Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Wel grappig dat we er nu achter komen hoe oud iedereen is. Dotje 32? ohhh dat had ik niet verwacht. Er zijn een aantal kluskippies die erg tegen op zien dat ze 30 worden dat weet ik wel.

Jolie spannend hoor bijna je nod. Je voelt je dus verder eigenlijk wel goed?

Maurreen ik had vorige ronde ook maar heel kort de rd-tjes en nu mooie cyclus van 28. Dus wie weet is dat juist gunstig. Maar ik snap af en toe niks meer van ons vrouwenlichaam hoor. Hier volgende week lekker klusweek.

Vlinder besef je het al een beetje? Weet je dochtertje het al dat ze grote zus word?
Wel goed dat je nu weet dat je zwanger bent, en de onderzoeken voor ME dus niet door mogen gaan. Moest daar iets speciaals voor dan? Stel je wist nu nog niet dat je zwanger was, kan het dan kwaad die onderzoeken?

MamaJM ja het leventje kan soms erg verwarrend zijn. Laat het maar ff bezinken meis. Hoop dat je het allemaal een beetje op een rijtje krijgt. Niet teveel piekeren hè, das niet goed voor je lichaam hoor.

Ik las bij de auto garage in de krant dat huilbaby's het meeste voorkomen door mama's die tijdens hun zwangerschap teveel stress hebben van werk en andere dingen. Dat daar onderzoek is naar gedaan. Nou wij vrouwen zijn toch best stresskippies af en toe, hihih. En niet alle baby's worden huilbaby's toch? Maar kan me er wel iets bij voorstellen dat stress niet goed is, maar dat wisten we al toch?

Wat een weertje zeg vandaag. Jullie zijn  nog niet weggedraven hoop ik? Hier in Drenthe wel heel veel regen gevallen hoor en tis nog steeds niet droog. Ook nog niet geweest vandaag ook. Ik hoef mijn tuin niet te sproeien, hihih.

Ik ga nu ff tv kijken. Spreek jullie misschien strakkies nog ff. Liefs Nathalie

Hoi hoi,

Nathalie, super vervelend dat je auto er even mee kapte, gelukkig redde je het nog tot de garage! Nu weer alles goed met je karretje?
Mamajm: zo te lezen best heftige verhalen wat ook behoorlijk wat emoties bij je oproept denk ik. Rustig aan meis!
Vlinder: lekker genieten daar op je roze wolk?
Hoe is het met de rest?
Met mij wel goed, vanmiddag enorm moe gevoel in onderrug en ongi-gevoel. Verwacht het ook elk moment, hoewel het wel anders voelt. Ik ben er rustig onder, komen ze dan komen ze, volgende keer beter. Spannend dus nog even....
Ik wilde nog even kort reageren op huilbaby's en stress: het klopt dat stress bij de moeder een huilbaby kan opleveren. Toch kunnen er meer oorzaken zijn van een huilbaby, maar stress is echt de grootste risicofactor bij een zwangerschap. Nathalie je had het over ons stresskippies, ja dat zijn we af en toe, maar ik wil je graag gerust stellen door te zeggen dat het vooral om stress gaat doordat er bijvoorbeeld een dierbare overlijdt,   of je wordt mishandeld, of bijv.   ernstige financiele problemen. Ernstige stress dus. Ons geduimendraai is gelukkig niet zo heftig. Natuurlijk is ontspannen zijn het beste, maar ja, het leven zit vol hobbeltjes he, het gaat niet allemaal even makkelijk. Nou, wou ik ff kwijt voordat iedereen zich helemaal zorgen maakt!

O ja en af en toe eens even flink ontladen door lekker te janken of boos te zijn is alleen maar goed (je moet het toch ergens kwijt!)

Dan helpt een jankfilm kijken wel, hihih. Ik kan niet zo goed boos worden, das probleem, maar dat ben ik nu aan het leren. Dus kom maar op  hahahah

Heb al heel wat meegemaakt in het leventje, dus ach als er een baby in mijn buik mag groeien dan is die gewoon super sterk!

Hoop voor je dat het andere voel dit keer toch iets anders betekend dan rd-tjes.
Ik ga eens ff wat kaarsjes hier aan doen, want had nog geen zin om op te gaan om het licht aan te doen, maar moet nu toch naar de wc. Hahhah lekkere boeiend stukje weer van me!

