Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Vlinder Jaaaaaaaaaaaa!!!! Gefeliciteerd meid voor jou en je mannetje!!!   Wat een heerlijk nieuws... Zal je berichtje even opzoeken als dat nog kan, ben namelijk heel benieuwd hoe je het nu te weten bent gekomen... Toch een positieve test nu neem ik aan...

Meid geniet ervan, onwerkelijk nog he?!

YEEEEEEHAAAAA!!! Vlinder super gefeliciteerd met je zwangerschap, ik ben zo blij voor je, na 10 lange maanden wachten, je geduld beloond!!! Geniet ervan meid!
Enne...heeel misschien ga ik je wel vergezellen deze maand in het lijstje, NOD is morgen. We shall see...
En ook weer een nieuw topic, er is wat afgekletst zeg! Leuk hoo, dit is voor mij echt even een moment om met zwanger worden bezig te zijn. Het voelt goed dat ik niet de enige ben met al die gevoelens, want iedereen heeft ze.
Nou, meiden tot later!
ps: geen RD's, geen wit slijmverlies..wat gaat er gebeuren, wat een spannende dagen weer.

he meiden,

wat is et allemaal toch vreemd, zooooo blij en ook zoooooooo onwerkelijk en zoooo veel vragen, owwww

Het is echt raar dat je eerst steeds test, je lichaam voeld raar steeds
geen duidelijkheid en dAN OP eens toch daar dat streepje, hoe moe ik
ook ben ik kan van de opwinding niet slapen.

ik zou morgen een onderzoek in het zh hebben ivm de cvs/me ( altijd moe
zijn) maar nu ik zwanger ben... gaat dat niet door, zow raar opeens,
ook heel erg leuk natuurlijk!! maar wat kan er nu veel in dat koppie
omgaan hahahaha.

Ik hoop echt dat er meerderen bij komen, lijkt me zo geweldig leuk, en misschien jollie, ooooo ik hoop het zo lijkt me echt zooooooooooooooooo top

grtjes vlinder

Hoi hoi lieve kluskippies!!!!

joepie een nieuw topic geboren nr 3 alweer
Echt supergaaf zeg.
Allereerst welkom de nieuwe kluskippies en dat we maar veel met elkaar mogen praten en onze ervaringen kunnen delen.

Ik was deze maand weer niet lang ongesteld zou dat nog steeds te maken hebben met het ontpillen???????
Nu maar hopen dat we allemaal snel zwanger zijn.
Vraagje waar hebben jullie die leuke plaatjes vandaan???

Nou meiden ik spreek jullie snel weer.

Dikke knuf van mij

Hoi lieve meiden, hier ben ik ffies.. voordat jullie me gaan missen als actieve mamajm hihi...
Met mij gaat t goed hoor, maar er gaat ff HEEEEEL veel door mn hoofd. kwam hier net n vriendin van me met haar tweelingzusje, wat dus ook wel beetje vriendin van me is, maar toch anders en die waren dus zeg maar met n andere vriendin van ons trouwjurk wezen afpassen omdat die gaat trouwen, die is ook zwanger, maar wat wil dus nu het geval, die tweelingzussen zijn dus ook allebei zwanger. erg onverwacht allebei, de 1 had al echo gehad(het zusje dus van mn vriendin) die is nu zo'n 12 weken en mn vriendin nog maar 7 weekjes. zij voelde zich er niet echt goed bij. had een keer wat groene afscheiding gehad...nou ja blablabla verders nog HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel gekletst natuurlijk. die ene zit in erg vervelende situatie, ja en als je dan tweeling ben maak je je snel zorgen om je zusje, dus mijn vriendin zit in erg rottige situaties....nou ja jullie hebben er allemaal niks aan, maar ik wou het hier toch ff neerzetten... ik heb het ook best druk met vanalles. maar ik kan ook zo uren op de bank gaan zitten en denken nu...sorry meiden er gaat zoveel door me heen... we hebben altijd zoveel samen mee gemaakt en dan nu dit, en dan hoor je verhalen over nou ja pfffffffff sorry meiden dat ik zo vaag doe..het hele verhaal komt nog wel maar moet het eerst ff laten bezinken en bedenken hoe ik dat hier ga omschrijven, voordat t een lap tekst wordt van 7pagina's ofzo...... moeilijk uit te leggen...
Maar meiden ik denk aan jullie en ik vernam dat Vlinder toch zwanger is..eindelijk meis! na die 10 ronde's....pfffff ook zoiets apparts waar ik dan aan denk he, de 1 zit zeg maar met smart op een zwangerschap te wachten en de ander krijgt het op heel onverwacht/ongepland moment letterlijk in zn schoot geworpen...pff wat is de moedernatuur/wereld soms oneerlijk....maarja Vlinder ik gun het je VAN HARTE!! en alle andere meiden   hier natuurlijk ook...
maar heb nu ffies wat anders aan mn hoofd... dus ben er ffies wat minder denk...heb zoveel om over na te denken...
nou fijne middag allemaal dikke knuf van mij...

