Kluskippies wannabe moms!!

Hallo allemaal!!!,
Wat fijn nathalie dat je een leuke vakantie hebt gehad. Dat doet een mens altijd goed. Vind ikzelf tenminste. Kan niet wachten tot wij ook op vakantie gaan.
@man van dotje, wat leuk zeg dat je even wat van dotje laat horen, dan weten wij toch hoe het met haar gaat. Van een verticuteerhark heb ik wel gehoord. Je gebruikt het om de mos eruit te halen en de grond luchtig te maken, je moet dat geloof ik ieder jaar herhalen.
@Elmoo, dus ook nog steeds geen RD, ben benieuwd. Houd ons op de hoogte!!
@Mickje,  een leuk feestje gahad lees ik? Ikzelf kan er ook niet goed meer tegen als ik laat naar bed ga en iets drink, had ik vroeger nooit. Maarja we worden allemaal een beetje ouder he.

Wat een fijn weer is het he, ik ga maar weer snel verder met poetsen want we gaan vanmiddag naar het bevrijdingsfestival.

Trouwens ik ben nog steeds niet ongesteld, heb ook nog steeds niet het idee dat ik ongi ga worden. Heb wel een beetje last van mijn borsten en aan de rechterkant komen er witte bultjes op. Maar verder heb ik nergens last van. Ik denk dat als ik donderdag nog niet ongi ben dat ik dan maar eens ga testen.

Allemaal een hele fijne dag!!

Groetjes poeh

wens ik jullie! Voor degene onder ons die lekker van het mooie weer
aan het genieten zijn en naar bevrijdingsfestival gaan!

Hier gaat het ff wat minder, voel me steeds slechter.
Lekker zo na de vakantie zeg! Ik heb besloten, maar ff uurtje in bed te kruipen. Misschien knap ik daar iets van op. Beetje grieperig gevoel.
Hoofdpijn, slap, moe, niet goed uit mijn oogjes kunnen kijken, gewoon brak!

Ik kom later nog wel ff gezellig kletsen. Wou ff reageren op het berichtje van Poeh dat ik het zo spannend vind dat ze nog steeds geen rd-tjes heeft! Ik duim voor je meis! Hopelijk kun je donderdag positief testen.

Liefs Nathalie

Hoi hoi,

Weer een berichtje van mij, nog ff snel voordat ik weer lekker in de tuin ga ploegen ;).
Tis weer een stralende dag, heerlijk! Gisteravond nog niks gehoord van mijn vriendin,
krijg nu net een smsje dat ze nog steeds geen rd heeft maar ze heeft wel last van krampen. Het wordt dus nog erg spannend. Ik ga haar vannavond ophalen op schiphol.

Ik snap wel een beetje hoe je je voelt maureen. Ik heb zoiets dergelijks ook gehad,
niet dat ik van jullie het hele verhaal weet. Maar ik zat laatst in een cafe en er was een meisje wat erg vaak en veel naar me keek.Vroeger had ik daar eventjes mee gedanst. Dus vond het wel grappig dat ze nog steeds gek op me is. Maar goed, soms zeg ik dingen die niet helemaal goed uit mijn mond komen ;). Ik merkte inderdaad meteen  bij mijn vriendin dat ik dat niet helemaal goed zei, zag het in haar ogen.  Maar goed dan komt het wel weer op vertrouwen en het is dan juist goed om het  goed te praten. Ik vind dat het niet verkeerd is om een beetje jalours te zijn. Denk niet dat dat kwaad kan. Goed dat jullie eruit zijn gekomen, bewijst denk ik dan wel hoe sterk dan een relatie is.

Gister was ik in de kerk en mijn moeder leide de dienst. Mijn vriendins broer kwam naast mijn zitten met zijn dochtertje. Mijn moeder deed ook een stukje voor de kinderen.  Mijn vriendins nichtje  moest dus ook naar voren komen. Mijn moeder had een verhaaltje over namen, voornamen en andere namen. Mijn moeder ging toen de zaal in met de kinderen om een aantal namen van mensen te vragen en namen op te noemen van mensen die zij kende. Totdat ze bij de rij stoelen van mijn vriendins  broer en mij  kwam. We moesten achter de kinderen aanlopen. Haar broer zij direct, "ga nooit weer naast je zitten want dan ben ik weer de klos".   We moesten dus mee lopen in de zaal, mijn vriendins moeder en haar moeders zus moesten ook meekomen naar voren. Toen we weer vooraan in de zaal stonden, werd er aan mijn vriendins nichtje gevraagd hoe zij mijn moeders vriendin noemt. Antwoord hierop was natuurlijk Oma. En toen kwamen we bij haar broer, antwoord hierop was natuurlijk pappa. En toen kwam er een moeilijke vraag, hoe noemt pappa oma. Ja, daar moest mijn nichtje over nadenken. Toen vertelde ze dat  Oma pappa's moeder was. En toen vroeg mijn moeder aan mijn vriendins moeders zus hoe ze haar moeder noemde, antwoord was natuurlijk zus. Maar ja, toen kwam mijn moeder bij mij. Ik wist
precies wat mijn moeder ging vragen want schoonmoeder was nog niet gevallen. Dus vroeg ze aan mij hoe ik mijn vriendins moeder noemde. Toen zei ik haar voornaam. Natuurlijk lag de zaal helemaal plat. Ik dacht zal haar krijgen . Maar toen zei mijn moeder: "als alles nou goed gaat, en jullie gaan trouwen. Hoe noem je haar dan?". Toen zie ik natuurlijk schoonmoeder maar ik bedacht me wel van: "nou mam, als alles goed gaat heb jij straks een kleine in je arm liggen".  

