Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Wat is er gezellig veel gekletst zeg vanmiddag. Allereerst:

Elmooo wat ontzettend fijn dat alles goed gaat met Tarzan. Nou ja goed. Het is in elk geval super dat het geen kanker is. Maar wat zielig voor dat beestje dat ie er waarschijnlijk al langer mee loopt. Soms zeg ik ook wel tegen Nemo: Zeg dan wat je wil, hihih. Maar doet ie niet. Hoe reageerde ze vanmiddag toen je er was?

MamaJm kon je het niet laten? Krijg je hè meis als je een test in huis bent en je zo onrustig in je lichaam voelt. Nu ben je weer een beetje met beide beentjes op de grond, ook al voel je je dan wel zwanger. Voor jullie zouden die testen van testjezelfnu wel wat zijn, die kun je teministe voor je nod gebruiken, hihih.

Ik heb dus idd daar testen en ovulatietesten weg Mosa. Had zwanger worden pakket gekocht, met 3 zwangerschapstesten en 7 ovulatie testen. Heb er gisteren 1tje gedaan en was erg makkelijk en overzichtelijk. En niet duur! dus tis wel aanrader vind ik. Die zwangerschapstest heb ik dus nog niet gebruikt. En denk ook niet dat ik die voorlopig hoef te gebruiken. Heb het ff een beetje gehad met zwanger willen worden. Tuurlijk wil ik heellll graag zwanger worden, maar tis alles erom heen. Ik hou me groot maar ben heell verdrietig en kweet me soms gewoon ff geen raad meer.

Joepie fijn dat je studie dag interessant was. Hondje weer lekker uit geweest? Veel voetbalkijkplezier vanavond meis. Ik weet ff niet meer wat ik nog meer tegen je wou zeggen.

Ja iedereen bedanken voor de lieve woordjes! Kan ik niet vaak genoeg zeggen, doet me goed!

Liefs Nathalie

goedenavond allemaal!!!!!!!!!

maMaJm wat zie ik tot mijn verbazing jij ook al getest!!!! en negatief wat jammer maar eigenlijk ook te vroeg he net zoals joepie!!! meisjes meisjes toch hihihi begrijp jullie wel hoor ik heb geen test in huis dus kan ook niet testen moet echt wachten tot zondagochtend!!!!!! want ik heb ze besteld via internet en ze zullen morgen wel met de post komen en ik wil eigenlijk testen met ochtenurine! maar ik heb niet zoveel hoop meer na vanmorgen die lagere temp en vanmiddag was hij 36.8 dus eigenlijk ook te laag denk gewoon dat ik nu aan het begin zit van mijn nieuwe cyclus en dat maakt ook niet uit dan komt binnenkort mijn ei hoop ik dus deze periode wordt weer een klusperiode hihihi en ik bestel vandaag of morgen ook die ovulatietesten wat naat heeft besteld!!!! en dat tempen laat ik dan weer want anders ben ik er weer teveel mee bezig en dat wil ik nou juist niet!!! wat een ego verhaaltje weer van mij soory meiden!!!!

sommige hebben het veel zwaarder als mij naat bv. is allemaal zo oneerlijk he meid en dan wil je ook nog zwanger worden maar die stress kun je allemaal niet gebruiken dat is voor niemand goed he ik wens je veel sterkte meid!!!

ben ff vergeten wat mosa nog heeft geschreven sorry kijk zometeen ff en dan reageer ik straks weer tussen het voetballen door!!!

joepie houd moed he meid en uit het bootje stappen doe ik niet is geen optie hihihi ik vaar met jullie mee tot zondag en dan zien we wel waar onze bootjes stranden of doorvaren hhihihi ik hoop de goede kant op! wordt weer eens tijd!
liefs miranda(mir)

Ik hoop echt zooo dat jullie snel zwanger mogen worden. Tis jullie gund. Tis ook allemaal spannend dus je hoefd je niet bezwaard voelen door lekker over jezelf te kletsen of aan mij te denken hoe mijn dag was. Geniet lekker! Zorg dat je zelf niet teveel stresst, dan komt uiteindelijk het vast goed!

Ik doe ff niet meer mee om zwanger te worden. Blijf natuurlijk wel gewoon kletsen, maar laat deze ronde aan me voorbij gaan. Als er geklust word okay, maar ga me er niet op focussen. Waarschijnlijk eisprong toch al gehad. Kans dat ik zwanger ben deze ronde is erg klein. En zeker met die spanning, verdriet en stress in mijn lijf wil ik dat onze toekomstige kleine niet eens aan doen. Heb net weer ff in mijn dagboek geschreven. En had echt ff zo iets: kom nog maar ff niet kleintje, mama kan nu niet voor je zorgen! Echt zo gek om te typen, maar zo voelt het wel. Leventjes is puinhoop nu!

