A
Anoniem
Guest
Wel grappig dat we er nu achter komen hoe oud iedereen is. Dotje 32? ohhh dat had ik niet verwacht. Er zijn een aantal kluskippies die erg tegen op zien dat ze 30 worden dat weet ik wel.
Jolie spannend hoor bijna je nod. Je voelt je dus verder eigenlijk wel goed?
Maurreen ik had vorige ronde ook maar heel kort de rd-tjes en nu mooie cyclus van 28. Dus wie weet is dat juist gunstig. Maar ik snap af en toe niks meer van ons vrouwenlichaam hoor. Hier volgende week lekker klusweek.
Vlinder besef je het al een beetje? Weet je dochtertje het al dat ze grote zus word?
Wel goed dat je nu weet dat je zwanger bent, en de onderzoeken voor ME dus niet door mogen gaan. Moest daar iets speciaals voor dan? Stel je wist nu nog niet dat je zwanger was, kan het dan kwaad die onderzoeken?
MamaJM ja het leventje kan soms erg verwarrend zijn. Laat het maar ff bezinken meis. Hoop dat je het allemaal een beetje op een rijtje krijgt. Niet teveel piekeren hè, das niet goed voor je lichaam hoor.
Ik las bij de auto garage in de krant dat huilbaby's het meeste voorkomen door mama's die tijdens hun zwangerschap teveel stress hebben van werk en andere dingen. Dat daar onderzoek is naar gedaan. Nou wij vrouwen zijn toch best stresskippies af en toe, hihih. En niet alle baby's worden huilbaby's toch? Maar kan me er wel iets bij voorstellen dat stress niet goed is, maar dat wisten we al toch?
Wat een weertje zeg vandaag. Jullie zijn nog niet weggedraven hoop ik? Hier in Drenthe wel heel veel regen gevallen hoor en tis nog steeds niet droog. Ook nog niet geweest vandaag ook. Ik hoef mijn tuin niet te sproeien, hihih.
Ik ga nu ff tv kijken. Spreek jullie misschien strakkies nog ff. Liefs Nathalie