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Miranda                                       5e ronde  -  1e kindje                              14-06-08    
Joepie, 25 jaar                   4e ronde -  1e kindje                             14-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde -  2e kindje                                16-06-08
Mosa, 25 jaar                          e ronde - 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                          5e ronde - 1e kindje                                18-06-08
Collie, 24 jaar                       5e ronde -  1e kindje                                19-06-08
Mamoetje                                    6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar                4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                        4e ronde -  1e kindje                              29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)  
Jolie80, 28 jaar         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien                          5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:
Vlinder, 29 jaar    10e ronde 2e kindje            uitgeteld op 30 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
1e bezoek        ??-??-??
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??    
1e echo        14-05-08
Elmoo                
2e echo        06-06-08
1e echo        19-05-08                      
Dotje                  
1e echo          16-06-08 om 11.00 uur
Poeh        
 2e echo        23-06-08 om 18.00 uur            
1e echo          02-06-08      

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Miranda                                       5e ronde  -  1e kindje                              14-06-08    
Joepie, 25 jaar                   4e ronde -  1e kindje                             14-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde -  2e kindje                                16-06-08
Mosa, 25 jaar                         e ronde - 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                          5e ronde - 1e kindje                                18-06-08
Collie, 24 jaar                        5e ronde -  1e kindje                                19-06-08
Mamoetje                                    6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar                4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                        4e ronde -  1e kindje                              29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)  
Jolie80, 28 jaar         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje, 32 jaar      2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien                          5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:
Vlinder, 29 jaar    10e ronde 2e kindje            uitgeteld op 30 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
1e bezoek        ??-??-??
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??    
1e echo        14-05-08
Elmoo                
2e echo        06-06-08
1e echo        19-05-08                      
Dotje                  
1e echo          16-06-08 om 11.00 uur
Poeh        
 2e echo        23-06-08 om 18.00 uur            
1e echo          02-06-08

Halloooooo, hier ben ik ook weer! Eindelijkkkkkk ff rustig zitten en tijd voor mezelf hebben, wat een dag, wat een dag!   Vanmorgen revalidatietherapie gehad 2e behandeling. Rij ik weg bij het ziekenhuis begint mijn auto te horten en stoten, dus ik had echt zo iets van wat is dit nou weer. Eindje rijden en zie ik ineens lampje branden. Dus ik dacht okay dat word naar de garage, zie wel hoever ik kom en ander halen ze me maar van de weg. Maar ben er gekomen hoor. Dacht ja hoor daar gaan mijn afspraken. Nu bleek er een ..... uhm ben het woord alweer vergeten stuk te zijn, die kon gelukkig meteen vervangen worden. Toen snel naar huis appeltje uit de koelkast halen en snel 1 broodje gesmeerd, meer tijd had ik niet om te smeren, lag ook niet genoeg brood meer uit. En toen hup naar fysio. Daar behoorlijke behandeling gehad. Maar nu moet ik daar stoppen, omdat de verzekering anders moeilijk gaat doen, omdat ik hydrotherapie, revalidatietherapie en fysio heb op dit moment. Tja hallo kan ik toch niks aan doen dat mijn heup ineens zo pijn doet. Maar goed dan moet ik het ziekenhuis maar aan de oren trekken dat die er iets mee doen hoor, lijkt af en toe wel waggeleendje. Daarna door naar mijn werk en ja hoor daar moest ik ook nog eens langer werken, omdat er een nieuw zwemlesgroepje bij was gekomen. Heb wel rustig aan proberen te doen in tussentijd, maar het valt toch nog niet mee op woensdagmiddag. Vanavond lekker gebakkenvisje met patatjes gegeten, want had geen puf meer om te koken. Net dus alles opruimen samen met mijn mannetje en die is nu aan het stofzuigen. En nu eindelijkkkkk ff rustig zitten, wat een dag zeg! Vanavond komt er niet veel meer uit mijn handen dat weet ik wel. Zal blij zijn als deze week voorbij is zeg!

Ik ga ff terug lezen, want ben vergeten op wie ik allemaal wou reageren, sorry tot strakkies!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan