Hallo meiden,
Joepie is terug op haar stok. Een hele leuke interessante studiedag gehad, maar ben wel gaar nu hoor! ff kijken of ik alles nog weet!
Gerdien, dankje voor je berichtje...het rottigst is dat ik geen kruidvat in de buurt heb, dus ook niet zo snel daar een test kan halen...hhmm...bedenk me net dat ik straks naar m'n zus en zwager ga en in dat dorp zit wel een kruidvat...ga ik daar ff een testje halen...en dan maar hopen dat ik tot zondag kan wachten!hihi!
Hihi, moest wel lachen dat er gezegd werd dat ik de misselijkheid wel over wilde nemen...denk dat ik wel anders piep als ik echt misselijk ben hoor! Rot voor je! Hopelijk voel je je snel beter! Al 7 weken joh, wat gaat de tijd snel!
Nathalie, wat fijn dat die man redelijk was en dat hij het niet mooier maakte dan het is, maar wat ongelovelijk KL*TEN voor je! ppfff..ze zijn echt niet goed wijs...en idd wat je zegt met die taxi's enz, dat is dan toch veel duurder??!!!Maar dat zien ze niet in he...en dan is alles ook nog op vakantie...GGRRR...kan me voorstellen dat je vaak leest dat mensen daar een steen door de ruit gooien of met auto en al naar binnen knallen! Moet jij ook doen, hihi...ZO, HIER IS JULLIE AUTO TERUG! hihi...
Elmoo, wat fijn dat je zulk goed nieuws hebt over je poes! Wat zielig dat hij al die tijd daar al mee rond heeft gelopen, maar goed, dan vertelt dat beest niet, dus dat kun je ook niet weten...Fijn dat het beter gaat!
MamaJM, gefeliciteerd met je papa! Gelukkig is alles goed daar, hihi, maakte me idd druk! haha! Soms giert het zo ineens he, dan moet je wat doen, anders word je gek...ik maal ook echt aan één stuk door hoor, erg irritant! Hopelijk is het snel zondag!
Mir, nee, je mag niet uitstappen, da's geen optie!!!!! Jammer hoor, maar kan me voorstellen dat je wel echt zekerheid wilt...misschien moet je toch maar met ons meetesten zondag...zitten we alle3 op de wc met ons testje...grappig idee! Ik duim echt voor jou en voor mamaJM en voor mezelf!!!
Het kan misschien zo zijn dat je door de tijd wat lager tempte...da's afwachten...Ik heb net toen ik thuis kwam ook nog even getempt....37.2...en ik weet dat het niet zoveel zin heeft, maar de vorige ronde tempte ik ook weleens overdag vlak voor m'n NOD en dan zat hij op 36.4/36.5...en vriendjelief tempte gister ook eens (andere thermometer, in z'n mond, hihi) en toen had hij 36.4...en heb het getest en dat scheelt 0.1 graad met rectaal...dus vind hem wel hoog....
Mosa, voor jou schiet het nu ook al op he! Soms heb je wel het gevoel dat je jezelf dingen aanpraat, maar het kan toch niet altijd zo zijn...soms voel ik wat en dan denk ik, ik ben er niet met vriendjelief over, want het is vast zo weer weg...en dan zet ik het uit m'n hoofd, maar het blijft...
Moet zeggen dat ik vandaag weinig voel, behalve m'n maag een beetje van slag en m'n borsten zijn gevoelig...en moe...maar verder niks...
Hopen dat het raak mag zijn voor jou in de eerste ronde!
Meiden, ik ga even met de hond uit, want ben direct achter m'n laptopje gekropen...oh nee, eerst getempt...dus ga ff wandelen met dat arme beest!
Veel plezier vanavond met de voetbal, voor wie het leuk vindt...en voor de rest ook een fijne avond natuurlijk! En ik hou jullie op de hoogte!
Liefs Joepie