Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Hey Dames,

Hier even een kort berichtje van mij...er moet me namelijk iets van het hart...MamaJM, ik las net je berichtjes en daarin zei je dat je het iedereen gunde om zwanger te raken, maar Nathalie speciaal, omdat ze zoveel tegenslag heeft...

Ik snap dat je het goed bedoeld en ik gun het Nathalie natuurlijk ook van harte, maar ik heb er wel een beetje een nare bijsmaak van. Ik ga nu niet uitwijden over wat ik allemaal heb en wat er mij wordt afgehouden en wat voor een nare dingen ik heb meegemaakt, maar het verschil is dat ik daar wat terug getrokken in ben en daar hier niet over praat  en Nathalie het allemaal met ons deelt...wat natuurlijk zeker mag, want het is lekker om van je af te typen.
Maar toen ik dus las dat je het Nathalie het speciaal gunde, kreeg ik daar een rotgevoel bij. Ik zeg altijd, ieder huisje heeft z'n kruisje, dus ik denk dat je daar niet over mag oordelen. De één praat er gewoon graag over en de ander houdt dat soort dingen voor zichzelf, maar laten we het ieder gewoon gunnen en niet de één meer  dan de ander.
Ben er niet boos over hoor, maar het voelde niet goed.

Nathalie, ik hoop echt dat je zwanger bent hoor en je moet ook lekker van je af blijven kletsen, want dat doet je goed! Het is niet persoonlijk tegen jou, omdat jij degene bent die typt! Gewoon lekker blijven doen meid! Ik duim voor je, voor goed nieuws!

Mosa, nog steeds geen zekerheid meid? Ik hoop dat je snel positief test of ongesteld wordt, maar het liefst dat eerste natuurlijk!

Collie, dit wordt vast weer een vruchtbare ronde meid! Bij mij zijn ze ook alweer een paar daagjes vertrokken en we beginnen weer lekker van voor af aan!

Hier gaat het verder prima, heb lekker 6 weken vakantie nu. Lang leve het onderwijs, vanavond nog even een afsluitingsborrel en dan is het echt vakantie! Verder temp. ik nu vanaf het begin en zit nu rond de 36.3 en vanmorgen was hij 36.5...hopen dat m'n eisprong nu rond de 14e dag komt, dan duurt m'n cyclus niet zo lang!

Ik wens jullie een fijne dag!

Liefs Joepie!

Goeie middag allemaal!!

Wat een heerlijk weertje!! (Zit ik boven achter de comp om nog wat op te zoeken voor het werk) Maar ja even gauw doen en dan lekker nnar buiten.

Joepie: Fijne avond!! En geniet van je welverdiende vakantie!! Heerlijk 6 weekjes vrij!! I(k moet nog tot september, heb dan 2 weekjes vakantie) Heel veel plezier en succes deze ronde!!!

Nathalie: Lekker naar luxemburg!! Geniet van je weekendje!! Wat zal het hier rustig zijn . Succes met de spanningen!! Juli is al snel hoor, mocht je dan willen testen!

Mosa: Nog geen nieuws?? Kan je nog wel wachten tot zaterdag?? Ik denk aan je!! Succes deze spannende dagen. Jou geduld wordt wel gelijk in ronde 1  op de proef gesteld.... Hoop voor je dat het bij ronde 1 blijft!!

Mamajm: Goed dat je lekker even je rust neemt. Voelt alles nog goed?? fijne avond!! Dat je veel mag verkopen.
Of ik vaker last van mijn rug heb?? Ja zo af en toe. Maar het was nu al een heletijd geleden. Heb mij ruggewervel verkeerd lopen dus alle spieren vangen alles op. En soms is het te overbelast en doet het onderin mijn rug ontzettend veel pijn. Gisteren een pijnstiller genomen en lekker ingesmeerd.  Volgens mij valt het allemaal mee. Ik voel het nu nog wel maar het is te doen. Kan de komende dagen lekker rustig aan doen.

Ik ga met Joepie mee: Ik hoop voor iedereen dat ze gauw zwanger mogen raken en voor alle anderen dat ze een gezond klein hummeltje op de wereld mogen zetten!!!
Het is iedereen van harte gegund!!Voor iedereen toi toi toi!!! Succes met alles!!

