Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

ben ik nog ff wil nog ff kwijt dat ik super blij voor je ben elmoo!!!!!!!!!! eindelijk ff goed nieuws he meid en gelukkig dat je poes nu weer snel zal herstellen gelukkig sterkte ermee!!!!

ik vertelde toch dat ik vanmorgen getempt heb maar normaal gesproken temp ik altijd om 7.45 maar vanmorgen al om 06.15 omdat ik vroeg op moest voor te werken dit kan er misschien ook mee temaken hebben dat hij wat lager was dan gisteren is toch anderhalf uur eerder och ja niet te druk maken he hihihihih het komt goed!!!!

liefs miranda(mir)

Elmoo: wat een goed nieuws!!! Ik zat al een beetje op bericht van jou te wachten. Gelukkig hebben ze geen kankergezwellen kunnen vinden. Ik denk dat ze (Tarzan = ze?) evengoed nog wel een tijdje nodig heeft om aan te  sterken maar gelukkig valt het allemaal mee!! Geef haar maar extra veel liefde en aandacht, dat helpt echt bij dieren! Weten ze al wanneer ze al weer naar huis mag? Zou fijn zijn als ze er weer is als je vriendje thuiskomt (morgen toch?).
Liefs Mosa

Hallo meiden,

Joepie is terug op haar stok. Een hele leuke interessante studiedag gehad, maar ben wel gaar nu hoor! ff kijken of ik alles nog weet!

Gerdien, dankje voor je berichtje...het rottigst is dat ik geen kruidvat in de buurt heb, dus ook niet zo snel daar een test kan halen...hhmm...bedenk me net dat ik straks naar m'n zus en zwager ga en in dat dorp zit wel een kruidvat...ga ik daar ff een testje halen...en dan maar hopen dat ik tot zondag kan wachten!hihi!
Hihi, moest wel lachen dat er gezegd werd dat ik de misselijkheid wel over wilde nemen...denk dat ik wel anders piep als ik echt misselijk ben hoor! Rot voor je! Hopelijk voel je je snel beter! Al 7 weken joh, wat gaat de tijd snel!

Nathalie, wat fijn dat die man redelijk was en dat hij het niet mooier maakte dan het is, maar wat ongelovelijk KL*TEN voor je! ppfff..ze zijn echt niet goed wijs...en idd wat je zegt met die taxi's enz, dat is dan toch veel duurder??!!!Maar dat zien ze niet in he...en dan is alles ook nog op vakantie...GGRRR...kan me voorstellen dat je vaak leest dat mensen daar een steen door de ruit gooien of met auto en al naar binnen knallen! Moet jij ook doen, hihi...ZO, HIER IS JULLIE AUTO TERUG! hihi...

Elmoo, wat fijn dat je zulk goed nieuws hebt over je poes! Wat zielig dat hij al die tijd daar al mee rond heeft gelopen, maar goed, dan vertelt dat beest niet, dus dat kun je ook niet weten...Fijn dat het beter gaat!

MamaJM, gefeliciteerd met je papa! Gelukkig is alles goed daar, hihi, maakte me idd druk! haha! Soms giert het zo ineens he, dan moet je wat doen, anders word je gek...ik maal ook echt aan één stuk door hoor, erg irritant! Hopelijk is het snel zondag!

Mir, nee, je mag niet uitstappen, da's geen optie!!!!! Jammer hoor, maar kan me voorstellen dat je wel echt zekerheid wilt...misschien moet je toch maar met ons meetesten zondag...zitten we alle3 op de wc met ons testje...grappig idee! Ik duim echt voor jou en voor mamaJM en voor mezelf!!!
Het kan misschien zo zijn dat je door de tijd  wat lager tempte...da's afwachten...Ik heb net toen ik thuis kwam ook nog even getempt....37.2...en ik weet dat het niet zoveel zin heeft, maar de vorige ronde tempte ik ook weleens overdag vlak voor m'n NOD en dan zat hij op 36.4/36.5...en vriendjelief tempte gister ook eens (andere thermometer, in z'n mond, hihi) en toen had hij 36.4...en heb het getest en dat scheelt 0.1 graad met rectaal...dus vind hem wel hoog....

Mosa, voor jou schiet het nu ook al op he! Soms heb je wel het gevoel dat je jezelf dingen aanpraat, maar het kan toch niet altijd zo zijn...soms voel ik wat en dan denk ik, ik ben er niet met vriendjelief over, want het is vast zo weer weg...en dan zet ik het uit m'n hoofd, maar het blijft...
Moet zeggen dat ik vandaag weinig voel, behalve m'n maag een beetje van slag en m'n borsten zijn gevoelig...en moe...maar verder niks...
Hopen dat het raak mag zijn voor jou in de eerste ronde!

Meiden, ik ga even met de hond uit, want ben direct achter m'n laptopje gekropen...oh nee, eerst getempt...dus ga ff wandelen met dat arme beest!

Veel plezier vanavond met de voetbal, voor wie het leuk vindt...en voor de rest ook een fijne avond natuurlijk! En ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Joepie

heej Elmoo:
Fijn nieuws zeg... sterkte met de poes verders! hopelijk knapt ie weer beetje op!

