzettends genoten. Hier nog steeds geen rd's. Weet nog niet wanneeer we gaan testen. Ben ook echt nog zo van die rd's die komen nog wel, maar aan de andere kant denk ik ook ik heb eigenlijk altijd een hele regelmatige cyclus dus het is wel raar. We wachten nog ff rustig af.

Elmoo gefeliciteerd echt super. Had het er net met mijn vriendje over want we hadden onze Nod natuurlijk op de zelfde dag dus mocht ik wel zwanger zijn dan zijn we natuurlijk rond dezefde datum uitgerekend. Vind ik wel tof maar goed dat betekent wel dat wij hier een test moeten doen en dat durf ik eigenlijk nog niet.

ik ga nu snel slapen ben morgen vrij dus dan reageer ik op meer mensen.

doei doei

Goeiemorgen meiden,

Begint nu pas echt door te dringen denk ik, vannacht amper geslapen...
Er zijn veel meiden voor wie het nu erg spannend is...  voor jullie allemaal heel veel glitters *********************************************************************************************

Mamajm, voel je al wat? Gisteren in de verste verte nog niks te bekennen he?! Zou zo mooi zijn, ik duim heel hard .
Jolie, spannend vandaag je NOD, merk je al wat? Je gaf aan dat je voelde dat rd's er aan kwamen. Ik zal ze heel hard voor je laten afschrikken...  Zo hopelijk durven ze nu niet meer...
En poeh, jij bent al ruim een halve week overtijd.. Kun je nog wachten met testen tot donderdag? Heb ik echt respect voor... Meid hoop zo voor je dat het raak is!!
Dotje, het zou super zijn als we inderdaad tegelijk zwanger zullen zijn en uitgerekend! Vond het ook zo lief van je mannetje dat hij op het forum kwam om ons op de hoogte te houden, echt super lief... Weet je al wanneer je gaat testen?

Nathalie, wat vervelend van je moeder! Kan me heel goed voorstellen dat je hoopt dat je moeder het ook allemaal nog zal meemaken... Begrijp heel goed hoe je je voelt...!

Voor alle andere meiden, hele fijne dag vandaag. Moet haast wel lukken met dit supermooie weer...

Hoi hoi,

Heeeeeel spannend wordt het nu voor een aantal meiden. Bedankt Dotje voor het afschrikken van de rd's...ze zijn nog niet gearriveerd!!! Het menstruatiegevoel is ook weer weg. Ik heb ook een heel regelmatige cyclus en omdat ik mijn eisprong voel kan ik er bijna de klok op gelijk zetten wanneer mijn menstruatie begint...dat zou vanmorgen moeten zijn. Maar ja, de vorige keer werd ik het een avond te vroeg, misschien nu te laat, ik weet het niet. Ik heb wel grote borsten, ze zijn heel zacht, donkere tepels en veel kliertjes. Zou het iets kunnen zijn? Misschien ga ik later vandaag testen, laat het jullie weten! En voor de rest: veeeel glitters!!!!!

Liefs Jolie

Terug
Bovenaan