Halloooooo, hier ben ik ook weer! Eindelijkkkkkk ff rustig zitten en tijd voor mezelf hebben, wat een dag, wat een dag! Vanmorgen revalidatietherapie gehad 2e behandeling. Rij ik weg bij het ziekenhuis begint mijn auto te horten en stoten, dus ik had echt zo iets van wat is dit nou weer. Eindje rijden en zie ik ineens lampje branden. Dus ik dacht okay dat word naar de garage, zie wel hoever ik kom en ander halen ze me maar van de weg. Maar ben er gekomen hoor. Dacht ja hoor daar gaan mijn afspraken. Nu bleek er een ..... uhm ben het woord alweer vergeten stuk te zijn, die kon gelukkig meteen vervangen worden. Toen snel naar huis appeltje uit de koelkast halen en snel 1 broodje gesmeerd, meer tijd had ik niet om te smeren, lag ook niet genoeg brood meer uit. En toen hup naar fysio. Daar behoorlijke behandeling gehad. Maar nu moet ik daar stoppen, omdat de verzekering anders moeilijk gaat doen, omdat ik hydrotherapie, revalidatietherapie en fysio heb op dit moment. Tja hallo kan ik toch niks aan doen dat mijn heup ineens zo pijn doet. Maar goed dan moet ik het ziekenhuis maar aan de oren trekken dat die er iets mee doen hoor, lijkt af en toe wel waggeleendje. Daarna door naar mijn werk en ja hoor daar moest ik ook nog eens langer werken, omdat er een nieuw zwemlesgroepje bij was gekomen. Heb wel rustig aan proberen te doen in tussentijd, maar het valt toch nog niet mee op woensdagmiddag. Vanavond lekker gebakkenvisje met patatjes gegeten, want had geen puf meer om te koken. Net dus alles opruimen samen met mijn mannetje en die is nu aan het stofzuigen. En nu eindelijkkkkk ff rustig zitten, wat een dag zeg! Vanavond komt er niet veel meer uit mijn handen dat weet ik wel. Zal blij zijn als deze week voorbij is zeg!
Ik ga ff terug lezen, want ben vergeten op wie ik allemaal wou reageren, sorry tot strakkies!
Liefs Nathalie