Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

A

Anoniem

Guest

Lieve kluskippies!!!

Yippieeeee onze nieuwe topic is geboren  nr.3 alweer!
Dat we maar met heel veel plezier en gezelligheid heel veel leuke, mooie momenten  saampjes mogen delen!

En nr.3 een heelll vruchtbaar topic mag worden! Op naar de volgende 700!

Proost  op onze nieuwe topic! ***** G L I T T E R S

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Miranda                                       5e ronde  -  1e kindje                              14-06-08    
Joepie, 25 jaar                   4e ronde -  1e kindje                             14-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde -  2e kindje                                16-06-08
Mosa, 25 jaar                          e ronde - 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                          5e ronde - 1e kindje                                18-06-08
Collie                                                5e ronde -  1e kindje                                19-06-08
Mamoetje                                    6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar                4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                        4e ronde -  1e kindje                              29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)  
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien                          5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:
Vlinder, 29 jaar    10e ronde 2e kindje            uitgeteld op 30 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
1e bezoek        ??-??-??
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??    
1e echo        14-05-08
Elmoo                
2e echo        06-06-08
1e echo        19-05-08                      
Dotje                  
1e echo          16-06-08 om 11.00 uur
Poeh        
 2e echo        23-06-08 om 18.00 uur            
1e echo          02-06-08      

Ja hoor je hebt hem snel nog ff volgemaakt nathalie zit ik net alle verhalen van vlinder te lezen en wil ik reageren moet ik ineens naar topic 3. Best wel tof eigenlijk.

Maar vlinder gefeliciteerd echt super en dat er maar weer veel kippies mogen volgen. Ik ga nu snel naar mijn bedje want ben ontzettend moe.

Slaap lekker. en vlinder droom maar lekker van je kindjes.

By the way mijn leeftijd is 32 kan het nod lijstje weer aangepast worden.

laterz

Goedemorgen lieve kippies,

Wat een weertje zeg hier. Regen regen regen, en niet zo'n klein beetje ook
Ik denk dat ik vanavond de tuin niet hoef sproeien, hahahaha.
En ik ga ook nog maar ff geen foto's maken, want jeetje dit is wel heel ander weer zeg dan de afgelopen dagen. Helemaal donker een grauw. Maar ach druk dagje vandaag. Revalidatietherapie, fysio en vanmiddag nog ffies werken en dan zit mijn woensdag er alweer op.

Ik kom jullie ff een hele fijne dag wensen. Geniet lekker van de verkoeling.
Hhaha sorry Dotje, ik had jou niet meer online verwacht, niemand niet eigenlijk, dus vandaar dat ik het topic heb volgekletst, anders kon ik deze niet openen, hihih. Als er wat meer leeftijden bekend zijn moet het maar ff veranderd worden, anders is steeds het nodlijstje dat geplaatst moet worden.

Meiden heel veel kletsplezier in ons nieuwe topic vandaag!

Liefs Nathalie

Ha kluskippies!

wat zie ik nu???En een nieuw topic & Vlinder zwanger!

GEFELICITEERD VLINDERTJE, MAN EN STRAKS GROTE ZUS!!!

Wat super zeg, dat jullie eindelijk weten waar jullie aan toe zijn en dan ook nog zooooooooo positief! Ben superblij voor jullie!

Ik ga nu weer snel aan het werk, want heb even pauze en moet nog wat dingetjes regelen! Fijne dag en tot snel!

Liefs Joepie

ff m'n bannertje er weer bij!

Goeiemorgen Kippies!!

Allereerst wil ik jullie een hele fijne dag wensen!!

Jeetje topic 3 alweer! Er is wat afgekletst gisteravond!! en ook heel positief nieuws!!
Vlinder!!! Zwanger!!! Fantastisch!!Wordt je geduld beloont met zoiets moois!! Van harte gefeliciteerd ook voor je mannetje en dochtertje!!

Mijn leeftijd is 24 jaar.

Wilde gisteravond ook nog even langskomen. Maar na aquarobic was de hele buurt in de weer voor de versiering voor t ek. Altijd erg gezellig! Dus nog tot laat op straat wat gedronken en gekletst.
Net ff de boodschappen gedaan, zit nu met een bakje thee achter de laptop.
Vanmiddag weer werken... en dan is de woensdag ook alweer voorbij.

Liefs Collie.

Terug
Bovenaan