En meiden..sorry ik moet jullie wat opbiechten...hihi
Ik straks nog Joepie uitgelachen omdat ze een test had gedaan..
Nou ja ik kon mezelf ook niet meer inhouden.
Ik had er 2 bij Kruitvat gekocht...
net meteen thuis 1gedaan, maar Maandag is mn NOD pas dus eigenlijk wist ik al dat t dan misschien wel negatief is,
En ja hoor.. 1 streepje... pff jammer...maarja ik ben zo dom dat ik veel te vroeg test waarschijnlijk....
ik wil gewoon zo graag???!!!! oh help
ik hoop zo dat er vant weekend zsm rd'tjes komen of dat ik dan dinsdag positief test!!
Joepie en Mir ik duim ook voor jullie meiden!!!
xx

Ohaj lieve meiden, zou ik haast nog vergeten..
Ik was dus bij Kruitvat.
stonden er heel schattige kleine autootjes...hihi en zoonlief heeft er nog niet zoveel
dus ff 5 gekocht!
Hij helemaal gelukkig!
Nu lief aant spelen!
En voor mezelf leuke nieuwe witte slippers
die wilde ik nog graag
met strasssteentjes en zo bovenop
heel grappig
dus toch nog wat leuks he, lekker geslaagd int dorp
En verder zien we wel..
ik moet geduld hebben...
Maar soms ooooooohzooo moeilijk..
Fijne avond meiden die voetbal gaan kijken of wat dan ook
ik feestjes, dus afleiding!!! hihi ik ben echt erg ik weet t
maar voel me gewoon soort zo zwanger, moe, gevoelige borsten, dik gevoel in onderbuik..maarja mn lichaam houd me   vast voor de mal..

Ben er wel achter dat iemand die zei dat je na een miskraam tot 2 maanden positief kan testen dat dus mooi lult, wat ik had net dus negatieve test!!
maarja, zo zie je maar iedereen probeert wat te zeggen maar slaat nergens op
Ik volg mn eigen gevoel...
ga ff op de bank relaxe voel me moe..
  xxxx

hihi...MamaJM...ik lach ff terug...
Gelukkig is er iemand die echt weet hoe ik me voel en dan zo ook ineens een test moet doen, omdat ze anders geen rust meer heeft!
Jammer dat hij negatief was, maar je zei het zelf al, het is waarschijnlijk ook te vroeg, zelfs voor een kruidvattest...we gaan lekker duimen en wachten wachten en nog eens wachten!
Hoop dat je dan wel positief test!

Ik heb al met vriendjelief overlegd dat ik dan even naar de kruidvat wil...vond hij prima, want hij had z'n geurtje op, dus dan wilde hij even een nieuwe halen...toch krijg ik nu steeds meer ongi-pijn hoor, dus het zal vast morgen wel komen, die stomme RD-tjes!

Fijne avond en tot snel!

Liefs Joepie

Erg he Joepie, dat je jezelf zo gek in je koppie kan maken dat je gewoon een test MOET doen..
onnozel eigenlijk want ja te vroeg testen, dan ist negatief en dat wil je dan eigenlijk niet
maarja.
ik voel me laatste dagen toch moe, meer trek in eten en al dat soort meer dingen, dan denk ik dat verbeeld ik me toch niet allemaal.. zo onnozel ben ik ook weer niet...haha
pfff Het is ff rot.
Maar meid, ik hoop gewoon nogsteeds dat we samen naar zwangerschapsland varen..
Het wordt zo steeds moeilijker om dikke/zwangere buiken te zien met een stralend trots hoofd erboven..pff dan wil ik ook zo graag..
maar ik wil het mezelf niet te erg aanpraten en proberen nuchter te blijven..maar pfff wat is dat soms moeilijk..
maar ja, ik ga vanavond gewoon proberen te genieten en het hele weekend natuurlijk en we w88 af...
Ik denk aan mn mede-schuitjes-genoten..hahaha
Liefs en dikke knuf en duim duim duim duim duim van mij

Goedenavond allemaal,

Door al jullie geklets erover heb ik vanmiddag ook maar een thermometer gekocht . Alvast voor de volgende ronde, ik wil dan eens kijken hoe mijn cyclus is. Alhoewel het wel lastig is om iedere dag op dezelfde tijd te testen. Als ik moet werken gaat mijn wekker om 6 uur en heb geen zin om er in het weekend ook zo vroeg uit te gaan. Maar ik zie wel, ik ben gewoon benieuwd. Eerst maar eens afwachten of er nog een ronde voor mij komt , maar zoals jullie zien ga ik er wel van uit. Alleen het rectaal temperaturen staat me een beetje tegen! Morgenochtend maar eens proberen, maar het lijkt me niet zo prettig.

maMaJM: toch niet kunnen wachten he!! Jammer dat hij nog negatief was maar zoals je zelf zegt was je te vroeg. We duimen gewoon door!!

Fijne avond allemaal en idd veel plezier met voetbal voor degenen die kijken. Ik doe mee aan een poule en dacht (heb het ingevuld voordat het begon) dat ze vanavond gelijk zouden spelen. Maar ik hoop natuurlijk dat ze winnen!

Liefs Mosa

Terug
Bovenaan