Kluskippies wannabe moms!!

Hoi hoi lieve meiden.... wat een stralend weer he! vandaar hier zo stilletjes, iedereen is lekker buiten bezig of aant zonnen of int zwembad te vinden.....
vanmorgen ben ik hier eens flink aant soppen gegaan...hihi gister natuurlijk niks gedaan en nu lekker weekend! super!!! 2 wasjes schoon en droog, boven en beneden, douche en wc en dan heb ik weer zo'n heerlijk voldaan gevoel!kennen jullie ook vast wel he...hihi...?!
Nou nu zometeen skeeleren met mn schoonzusje. willen we elke week een keer gaan doen. op n avond ofzo als nu.. wel warm, maar verkleuren we hopelijk ook fiks hihi.. pfff luie zweet er eens uit!!
Ja en verders hier nog niet veel nieuws...hihi ik hou jullie maar in spanning he. ohoh wat ben ik gemeen. nou dames. ik ga morgenvroeg testen hoor!!! dan weten we het! maar zelf heb ik al wel een vermoeden omdat ik normaal als de rd'tjes komen zeg maar altijd al wat soort slijm verlies en ga ik wat sneller ruiken vanonder zeg maar(lekker ranzig verhaal) hihi... en dat heb ik dus allemaal niet gehad!!!
Jullie horen echt van me als ik de test heb gedaan. de enigen want familie willen we dan toch nog 2 maandjes mee proberen te wachten...maar dat zien we wel als het zover is...
Fijne middag allemaal! geniet goed van de zon. ik duik ook nog ff in n stoeltje voordat ik ga skaten... .
kom vanavond denk nog wel ff x langs....
knuf mij

Ohhhh wat is het toch heerlijk weer. Leuk om met die zin te kunnen openen, ipv bah wat een rotweer hè word er helemaal chagerijnig van. Dit zonnetje maakt mij ook vrolijk Joepie. Zo kan ik het wel ff volhouden. Net lekker stokbroodje gegeten, miste alleen de komkommer, ggrr want die was namelijk beetje verrot, bahbah. Mijn vriend heeft ff de parasol van zolder gehaald, maar niet het onderste stuk, lekker slim. Nu wil hij niet nog eens gaan kijken, omdat ie het daar te warm vind. grrr mannen, hahha. Maar ik ga dalijk zelf wel ff kijken en dan goed insmeren en lekker ff genieten. Hemdje aan, rok aan, klaar!

Als MamaJM niet zwanger is vind ik het wel heel erg raar. Maar ja gebleken is van de gene van wie we het verwachten niet zwanger blijken. Dus ik ga mijn gevoel maa rniet meer volgen. Maar weet het wel 95% zeker, hihih. Kom je het ons dan meteen vertellen? Tegen hoelaat dan, want dan ga ik meteen kijken, hihih.

Vanmorgen in bed bedacht ik me ineens dat ik niet eens weet wanneer mij ei is. Heb daar niet echt op gelet. En denk dat ik dat ook maar niet ga kijken. Ben benieuwd of ik iets voel en dan kijken. Anders kan ik mezelf en mijn lichaam voor de gek gaan houden hè. Tot nu toe weinig gemerkt. Weet je wat wel vreemd is. De laatste dagen ligt onze kat veel op mijn buik. Mijn vriend zei vanmorgen in bed, jaaa hij wil de kleine uk die dalijk in je buik zit alvast dierenvriend laten worden, hihih. Echt zo lief.

Irritant van je borsten Poeh, vooral als je buikslaper bent. En dan gaan de bh's natuurlijk ook steeds mee knellen enzo. tja je moet er wat voor over hebben hè, hihih.

Ik heb ook wel zin in een bbq Joepie. Mijn broertje en zijn vriendin bbq-en wat af dit weekend. Hoe voel je je vandaag? Niet meer zo'n hoofdpijn?

Meiden ik ga mezelf buiten installeren, ik kom dalijk nog wel ff kijken, maar denk dat jullie toch ook buiten zijn en niet reageren, hihih. Vriend lief is aan F1 kijken.

Liefs Nathalie

Hallooooooo...

Dan speciaal even kort een verhaaltje voor jou, dan heb je weer wat te lezen, hihi! De hoofdpijn gaat stukken beter...heb lekker rustig aan gedaan 2 dagen en dat helpt wel..maak me ook veel te druk...ik zou anders morgen nog met vriendinnen naar een tentfeest gaan,maar heb heel verstandig afgezegd...ik heb er meer pijn dan plezier van en dat heb ik er niet meer voor over...ik word eindelijk verstandig!
Nu hebben we vanavond nog verjaardag maar daar heb ik zoooooooooo absoluut geen zin in...is van m'n vriendjes kant...ben hem nog aan het overhalen om met een smoesje af te bellen...gemeen he?? Maar dat word dan weer zo laat en het is wel weer een eindje rijden...pff..helemaal geen puf aan!

Naath, hihi, da's nie slim van je mannetje om alleen de parasol zelf mee te nemen, maar kan me ook wel weer voorstellen dat hij niet graag terug wil!!!
Lekker he, het zonnetje...laat het maar zo blijven de komende maanden...maar in Nederland wordt vaak alles in 1x opgemaakt...een paar weken heel mooi weer en dan is het op en komt er weer regen!!!

MamaJM...het klopt idd dat van degene waarvan wij dachten dat ze zwanger waren ze het niet zijn...dus ik klop het af...denk toch niet dat je zwanger bent...
En idd, hoe laat ga je testen??? dan weet ik wanneer ik moet kijken, ik zet er m'n wekker voor!!!

Dames ik ga weer genieten!!!! Veel plezier allemaal vandaag in het zonnetje of waar dan ook!!! Poeh, moet je 2e pinksterdag nog werken of heb je dan ook lekker vrij???Zijn er dan koopzondagen (feestdagen dan!)

Doeidoei!

Knuffel Joepie

Hahhaha had je verhaaltje net gemist Joepie. Maar was net ff wat water gaan halen binnen, want kreeg het wel beetje warm in de brandende zon, hihih. En toen kon ik het natuurlijk niet laten of hier ff te gaan kijken. Al dacht ik dat er niks gezegd zou zijn.

Waar het samen naar boven gaan wel niet goed voor is. Handig zo'n rok, hihih  hahahah! Ikke heeft niks gedaan hoor

Maar parasolding heb ik niet kunnen vinden grr! Goh Joepie worden we dan toch nog eens verstandig. Ik heb deze week ook toegeven aan mijn lichaam. En dat heeft toch wel beetje geholpen. Hahha soms heb je van die dingen waar je absoluut geen zin in heb hè. Ik moet eigenlijk nog iets halen voor mijn oma, want daar wil ik morgen eigenlijk ff heen op moederdag, heb ik al beloofd, pff. Maar ja met lege handen aan komen is ook zo wat hè. Maar laat ik nou echt geen zin hebben om weg te gaan en ook geen idee wat ik moet halen. Tenzij ik nu ijs ga halen bij de supermarkt. Nee das niet goed voor me, hihih.

Ik ga nog ff lekker bruin worden. Heb me ingesmeerd, dus moet dit keer goed komen. Kom straks weer ff spieken dus typen! hihihi

Liefs Nathalie

Nou meiden, ik ga weer de zon in. Kom alleen ff vertellen dat ik een heerlijk boek aan het lezen ben: ''Kinderzegen'' van Daniëlle Steel, echt zo herkenbaar allemaal. Ben er nog niet heel ver in. Heb het boek gekregen van mijn schoonmams met kerst. Toen waren we eigenlijk helemaal nog niet zo bezig met onze kinderwens. En nu lees je dingen over een vrouw die na 6 maanden heel erg teleurgesteld is dat de rd-tjes weer zijn gekomen, de reactie van haar man en de angst dat er misschien wel iets aan de hand is, hoe herkenbaar voor velen van ons, hihih. Dus ik ga lekker de tuin weer in! Tot later!

Liefs Nathalie

heyyyyyyyyyyy hallo ik dacht ff weer wat van me laten horen he is alweer veel te lang geleden!!! heb het ook echt druk gehad!!! heb morgen lekker vrij! ik wil eigenlijk op iedereen reageren maar ben het alweer vergeten hihihihi vergeef me???
nou meiden hier is nog niks te bekennen van ongi zit vandaag op dag 65 kan niet op he!!!! heb vanmorgen getempt en hij was wederom 36.8 maar hij moet minstens 10 dagen hoog blijven dan kun je eens denken dat je zwanger bent! gisteren en eergisteren was mijn temp.36.5 en 36.6 dus alle hoop weer weg tot vanmorgen!!!! ik ben dus ook nog niet begonnen aan de provera wil echt nog ff afwachten,heb woensdag getest en was negatief maar ik test de volgende week nog een keertje en is hij dan negatief dan ben ik toch echt niet zwanger en begin ik ermee! voel niks geks alleen af en toe flinke krampen net alsof ik ongi wordt en wat moe maar geen pijn in mijn borsten of dat ze groter lijken niksssssss dus lieve meiden wacht het maar ff af!!!!! maar ik heb begrepen dat het morgen voor maMaJm een spannende morgen gaat worden................ meid ik heb het gevoel dat je zwanger bent,ik wens je dan ook morgen ook heel veel succes!!!!!!!!!!en je hebt nog niet het gevoel dat je ongi gaat worden he? goed teken ik duim super hard voor je meid!!!!
tot strakssssssssssssssss liefs mir

Hey Mir, had je net al ff teruggemaild, maar hier stonden ook al wat antwoorden, hihih. Jeetje dag 65, das wel heel lang. Ik ben net nog ff naar de winkel geweest. Had namelijk geen idee wou ik zou gaan komen en mijn mannetje maakte het weer eens niks uit, dus daar heb ik ook niks aan. Ik zit de hele middag al lui in de tuin met een boek en kom af en toe hier ff spieken, echt heerlijk. Ik wou nog snel ff naar de c1000 maar wist niet dat het al 18.00 uur was. Tis niet dat ik helemaal niks in huis had hoor. Maar wou gewoon voor nu ff rondkijken. Dus ik snel nog ff naar de golf. Echt onderweg mannen tegen komen die lief glimlachen. En in de winkel al aangesproken met hey schoonheid, door de sportmasseur, hihih. Tis wat met die mannen en dit weer. Al had die man mijn vader kunnen zijn, maar ach wel leuk zoveel complimenten. Denk dat dat ook komt omdat ik lekkerder in mijn vel zit dan een aantal jaar geleden, en misschien dat ook uitstraal. Want toen zou ik niet snel in rok en hempje naar de supermarkt gaan hoor. En nu heb ik zo iets van ach ik mag er wezen, laat ze maar lekker kijken, hihih. Maar dat denk ik dan, dat wil helemaal niet zeggen dat dat ook zo is. Beetje onzeker zelfbeeld af en toe.

Hey meiden ik ga ff lekker roerbakaardappeltjes, met komkommer en cordonblue voor mijn mannetje maken. Vind ie zo lekker. En ijs na! Kom dalijk nog wel weer ff gezellig kletsen.

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Miranda                                  4e ronde
1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
LoempiaMonster     2e ronde 1e kindje                             03-06-08    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08    

Spannend!!!

Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08  

Spannend!!!

MamaJM                                2e ronde 2 kindje                              05-05-08      Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari: R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                       1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Terug
Bovenaan