Liefs Collie

heeej lieve Joepie, sorry mn excuus dat mijn goedbedoelde berichtje bij jou en misschien bij nog wel meer zo rot overkomt!
Dat bedoel ik natuurlijk niet zo hoor meis!!
ik GUN HET JULLIE ALLEMAAL VAN HARTE!
maar ik dacht dat ik dat ook wel in mn berichtje had laten merken, maar misschien niet
onbewust dan hoor.
Maar omdat het vandaag Nathalie haar NOD dag is en ze nog niet echt tekenen van rd'tjes heeft, daarom schreef ik dat haar nu zo speciaal, om haar een hart onder de riem te steken!
En meis ik begrijp heel goed dat ieder huisje zn kruisje heeft. sommige huizen een groot kruis, zonder dat veel mensen daar van weten.
hier bij ons zijn ook veel problemen met mn schoonfamilie en nog veel meer...
maar dat vertel ik hier ook niet allemaal omdat ik daar geen behoefte aan heb en jullie daar ook niets mee kunnen.
zo denk jij daar vast ook over. en dat is goed. je hoeft hier ook niet je hele prive leven te vertellen hoor meis.
maar dat doet Nathalie wel en daarom leef je dan ook wat meer met haar op zo'n moment als nu mee.
dat deedt ik afgelopen ronde ook bij jou hoor meis.
ik heb het ook echt voor jou gehoopt en keihard voor jou geduimpt
en ik kon wel janken toen je vertelde dat je rd'tjes waren gekomen. zo sneu. omdat we zo heerlijk samen hadden zwanger kunnen zijn en ik het jou ook van harte gun!
Net als alle andere meiden hier!
Dus duizendmaal sorry als mn berichtje helemaal fout bij jou en misschien nogwel bij meer overkwam.
dat bedoelde ik echt niet zo
Ik duim voor jou en voor Nathalie en voor alle meiden even hard!
Hopelijk begrijp je me nu beter Joepie? en ben je niet meer boos of verdrietig..
ook voor jou komt er heus een mooie tijd dat je positief gaat testen!! ik hoop en bid er voor lieverd!
Hou je taai!
Liefs mamaJM

Ik kom ook maar weer even helpen het topic vol te kletsen
Ik dacht dat er geen nieuwe berichtjes meer waren sinds vanochtend, maar had niet door dat we al op pagina 24 waren, lekker slim!

Dus het weekendje naar Luxemburg gaat door, Nathalie! Wat heerlijk, is ook goed voor je. Even lekker (hoop ik) niets aan je hoofd en lekker relaxen. Geniet er maar lekker van!

maMaJM: wat goed van je dat je het lekker rustig aan doet en dat je ook lekker dutjes doet! Is hartstikke goed om naar je lichaam te luisteren! Succes met je tupperware party vanavond!

Joepie: wat heerlijk zeg dat je vakantie nu echt begonnen is! Ik ben gewoon een beetje jaloers . Maar ik hoef ook nog maar een maandje te werken en dan ben ik ook lekker 3 weken vrij! Gaan jullie nog op vakantie? Aan jouw temperatuur te zien denk ik echt dat ik een hoge basistemperatuur heb. Als ik overdags temperatuur, dan is hij altijd boven de 37.3. Ik temperatuur nog alleen nog maar 's ochtends en 's avonds een keer. Op een gegeven moment deed ik het wel 4/5 keer op een dag, dat is ook helemaal niet nodig! Je kunt het natuurlijk ook overdrijven . Ik hoop ook dat je eisprong rond dag 14 komt en dat je het precies kan zien aan je temperatuur. Dan weet je meteen wanneer je ongeveer ongesteld zou moeten worden.

Collie: dan ben ik wel een beetje jaloers op Joepie vanwege de vakantie, maar jij hebt pas in september vakantie? Dat duurt nog lang zeg! Neem je altijd vakantie buiten het hoogseizoen? Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag. Ik kan me niet herinneren dat ik dat al weet. Sorry als je het al wel verteld hebt!

Vlinder: hoe is het nu met je blaasonsteking, nog steeds wat beter?

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb nu ook niet het gevoel dat het eraan zit te komen. En over wachten tot zaterdag, ik heb nog steeds niet het idee dat ik zwanger bent maar nu kan ik er tenminste nog even lekker over dromen. Als ik dan negatief test, weet ik zeker dat het niet zo is. Nu weet ik het nog niet. Ik vind het ook wel spannend maar ik denk dat het beter voor mij is om er van uit te gaan dat ik niet zwanger ben. Ik kom het zaterdag in ieder geval meteen vertellen hier!

Zo, ik ga maar weer eens een wasje ophangen en een andere opvouwen. Tot straks!
Liefs Mosa

Iedereen bedoelt het hier ontzettend goed!! Iedereen leeft ook zo met elkaar mee. Dat is erg fijn!! Dat moeten we hier ook zo houden!!

Nogmaals gelukswensen voor iedereen!!!!

Liefs Collie.

Terug
Bovenaan