Ik las in wat berichten terug dat meer mensen het eerst geheim houden dat ze bezig zijn. Ik vindt dan de verrassing leuker maar ook voorkom je daarmee denk ik ook een hoop gezeur van mensen die vragen en...en...en.... groeit er al wat.

Nou ga nu lekker van het weer genieten en wat dingetjes doen hier in huis voordat mijn vriendin thuis komt. Want natuurlijk is het hier een grote puinzooi... "mannen toch... ze zijn allemaal het zelfde" .

Geniet ze!

goedemiddaggggggggg kom ff buurten...... vanmiddag heb ik vergadering dus nu kan ik ff kletsen met jullie,hebben gisteren feest gehad en het was heel gezellig en druk en natuurlijk super mooi weer!!!! hier nog steeds geen rd te bekennen zit inmiddels op 61 dagen pfffffffffff lang he. heb wel sinds de vorige week wel wat klachten: rommelende darmen,raar gevoel in mijn borsten net of ze branden,moe,krampjes,pijn in de onderrug en pijn ter hoogte van mijn middenrif. ik denk dat ik op dag 50 mijn eitje heb gehad en zit dus vandaag 11 dagen na mijn vermoedelijke eitje!!! heb zaterdag een testje ertegen aan gegooid en deze was natuurlijk negatief maar als ik mijn eitje heb gehad op dag 50 dan heb ik dus 9 dagen na mijn ei getest en dat is natuurlijk te vroeg he? moet minstens 14 dagen wachten na de eisprong maar ja had geen geduld he!!! dus nu nog ff een paar dagen volhouden,mijn temp schommelt ook gisteren 36.69 en vanmorgen 36.47......ik wil wel morgen de ha bellen voor een afspraak te maken voor te vragen of hij me niet iets kan geven voor mijn menstruatie op te wekken weet dat het bestaat van andere dames op het forum het heet primolut en dat moet je dan innemen en na de kuur word je binnen 3tot 7 dagen ongi en dan moet normaal gesproken je cyclus weer normaal   worden en regelmatig!!! dus morgen ff bellen en dan horen we wel verder.... meiden tot vanavond en geniet van het mooie weer!!!! liefs miranda

Wat weer een heerlijk weer...!!! Ga straks lekker in de tuin zitten en GENIETEN!!

Nathalie, fijn dat je weer terug bent, zonder jou is het forum toch niet compleet! Wel balen dat je je nu niet zo fit voelt en dat met het mooie weer, hoop dat je snel weer opknapt. In elk geval dus wel lekker er tussenuit geweest... Heerlijk he..?!
Poeh wat spannend, en wat knap dat je nog niet gelijk gaat testen! Nog even wachten tot donderdag dus...
Dotje (en man/vriend) wat superleuk dat je vriend ons op de hoogte houdt   via het forum. En dan ook nog eens met zulke lange verhalen, super!! Bij jou dus ook erg spannend!!

Hier ook nog geen rd's en afgezien dat ik mn onderbuik en dan met name de zijkanten steeds voel verder nog niks aan de hand... Wel spannend, maar durf er niet teveel van te verwachten. Vorige keer was ik 3 dagen overtijd en toen was het zo'n teleurstelling dat de rd's toch kwamen.
Aan de andere kant is dit de eerste maand dat we ook echt rekening hebben gehouden met mn vruchtbare dagen... Maar goed vandaag dus de 2e dag overtijd... Spannend!

Ik hou jullie op de hoogte...

Hey Miranda,

Op andere forums lees ik allemaal hele positieve verhalen over primolut (oei weet nu niet meer of ik het wel goed schrijf)...
Dat de ongi daarmee sneller op gang komt en dan ook gauw regelmatiger wordt, ik hoop het zo voor je meid. Want die onzekerheid duurt nu wel heel lang....
Succes bij de huisarts...

Was ik ook weer ff. Van dat rustig aan doen van mij vanmiddag komt ook weinig terecht op deze manier. Maar okay. Zag de leuke berichtjes dus dacht ff reageren. Zo heellll verhaal van het mannetje van Dotje, leukleuk! En goed zeg dat de rd-tjes er nog niet zijn, hopelijk blijven ze weg! Grappig hoe je dat vertelde van in de kerk. Ik moest af en toe wel ff denken hoor met al die namen. Maar je hebt je mams flink te pakken gehad. Succes in de tuin en met het opruimen. Ja idd mannen pffffffffffff, hahah. Maar wel lief dat je het ook weer opruimd en ook zo mee leefd met ons allemaal, leuk!

Mir je hebt het er maar druk mee meis, en dan ook nog met dit mooie weer vergadering, het moest verboden worden, hihi. Je hebt wel hele lange cyclus meis, misschien is het idd verstandig om ff naar de huisarts te gaan. Misschien kan ie je helpen. Bloedtest of die kuur waar je het over had. Hou je ons op de hoogte?

Liefs Nathalie

Ohhh onze Elmo was ook nog ff langs geweest, gezellig!
Spannend spannend zeg! Hoop dat je over tijdje positief kan testen
Heb je al idee wanneer je dat wilt gaan doen?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan