Kluskippies wannabe moms!!

Heyyy lady's!!!

Zoo wat vind ik het ontsettend leuk om te zien dat er nu toch drie zwangere zijn deze maand!!!! Echt helemaal super! En ook allemaal nog niet lang bezig, echt top! Zo een paar maanden niks en nu ineens drie jeeeej!!! Dan vind ik het het zo jammer dat ik niet elke dag kan kijken. Heb er namelijk nog steeds geen tijd voor helaas.
We hebben afgelopen dinsdag de sleutel ekregen en het huis was zo schoon en af natuurlijk dat we sávonds gelijk ons bed hier hebben gezet dus we zijn al verhuist Morgen de laatste oodjes... kasten, wasmachine/droger enzo. En dan kan ik eindelijk gaan opruimen en me gewone dagelijkse ritme weer oppakken, want ik word hier knetter gek van!!! En ik wil ook gewoon elke dag ff hier langs komen!!
Ik hoop zo dat het deze maand ook raak is bij mij!!! Denk het alleen niet want heb een partij vreetbuien en opruim drang en dat heb ik altijd als ik ongi moet worden. T kan natuurlijk ook zijn omdat ik het zo druk heb, maar ja we zien wel.
Nou ik ga weer ff verder met me huisie hoop tot snel!!!

Dikke kus Miranda         toytoyoty

Fijne avond nog MamaJM, zo te horen hebben jullie leuke 2e huwelijksdag gehad. Tis nog heerlijk buiten. Ik zit nog lekker ff te genieten. Tis goed vol te houden hier. Zit lekker in mijn shirtje en trainingsbroek aangetrokken, want had net rok aan. Begint al beetje schermig te worden, maar tis nog wel licht. Jammer da tik nog niet echt mooi terras heb hier. Maar ach dat komt beetje bij beetje vanzelf.

Wat fijn Miranda dat jullie al over zijn. Best snel gegaan allemaal. Volgens mij is iedereen aan het verhuizen de laatste tijd, hihih. Of een nieuwe baan of op zoek naar een baan. En ook veel meiden die in het onderwijs werken dus lekker twee weken vrij zijn geweest. Heerlijk hoor! Hhahah wel handig die opruimbuien in je nieuwe huis, dan is meteen alles een beejte op zijn plek. Hopelijk heb je snel je dagelijks routine weer een beetje te pakken en kun je weer wat vaker hier komen kletsen.

Wens jullie allemaal in elk geval nog een fijne avond. En MamaJm je moet wel morgen langs komen, want je hebt beloofd ons elke dag ff op de hoogte te houden. Al is het maar korte test: nog geen rd! hahaha

Liefs Nathalie

Nathalie wat een heerlijk weer he, lijkt s avonds inderdaad al een zwoele zomeravond... Hoop voor je dat de tuin snel af is zodat je er ook echt van kunt    gaan genieten.. Lekker kaarsjes aan in de tuin

Miranda, wat heerlijk dat jullie het bed er al hebben staan, lekker dan he, dan gaat het ineens heel snel. Kun je alles weer uitpakken en ordenen en er je eigen sfeer bij maken, heerlijk... Die eerste nachten zijn dan net alsof je op vakantie bent in je eigen nieuwe huis, super! Geniet ervan....

Mamajm, jeetje je houdt ons wel in spanning... Hier nog even wat extra glitters en dan kun je zondag bij ons aanschuiven

Voel me nog niet echt zwanger, alleen een erg opgeblazen buik en af en toe een steekje onderin mn buik met name als ik ga staan, maar niks geen last van mn borsten of misselijk enz. Wel heb ik helemaal geen trek in eten, moet me er echt toe zetten om iets te eten...

Meiden nog een hele fijne avond allemaal...

Inmiddels lig ik lekker op de bank nog na te genietn van de dag!
Hihih wel een beetje raar dat we nu ineens meerdere zwangere kluskippies hebben hoor. En zeker dat jullie ook niet echt veel voelen. Wel bijzonder. De vele kwaaltjes zeggen dus helemaal niks. En lijkt idd nog zo onwerkelijk allemaal, kan me dat goed voorstellen.Hier gaan de daagjes tot nu toe nog wel snel. Al lijkt  30 mei nog wel ver weg. Maar ach voor we het weten is het weer zover. Begin toch best wel benieuwd te worden hoe het deze maand zal gaan. Als ik hier dan gezellig met  jullie klets kriebeld het toch wel af en toe hoor. Maar het lijkt me dan zo onwerkelijk dat ik zwanger zou mogen raken.  

Hebben jullie al plannen voor morgen?  Gek idee dat je over een jaar Moederdag kan vieren hè Elmoo, hihih.

Liefs Nathalie  

Dit vond ik wel een heel lief plaatje voor het slapen gaan!
Hopelijk brengen de glittertjes ons allemaal heel veel geluk
Weltrusten allemaal en morgen hele fijne dag!