Liefs Nathalie

Hey kippies,

Wat is het hier rustig zeg. Jullie zijn toch niet allemaal onder geregend? Hier weer een rustig dagje gehad, eerst uitgeslapen tot 11 uur en dat is voor mij echt gigantisch lang. Verder een wasje gedraaid en lekker ff naar mijn nichtje van 20 en neefje van bijna 18 geweest. Wonen 50 meter verderop en ja ik heb weer eens zelf gekookt een heerlijke macaroni schotel. Na het koken natuurlijk hartstikke moe, maar toen belde mijn vader dat ze vanavond wel ff langs wouden komen en of ze mijn auto mogen lenen. Dus ik toch maar snel ff wat opruimen ondertussen gegeten en de afwas gedaan en toen stonden mijn ouders en broertje alweer voor de deur. De mannen met mijn auto aan de gang want die had het hele jaar nog niet gereden, lukte eerst niet maar later is het toch nog gelukt en nu rijdt hij dus weer. Hij staat nu bij mijn ouders want dan kan mijn vader hem af en toe eens mee naar het werk. Ik gebruik hem toch niet en we gaan hem nu ook verkopen. Kost alleen maar geld en dat kunnen we wel ergens anders voor gebruiken nu. En mijn lieve mams heeft net de hele avond staan strijken voor ons, lief he.

Dus Nathalie je schrok van mijn leeftijd he. 30 worden of passeren valt best wel mee ik heb er helemaal geen last van gehad. Mijn vriend heeft er meer moeite mee die is 4 jaar jonger en die maakt er nu al opmerkingen over. Dus die ga ik over 2 jaar goed pesten. Maar ik vind het wel leuk om alle leeftijden te weten maar volgens mij ben ik wel de oudste.

Nou goed ik maar weer eens mijn bed in kijken hoelang ik morgen slaap.

Slaap lekker en voor de klussers good luck

Hahhah nee ik schrok niet hoor meis. Was alleen verbaasd! Maar leeftijd maakt niet uit toch? Ikke is 24, maar voel me soms 85 hahaha.
Maar dat kennen we allemaal wel denk ik.

Ik was nog ff tv aan het kijken, want niet echt de rust in me om te gaan slapen, maar ga ik toch maar eens doen denk ik.

Wens jullie allemaal fijne nacht, slaap lekker, fijne droompjes en morgen gezond weer op!

Liefs Nathalie

Hallo allemaal,

Daar ben ik ook weer eens! Wat gaaf dat er een zwangere bij is! Gefeliciteerd Vlinder!!!

Met mij gaat het nu sinds deze week niet zo goed... Ben echt misselijk nu.
Ook heel erg moe, heb helemaal geen energie meer.
Ik ben een hooikoorts-patient en mag geen medicijnen daarvoor innemen. Dus daarvan ben ik ook behoorlijk ziek.

Nouja, het is voor een goed doel he!

Straks ga ik met mijn baas praten, ik heb mij al de hele week ziek gemeld en dat vond ze NIET leuk. Ik ga het maar gewoon zeggen, misschien is er dan wat meer begrip??
Ik heb geen zin om de hele taxi onder te spugen.

Verder doe ik nog mee aan moeders voor moeders, moet elke keer in een kan plassen.

Verder ben ik super blij hoor!!!

Hoi hoi,

He Gerdien, balen joh dat je je niet lekker voelt, die eerste maanden zijn vaak de zwaarste zeggen ze. Betekent trouwens wel dat het kindje ws. goed groeit hoor!!! En dan die hooikoorts....ook zo vervelend, zeker nu zonder medicijnen. Hoop voor je dat je je gauw beter voelt. Enne..gewoon vertellen aan je baas, dan snapt ie het wel.
Hier (nog) geen goed nieuws en geen slecht nieuws. Ik ben nog steeds niet ongi. Eigenlijk was mijn ovu op een woensdag, maar omdat ie 'savonds was heb ik vandaag als NOD aangehouden. Ben nu eventjes overtijd dus. Ik merk nog niet van een menstruatie, wel steken in mijn onderbuik en een moeie rug. Ik ben zo bang dat ik het verdring ofzo stom he, dus denk steeds: laat maar komen die RD's. Maar ze komen niet hihi. Ik ga braaf wachten tot morgenochtend met testen (zei ze nagelbijtend!), ik wil geen negatieve test en dan toch ongi. We wachten rustig af. Ik ben lekker vrij vanmiddag dus lekker poetsen en spelen met de kleine.
Fijne middag allemaal!!!

Terug
Bovenaan