Ik ga denk ik ook maar voetballen kijken ofzo. En heb net brief gemaakt voor mijn vriend omdat ik alle emoties en gevoelens van vandaag opkrop en diep weg stop, maar onderutssen 1001 dingen voel!

Liefs Nathalie

Hallo lieve meiden,

Nathalie: wat ben je toch een sterke meid, dat je zo open en eerlijk over jezelf durft te zijn. Aan de andere kant hoop ik dat je jezelf niet te negatief neerzet, je zult echt een supermama zijn! Maar ik begrijp heel goed dat je leven nu erg overhoop ligt. Dat je alles op een rijtje moet krijgen en jezelf weer kan opladen na al die negatieve ervaringen. Ik wens je alle goeds meid, en goed voor jezelf zorgen is nu het belangrijkste!
Joepie en MamaJm: ik vind het zo herkenbaar, al sta ik nu aan de andere kant van de lijn. Meiden, wat moeten jullie ongeduldig zijn, je wil het zoooo graag! Ik wens jullie alle positiefs! Ik vind het zelf ook veeel te langzaam gaan nu, stom he? Mag blij zijn dat het is gelukt!
Elmoo: wat een verhaal over je poes heb ff gelezen. Ik heb ook 2 katten, wat kun je toch gek op die beesten zijn! Gelukkig konden ze haar helpen en komt ze er weer bovenop. Sterkte ermee!
Mosa: spannend he zo vlak voor je NOD, ben erg benieuwd!

Met mij gaat het wel goed. Heb erg last van stemmingswisselingen, althans ik denk dat dat het is. Ik heb nu af en toe dat het me heel erg aanvliegt, dan raak ik compleet in paniek, denk ik dat het mis is en ben ik superverdrietig. Gisteravond alleen maar liggen huilen, vandaag had ik het op mijn werk, dat was erg lastig! Nu gaat het weer beter, dan voel ik mijn buikje weer een beetje trekken en dan denk ik: het zit wel goed. Ik vind het echt afschuwelijk. hoop niet dat het zo doorgaat. Maar ja, zijn vast de hormonen.
Vanavond kreeg ik een smsje van vrienden: of we dit keer zwanger waren? Zal het ff uitleggen: Mijn vriendin was zwanger, toen kwamen we langs en was ik net ongesteld geworden na de 1e ronde. Heb dit verteld en dat we ook bezig waren. Vond het zo bijzonder dat ze zwanger was,   was de eerste in mijn vriendenkring. Helaas kreeg ze een paar dagen later te horen dat het kindje niet meer leefde en heeft ze een curretage gehad. Heel verdrietig natuurlijk. Het raakte mij ook erg (misschien dat ik daarom zo hysterisch ben af en toe...)
2 weken geleden vroeg ze heel voorzichtig hoe het ging met zwanger worden. Ik zei dat ik over een week zou testen (we weten de uitkomst daarvan!) Zij moest nog 2 weken wachten. Dat is dus deze week. Ik heb gesmsd dat we zwanger zijn en zij doen morgenochtend een test! Ze waren heel blij voor ons. Wat zou het leuk zijn als het zo is....we hebben nu toch wat speciaals te delen.
Ok dat was het. Jullie zijn allemaal voetbal aan het kijken zeker? Ik ook hoor, maar zit ff hier. Ze zijn weer lekker bezig, het gaat de goeie kant op.

Wat kun je soms in paniek raken heb meis. Ken het hoor. Maar je zit idd aan de andere kant van het lijntje. Jij zit al in zwangerschapsland zoals MamaJM, Joepie & Mir zo mooi zeggen, hihih. Kan me voorstellen dat je soms onzeker en bang bent, zeker als je hoord van die vriendin enzo. Maar het hoeft niet mis te gaan hè meis. Gewoon goed voor jezelf zorgen, goed naar je lichaam luisteren. Tis natuurlijk geen voorbode dat het dan niet mis gaat. Maar uitgaan van het positieve. Tis toch een wondertje dat in je groeid nu.

Heel erg bedankt voor de lieve woorden, ik zit hier af en toe met de tranen in mijn ogen zeg. Al ben ik soms ook kei nuchter. Echt emoties wegstoppen, kweet dat dat niet goed is, en dan zo ineens zit ik te janken. Tis alles met alles denk ik.

Voetballen was idd spannend, mooie goals! We zijn door dus das al heel wat hè.

Zijn er al weer meiden terug? Of is nu het feest helemaal los, hihih.

