Kluskippies wannabe moms!!

Hey Kimmie, hoe gaat het met je poes zijn er al jonge katjes geboren? Wat spannend zeg...!!! Leuk...!

Gerdien, gelukkig dat alles weer goed is met je mannetje.. Kun je lekker samen van het mooie weer genieten straks...  

Ha lieve meiden,

Wat een weertje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kan me niet voorstellen dat het een maand geleden (iets langer nog) nog sneeuwde en koud was!!Ik geniet er volop van, jullie ook???
hhhmmm...las net over bbq-en, misschien dat ik m'n vriendje eens ga verrassen en vanmiddag ook bbq-spul ga halen...ff over nadenken nog, want het is zoooooo heet en dan moet je sjouwen met dat spul, terwijl ik al eten klaar hebt liggen...worden jullie ook altijd zo loom van dit weer???

Gister wezen stappen, maar was niet zo'n succes, ik voelde gistermiddag de hoofdpijn al beginnen en ik dacht: negeren, negeren...maar tegen 1.30 's nachts was er geen negeren meer aan! We waren dus al in de kroeg, maar we zijn maar naar huis gegaan! Zou eigenlijk bij haar blijven slapen, maar heb een speciaal matras thuis voor de reuma dus als ik ook nog in een ander bed zou slapen, zou ik helemaal niet meer overeind komen...ben dus maar naar huis gereden om 2.30 's nachts...vriendjelief was helemaal in shock,hihi...had nog wel een smsje gestuurd, maar hij slaapt zo diep...hij snapte d'r niks van...huh??wat doe jij hier??huh???hoe laat is het dan???
Het was dus inmiddels 3.30, want ze woont een uur bij me vandaan!!!
Maar nu lig ik lekker in het zonnetje en gaat het wel weer beter!

Jolie, fijn dat je je weer wat beter voelt...volgens mij hebben de meiden die al een kindje hebben allemaal een jongetje of nie???Ook toevallig!
Heb vannacht gedroomd dat we een lijstje hadden gemaakt om te voorspellen wie wat kreeg...bij mij stond er een meisje achter...hihi...wie weet heb ik wel voorspellende gave!
Wij hebben nog alle kansen van de wereld meid, dus het komt vast goed met ons!

Elmoo, wel een geruststelling dat jij ook niks voelde...ik voel nl. ook nog steeds niks...moet ook nog 10 dagen, maar het komt wel steeds dichterbij!
Wat leuk dat jullie je ouders een fopspeen geven, hihi, ik denk dat ze de hint wel snappen hoor! Het lijkt me dan zo mooi om die gezichten te zien...ik kan me voorstellen dat je nog wat langer wacht..hoop dat ik dat ook kan, maar m'n zus heeft het al met 5 weken verteld...ze zei ook, als het mis gaat dan vertel je ook dat je zwanger bent geweest en dan vertel je alleen het slechte nieuws...en anders mogen ze ook nog meegenieten met het goed nieuws en kunnen ze je steunen mochten het mis gaan...zit ook wel weer wat in!

Nathalie, voor je het weet heb je je inboedel bij elkaar via je moeder, hihi...oma's zijn altijd zo lekker enthousiast he, als het om kleinkinderen gaat! Wel leuk hoor, dat maakt het dan ook specialer om te vertellen!
Je kletst weer een aardig eindje weg zie ik wel, gezellig hoor!

Hoi Kimmie, natuurlijk mag je met ons meekletsen!! Leuk dat je even wat over jezelf hebt verteld! Dan weten we over wie we het hebben he?
Hoop ook dat jij heel snel zwanger mag zijn, net als ons allemaal!! (dat we snel zwanger willen zijn bedoel ik, niet dat we het al zijn!)
Ik zal je even bij het NOD-lijstje zetten, lijkt me leuk als je lekker blijft kletsen hier!

Hihi, de hond droomt...ligt de hele tijd te janken...grappig...

Gerdien, wat fijn dat het weer wat beter met je gaat! En met je vriendje natuurlijk ook! kunnen jullie weer fijn aan de klus!!!  Lekker dat je weer een paar dagen vrij bent! Dat heb je goed voor elkaar met dit weer!

Meiden, ik ga de zon weer in...kijken of ik het kan regelen met de bbq!
Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot snel!

Liefs Joepie

NOD lijstje:

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     03-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
LoempiaMonster     2e ronde 1e kindje                             03-06-08    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08    

Spannend!!!

Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08

Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari :R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                       1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

NOD lijstje:

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
LoempiaMonster     2e ronde 1e kindje                             03-06-08    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08    

Spannend!!!

Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08

Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari :R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                       1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Heyyyy Lieve meiden, was ik ook weer ff. Vanmorgen geen tijd meer gehad om hier te lezen, want ik zou op de koffie bij opa en oma en was al wat aan de late kant. Snel bij de meiden van maart ff gelezen en toen moest ik echt weg. Had opa al gebeld dat ik er zo aan kwam namelijk, hihih. Ff bakkie koffie gedronken. Had oma speciaal lekkere koek voor me laten halen door opa, dus toen kon ik geen nee zeggen. Ik denk dat ik de komende dagen maar amper iets ga eten, want met moederdag daar ook ff heen, en dan wil ze je echt volproppen. Hahah nou gaat goed komen. Kan me verdorie niet wegen, baterijen zijn leeg, zitten van die speciale platte dingetjes in en die heb ik nog niet gehaald. Kweet ook ff niet waar.

Na de koffie zijn oma en ik ff naar de winkel geweest. NIet in het dorp maar in ander dorp. Oma vertelde namelijk dat ze graag nog shirtje wou kopen enzo. Dus wij rustig aangedaan en daar ff rond geneusd. Haar wel goed in de gaten gehouden. Paar winkels gekeken, daarna lekker broodje gezond bij Bakkerij Bart saampjes gegeten en toen ff paar boodschapjes gedaan. Oma heeft ook van alles gekocht, is ze meteen klaar voor het weekend enzo. En hoeft opa zware dingen niet op de fiets te halen. Dus toen zat het ochtendje er alweer op en is het alweer middag. Dacht nog ff hier kijken, want ik moet zo weg naar de sportmasseur. Hopelijk helpt het een beetje.

Joepie wat naar van je hoofdpijn. Welk matras heb je? Wij moetn eigenlijk ook nieuw matras, maar dat word sparen, pff rot geld, tis zo duur een goed matras. Welke behandeling heb je voor fybromilagie? Voel je je vandaag wat beter? Ja tis wel lekker weer voor bbq hè.

Gerdien fijn dat het weer wat beter gaat tussen jullie geniet er lekker van meis. Kimmie leuk dat je wat meer verteld hebt. Wat doe je zoal in dagelijks leventje? Spannend 25 mei je nod. We duimen voor je meis.  Hoe is het met de bevalling van de poes? Al kleine kittens aanwezig? Kweet ff niet meer wie dat type. Ik zag Elmoo ook nog voorbij komen.

Meiden ik moet nu gaan. Kom vanavond zeker weer ff gezellig kletsen. Geniet nog maar ff lekker van het mooie weer. En tot later!

Liefs Nathalie

Wat is dit nou meiden, jullie hebben helemaal niet gekletst. Zitten jullie te bakken in de zon of lekker bbq aan het voorbereiden? Hier net ff snel iets gegeten. Nou wel gekookt hoor. Was een uurtje geleden thuis. Snel ff aardappeltjes schillen. Blik groente open, snitzeltje bakken en smullen maar! Heb nu wel zin in ijs, maar dat heb ik niet thuis en is eigenlijk niet goed voor me hè.

Ik ga strakkies nog lekker ff zwemmen. De week afsluiten! Vanmiddag naar sportmasseur geweest. Er zat iets niet goed in mijn rug, schoudersbladen en nek. Maar rechts voelt nu gelukkig beter aan, maar links nog niet echt. Maar ik kan wel weer mijn arm omhoog doen, yippie! Ff kijken hoe het de komende dagen gaat uitpakken, ben behoorlijk onder handen genomen.

Helaas ben ik aan het vellen nu. Ondanks dat ik het wel vet hou, maar ontkom er niet aan. Al die losse velletjes, erg irritant en jeukt soms. Maar ben wel mooi bruin gelukkig. Tis nog echt heerlijk weer. Mams belde net al of we daar zondag avond op moederdag komen, omdat ze overdag naar de oma's gaan en mijn broertje en zijn vriendin een verjaardag hebben 's middags. Heerlijk dat het weekend is. Maandag ook nog lekker vrij. Wat gaan de weken dan snel hè.

Ik ga ff mijn spullen pakken. Ik wens iedereen een hele fijne zwoele avond.

Liefs Nathalie

Hoi kluskippies..daar was ik ook weer ff...
Heerlijke dag gehad in de dierentuin... was echt super genieten.
Zo komt de familie nog ff bakkie doen en dan is het feest weer voorbij hihi... of niet..want ik ben nog steeds niet ongesteld!! en vanochtend met eten kreeg ik weer zo'n beetje n misselijkheidsvlaag dus ik weet t niet..en ik had ook echt geen trek ik koffie...hihi... vind het wel maf, en denk stiekum wel n beetje dat t misschien al wel raak kan zijn...
Maar ik ga op moederdag pas testen....
Jullie horen nog van me. moet nu zoonlief uit bad gaan halen..
Fijne avond iedereen en totmorgen denk ik.....xxx

Terug
Bovenaan