Liefs Nathalie

Wat een lief plaatje Nathalie!

Ik moet wat vertellen:

Gistermiddag heb ik nog even geklust met mn vriend  (PS het zit weer helemaal goed hoor)

En toen bleef ik natuurlijk even liggen enzo, kussen onder mn kont  en benen omhoog.

En toen ging ik weer opstaan en toen liep er weer wat uit, met BLOED erbij.

HUH?!

Dit heb ik anders nooit.

Verder ook geen bloed meer gezien ofzo. Ben meteen onder de douche gegaan.

En toen heb ik vanacht gedroomt dat ik zwanger was.

Nouja, het zal wel niets zijn, maar toch zit ik een beetje met vraagtekens in mijn hoofd.

Lief plaatje Nathalie. Lekker dat je nog zo laat buiten heb gezeten.
Vanavond ga ik ook barbequen

Spannend MaMaJM, misschien ben jij ook wel zwanger! Laat je het wel weten?

Hele fijne dag vandaag meiden, geniet van het mooie weer en kijk uit dat je niet verbrand (zoals ik  <- zo'n rooie kop heb ik )

Goedemorgen meiden...

Weer een nieuwe prachtige dag, word zo vrolijk van dit weer!!!
Heb gister lekker gebbq-d met vriendje, hij vond het een hele leuke verrassing! Kreeg ik vlak nadat ik het spul binnen had gehaald een smsje van m'n moeder of we 2e pinksterdag daar komen bbq-en...hihi...maar natuurlijk!!

Gerdien, spannend zeg...het kan te maken hebben met de innesteling, (wat we natuurlijk hopen!!!) en het kan natuurlijk ook zijn dat je vriendje ergens tegenaan is gestoten...(wat we natuurlijk niet hopen!!!) Ik duim voor je en voor mijzelf natuurlijk, want we gaan lekker gelijk op deze maand!(en ik duim ook voor de rest hoor!)

Pfff, heb vanmorgen gedroomd dat ik weer 6 jaar was (maar had al wel met m'n vriend) en dat mijn ouders allebei verdronken waren...heb echt gehuild joh, in die droom, en ik lag in het water met de rouwadvertenties en maar huilen en maar huilen en ik kneep en sloeg mezelf nog om te kijken of ik had gedroomd, maar nee hoor...toen kwamen ze me met hulpverleners uit het water halen, omdat ze dachten dat ik zelfmoord  wilde plegen...ppff..wat heftig...toen ik wakker werd had ik de ogen helemaal vochtig...erg levendig dus...Zooo...moest ik ff kwijt!

Naath, wat lekker he, dat je met je laptop lekker buiten kunt zitten! Dan sla je 2 vliegen in 1 klap...en lekker ons vermaken met je verhaaltjes en nog van het weer genieten! Dat doe je goed meis!

Elmoo, wat jammer dat je nog even moet wachten met vertellen...kan me voorstellen dat je zoiets graag met je tweelingzus deelt...of kun je je mannetje nog overhalen om het alsnog te vertellen??Eigenlijk mag je nu al moederdag vieren, want je hebt tenslotte een kindje in je buik! Dus je bent al een beetje moeder!!!

MamaJM...ppff..wat spannend zeg! Ik ga er trouwens al wel een beetje vanuit dat het raak is, maar weet je cyclus ook niet zo goed, misschien is die wel onregelmatig! Maar ik word pas echt blij als ik het van je hoor, dan is het bevestigt!!! We blijven maar duimen...hou er geen meer over!!!

Dames, ik ga m'n vriendje vergezellen..de buurman gaat vandaag een kraantje buiten maken, zodat we ook de graszoden snel kunnen leggen!!! En ik...ik ga van het lekkere weer genieten en nog even kijken voor moederdag!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne, mooie, vruchtbare dag en tot snel!

Liefs Joepie

Hallo allemaal!!

Wat een lekker weer is het toch he, en ik ben weer aan het werk, maarja om 16uur lekker naar huis en op het terras gaan zitten.
Wat spannend mamajm, laat wat weten als je getest hebt!!
Gerdien zou inderdaad wel innestelingsbloeding kunnen zijn, al heb ik daar geen last van gehad. spannend. spannend....
Dus Elmoo jij voelt nog niet zoveel? Bij mij valt het wel mee, behalve mijn borsten, normaal lig ik lekker op mijn buik maar dat lukt nu echt niet doet echt pijn!! Mijn tepels zijn ook al veel groter geworden en ik doe geen riem meer om want ik heb het idee dat mijn buik opgezwollen is.
Wij gaan morgen met moederdag weer de moeders af en dan s'avonds naar opa en oma met de hele familie eten, echt gezellig.
Allemaal een heel fijn weekend!!

Groetjes poeh

Terug
Bovenaan