Liefs Nathalie

Goedemorgen allemaal,

Wat een avond gisteren! Ook allemaal genoten van het voetbal? Ik kan net moeizaam m'n ogen open doen en eruit gaan maar ik heb vandaag veel te doen (vooral huishoudelijke klusjes).

Miranda: jammer die lage temperatuur. Het is natuurlijk toch nog een beetje spannend, maar mocht je niet zwanger zijn dan  zit je natuurlijk al weer een paar dagen in je nieuwe cyclus en dan heb je snel weer een nieuwe kans!  

Elmoo: hoe is het nu met Tarzan? Vandaag komt toch je vriendje weer thuis? Je zult hem wel gemist hebben en dan ook nog dat met Tarzan erbij! Je vriend zal het wel leuk gehad hebben in Zwitserland!

Nathalie: hoe voel jij je vandaag? Ondanks dat jullie niet veel geklust hebben, weet je het natuurlijk maar nooit! Nu ben je er in ieder geval niet al te veel mee bezig, misschien dat dat helpt! Wat een goed idee om een brief  voor je vriend te schrijven! Dan weet hij in ieder geval wat er in je omgaat!

Jolie: Irritant zeg die stemmingswisselingen! Het zijn inderdaad vast die hormonen! En het is natuurlijk ook niet raar, het is toch een hele spannende tijd waar je in zit. Je bent eigenlijk heel blij, maar je weet dat het ook nog fout kan gaan. En dan heb je natuurlijk ook nog je vriendin bij wie het fout is gegaan. Dus laat je soms maar even lekker gaan, dat is heel normaal. Als je echo over een tijdje helemaal goed is, voel je vast zekerder en beter!!

Miranda en Joepie: vandaag jullie NOD, spannend! Ik ben benieuwd of jullie tot morgen kunnen wachten met testen! Ik hoop in ieder geval dat jullie vandaag nog niet ongi worden en dat we dan morgen HEEEEEL blij voor jullie kunnen zijn!!

Ik bedacht me net onder de douche ineens dat ik uit wil gaan van een cyclus van 29 dagen in plaats van 28 dagen. Ik wilde hem 4 weken na mijn laatste ongi doen, maar dat was op een dinsdag, dus dinsdag 4 weken later is natuurlijk 29 dagen i.p.v. 28 dagen. Dus ik heb mijn bannertje maar even aangepast. Ook heb ik vanochtend mijn gisteren gekocht thermometer maar eens uitgeprobeerd. Ik vind het rectaal best eng, had ik nog nooit gedaan, maar het ging eigenlijk heel makkelijk. Mijn temp. was 36.6 maar ik heb er niks aan want ik weet natuurlijk niet wat mijn normale temperatuur is!

Liefs Mosa

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Mosa, 25 jaar                        1e ronde - 1e kindje                              17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                              18-06-08  
Collie                                                5e ronde -  1e kindje                              19-06-08
Esseltje,29 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08
Mamoetje,  19 jaar        6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                               ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda                                        5e ronde  -  1e kindje                              14-06-08    
Joepie, 25 jaar                   4e ronde -  1e kindje                             14-06-08
MamaJM, 23 jaar             3e ronde -  2e kindje                              16-06-08
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Mamoetje,  19 jaar    6e ronde 1e kindje                           03-06-08      (34 dgn)  
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??    
Elmoo                
2e echo        06-06-08                      
Dotje                  
1e echo          16-06-08 om 11.00 uur
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

goedemorgen allemaal iedereen lekker geslapen ik wel onze zoon werd vanmorgen pas om acht uur wakker heerlijk!!!!! hhihihi

en naat gelukkig ook goed geslapen en nu aan de huishoudelijke klusjes dat is minder he meid maar moet gebeuren he!!!!

mosa dankjewel voor je duimen ben benieuwd morgenvroeg zal ik een testje wagen!!!! en jij hebt wel een fijne regelmatige cyclus dat is fijn he meid ik hoop voor jou ook snel op een wondertje!!!

vanmorgen toch maar weer getempt om 7.45 en hij was eerst 36.92 dus hoog!!!!!!!!! en een kwartier later was hij 36.72 gek he maar wel nog hoog!!! spannend. morgenvroeg wil ik wel testen,gisteravond wat krampen in mijn buik,en vannacht en vanmorgen ook!!! en wat lage rugpijn en last van mijn benen.....

nat je hebt gelijk jammer van die lage temp. gisteren maar dat maakt niet uit,misschien zit ik alweer in mijn nieuwe cyclus en gisteren weer geklust je weet het maar nooit als ik niet zwanger ben dan ga ik nu misschien richting mijn vruchtbare dagen hoop het zo!!!!

meiden tot zo ik zal een bannertje plaatsen en dan ga ik uit van een nieuwe cyclus van 28 dagen!!!!!

Terug
Bovenaan