Ha lieve meiden,
Wat een weertje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kan me niet voorstellen dat het een maand geleden (iets langer nog) nog sneeuwde en koud was!!Ik geniet er volop van, jullie ook???
hhhmmm...las net over bbq-en, misschien dat ik m'n vriendje eens ga verrassen en vanmiddag ook bbq-spul ga halen...ff over nadenken nog, want het is zoooooo heet en dan moet je sjouwen met dat spul, terwijl ik al eten klaar hebt liggen...worden jullie ook altijd zo loom van dit weer???
Gister wezen stappen, maar was niet zo'n succes, ik voelde gistermiddag de hoofdpijn al beginnen en ik dacht: negeren, negeren...maar tegen 1.30 's nachts was er geen negeren meer aan! We waren dus al in de kroeg, maar we zijn maar naar huis gegaan! Zou eigenlijk bij haar blijven slapen, maar heb een speciaal matras thuis voor de reuma dus als ik ook nog in een ander bed zou slapen, zou ik helemaal niet meer overeind komen...ben dus maar naar huis gereden om 2.30 's nachts...vriendjelief was helemaal in shock,hihi...had nog wel een smsje gestuurd, maar hij slaapt zo diep...hij snapte d'r niks van...huh??wat doe jij hier??huh???hoe laat is het dan???
Het was dus inmiddels 3.30, want ze woont een uur bij me vandaan!!!
Maar nu lig ik lekker in het zonnetje en gaat het wel weer beter!
Jolie, fijn dat je je weer wat beter voelt...volgens mij hebben de meiden die al een kindje hebben allemaal een jongetje of nie???Ook toevallig!
Heb vannacht gedroomd dat we een lijstje hadden gemaakt om te voorspellen wie wat kreeg...bij mij stond er een meisje achter...hihi...wie weet heb ik wel voorspellende gave!
Wij hebben nog alle kansen van de wereld meid, dus het komt vast goed met ons!
Elmoo, wel een geruststelling dat jij ook niks voelde...ik voel nl. ook nog steeds niks...moet ook nog 10 dagen, maar het komt wel steeds dichterbij!
Wat leuk dat jullie je ouders een fopspeen geven, hihi, ik denk dat ze de hint wel snappen hoor! Het lijkt me dan zo mooi om die gezichten te zien...ik kan me voorstellen dat je nog wat langer wacht..hoop dat ik dat ook kan, maar m'n zus heeft het al met 5 weken verteld...ze zei ook, als het mis gaat dan vertel je ook dat je zwanger bent geweest en dan vertel je alleen het slechte nieuws...en anders mogen ze ook nog meegenieten met het goed nieuws en kunnen ze je steunen mochten het mis gaan...zit ook wel weer wat in!
Nathalie, voor je het weet heb je je inboedel bij elkaar via je moeder, hihi...oma's zijn altijd zo lekker enthousiast he, als het om kleinkinderen gaat! Wel leuk hoor, dat maakt het dan ook specialer om te vertellen!
Je kletst weer een aardig eindje weg zie ik wel, gezellig hoor!
Hoi Kimmie, natuurlijk mag je met ons meekletsen!! Leuk dat je even wat over jezelf hebt verteld! Dan weten we over wie we het hebben he?
Hoop ook dat jij heel snel zwanger mag zijn, net als ons allemaal!! (dat we snel zwanger willen zijn bedoel ik, niet dat we het al zijn!)
Ik zal je even bij het NOD-lijstje zetten, lijkt me leuk als je lekker blijft kletsen hier!
Hihi, de hond droomt...ligt de hele tijd te janken...grappig...
Gerdien, wat fijn dat het weer wat beter met je gaat! En met je vriendje natuurlijk ook! kunnen jullie weer fijn aan de klus!!! Lekker dat je weer een paar dagen vrij bent! Dat heb je goed voor elkaar met dit weer!
Meiden, ik ga de zon weer in...kijken of ik het kan regelen met de bbq!
Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot snel!
Liefs Joepie