Hoi hoi,
Weer een berichtje van mij, nog ff snel voordat ik weer lekker in de tuin ga ploegen

.
Tis weer een stralende dag, heerlijk! Gisteravond nog niks gehoord van mijn vriendin,
krijg nu net een smsje dat ze nog steeds geen rd heeft maar ze heeft wel last van krampen. Het wordt dus nog erg spannend. Ik ga haar vannavond ophalen op schiphol.
Ik snap wel een beetje hoe je je voelt maureen. Ik heb zoiets dergelijks ook gehad,
niet dat ik van jullie het hele verhaal weet. Maar ik zat laatst in een cafe en er was een meisje wat erg vaak en veel naar me keek.Vroeger had ik daar eventjes mee gedanst. Dus vond het wel grappig dat ze nog steeds gek op me is. Maar goed, soms zeg ik dingen die niet helemaal goed uit mijn mond komen

. Ik merkte inderdaad meteen bij mijn vriendin dat ik dat niet helemaal goed zei, zag het in haar ogen. Maar goed dan komt het wel weer op vertrouwen en het is dan juist goed om het goed te praten. Ik vind dat het niet verkeerd is om een beetje jalours te zijn. Denk niet dat dat kwaad kan. Goed dat jullie eruit zijn gekomen, bewijst denk ik dan wel hoe sterk dan een relatie is.
Gister was ik in de kerk en mijn moeder leide de dienst. Mijn vriendins broer kwam naast mijn zitten met zijn dochtertje. Mijn moeder deed ook een stukje voor de kinderen. Mijn vriendins nichtje moest dus ook naar voren komen. Mijn moeder had een verhaaltje over namen, voornamen en andere namen. Mijn moeder ging toen de zaal in met de kinderen om een aantal namen van mensen te vragen en namen op te noemen van mensen die zij kende. Totdat ze bij de rij stoelen van mijn vriendins broer en mij kwam. We moesten achter de kinderen aanlopen. Haar broer zij direct, "ga nooit weer naast je zitten want dan ben ik weer de klos". We moesten dus mee lopen in de zaal, mijn vriendins moeder en haar moeders zus moesten ook meekomen naar voren. Toen we weer vooraan in de zaal stonden, werd er aan mijn vriendins nichtje gevraagd hoe zij mijn moeders vriendin noemt. Antwoord hierop was natuurlijk Oma. En toen kwamen we bij haar broer, antwoord hierop was natuurlijk pappa. En toen kwam er een moeilijke vraag, hoe noemt pappa oma. Ja, daar moest mijn nichtje over nadenken. Toen vertelde ze dat Oma pappa's moeder was. En toen vroeg mijn moeder aan mijn vriendins moeders zus hoe ze haar moeder noemde, antwoord was natuurlijk zus. Maar ja, toen kwam mijn moeder bij mij. Ik wist
precies wat mijn moeder ging vragen want schoonmoeder was nog niet gevallen. Dus vroeg ze aan mij hoe ik mijn vriendins moeder noemde. Toen zei ik haar voornaam. Natuurlijk lag de zaal helemaal plat. Ik dacht zal haar krijgen . Maar toen zei mijn moeder: "als alles nou goed gaat, en jullie gaan trouwen. Hoe noem je haar dan?". Toen zie ik natuurlijk schoonmoeder maar ik bedacht me wel van: "nou mam, als alles goed gaat heb jij straks een kleine in je arm liggen".
Ik las in wat berichten terug dat meer mensen het eerst geheim houden dat ze bezig zijn. Ik vindt dan de verrassing leuker maar ook voorkom je daarmee denk ik ook een hoop gezeur van mensen die vragen en...en...en.... groeit er al wat.
Nou ga nu lekker van het weer genieten en wat dingetjes doen hier in huis voordat mijn vriendin thuis komt. Want natuurlijk is het hier een grote puinzooi... "mannen toch... ze zijn allemaal het zelfde" .
Geniet ze!