Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Hey Nathalie,

Wat enorm k*t zeg!!!! Ongelofelijk he dat je van zulke mensen afhankelijk bent! Ze denken altijd zo korte termijn gericht. Dat zij uiteindelijk veel duurder uit zijn met al die taxi ritten dat zien ze nu nog niet, maar ondertussen hebben ze en hun zelf en jou er natuurlijk helemaal mee..!!! Vind het zo erg voor je..!!!!!!!! Wou dat ik je ergens mee kon helpen, maar kan in elk geval een luisterend oor bieden...
Heel veel sterkte meid, ik hoop dat de oplossing er gauw aankomt en ook jij weer kan genieten van het leven..!!!

Hier ook niet leuk nieuws;
Onze kat is nog steeds bij de dierenarts, dachten ze eerst aan enge kattenziektes, toen weer aan een nierontsteking, toen aan nier en blaasstenen, maar konden uiteindelijk niks vinden. Vanochtend belde ik en toen vertelde de dierenarts dat ze met onze toestemming toch wou opereren en dat ze toch denkt tumoren aan te treffen in haar buikholte... Moest er rekening mee houden dat die kans erg groot is en dat we afscheid van onze poes moeten nemen. Kan zelfs zo zijn dat ze te zwak is voor de operatie en dat ze haar gelijk in laten slapen... Maar ze hebben nog niet gebeld... Ze zouden met anderhalf uur me bellen als ze meer weten, heb nog een klein uur te gaan... Zit op mn werk maar heb tranen in mn ogen...
Hoop zo dat het uiteindelijk toch nog mee zal vallen, maar ja of dat reeele hoop is?
Ik laat het jullie straks wel weten....

Ahhhh jeetje meis, wat een triest berichtje. En dan eerst zo lief mij te woord staan. Ik hoop echt dat de operatie goed gaat en ze het mis hebben. Eerst dachten ze aan ernstige ziekte, en toen nog alle andere, dus misshien hebben ze nu ook wel niet gelijk! Ik hoop het zo! Dat jullie over paar daagjes lekker weer jullie poes thuis mogen hebben en dat het beetje bij beetje beter gaat.
Zodra je wat weet laat je het ons dan weten? Denk aan je!

Liefs Nathalie

Lieve Nathalie, wat een rotnieuws zeg!!   Iedereen, inclusief de mensen die erover gaan, zullen jou de auto hartstikke gunnen, maar zij moeten zich natuurlijk aan de regels houden. En die regels zijn ontzettend streng! Als je iedere keer met de taxi moet, dan gaat de lol van het weggaan er voor jou denk ik ook wel af, al dat gedoe telkens. Al die bureaucratie soms in Nederland, gek zou je ervan worden!
Het is toch ook ongelooflijk, dan ga je weer aan het werk en probeer je een zo normaal mogelijk leven te leiden ondanks je beperkingen en dan nemen ze dat laatste stukje vrijheid van je af! Ik kan me goed voorstellen dat je je op het moment even verdoofd voelt van verdriet. Ik hoop dat er toch nog een oplossing zal komen, misschien bedenkt die keuringsarts toch nog iets!! Heel veel sterkte en ik help duimen dat het toch nog opgelost wordt!!!

Hier is speciaal voor jou een klavertje 4, misschien brengt hij geluk!!

Elmoo:
Wat vervelend! Ik hoop dat je niet zo lang meer in spanning gehouden wordt! Zo ontzettend zielig, het is te hopen dat het toch allemaal meevalt. Dus het klavertje 4 is ook voor jou!  Ik denk aan je!

Liefs Mosa

Ik denk dat hier vandaag niet echt geklust meer gaat worden, en tis mij ook wel ff gezegend. Eerst maar eens orde scheppen in de chaos. Mag ik zwanger worden okay, maar denk niet dat mijn lichaam op dit moment de rust kan vinden om zwanger te mogen worden!

Dank je voor de lieve woorden mosa!

Liefs Nathalie

Puurgenieten/Petra: welkom hier! Ik zit zelf in mijn eerste ronde, dus ik ben er ook later bijgekomen.

maMaJM en Miranda: ik duim voor jullie dat het raak is!! Wordt wel erg spannend nu he? Gefeliciteerd met je vader maMaJM!  En ook nog een bruiloft vandaag, helaas niet zulk mooi weer. Ik ben zelf gelukkig niet bijgelovig. Je nichtje neem ik aan ook niet! Wat vervelend dat je vannacht niet meer kon slapen, hopelijk gaat dat aankomende nacht beter!!

Joepie: Het is niet mijn bedoeling om je valse hoop te geven, maar volgens mij is het idd zo dat een digitale test minder vroeg positief aangeeft. Ik merk zelf, zelfs in mijn eerste ronde, dat ik soms ook ergens last van heb en er gelijk over na ga denken. Gisterenavond dacht ik een beetje misselijk te zijn, terwijl ik dat nooit ben, en ik heb dan het idee dat ik mezelf die misselijkheid aanpraat. Toen ik de pil slikte had ik ook weleens ergens last van, ik ben best gevoelig voor hoofdpijn en  darmklachten, maar nu wil je zo graag dat het wat betekent! Alhoewel je temperatuur natuurlijk wel opvallend hoog blijft. Maar het is toch nog even afwachten of het wat betekent, maar ik duim voor je!

Mijn (waarschijnlijke) Nod schiet ook al op, maar mocht ik niet zwanger zijn (waar ik 95% van uit ga), dan hoop ik in ieder geval dat ik rond de 17e ongi wordt. Dan heb ik in ieder geval een mooie cyclus! Mocht ik nu volgend weekend nog niet ongi zijn, dan ben ik van plan er een testje tegenaan te gooien.

Hoi hoi lieve meiden, hier was ik dan weer ff...voordat jullie me zouden gaan missen hahaha...met mn gekke gedoe vannacht.
Pfff vanmorgen niet vooruit te branden joh..
Maar gauw naar mn ouders gegaan, heerlijk taart gegeten en sterke bak koffie en toen werd ik weer wakker
Ik denk dat t gewoon allemaal spanning is om wel of niet zwanger te zijn..
echt achterlijk..voel me getikt maar heb het nog nooit zo erg gehad als nu...pfff
wordt moe van mezelf
en dan ook nog de buren hier die hard aant verbouwen zijn in huis en steeds heel onverwacht in de muur boren..brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! knoeperthard, dat ik weer wip op mn stoel
Dat zoonlief nog aardig doorslaapt vind ik al fijn, die went er aan... gelukkig
Maar ik dan...pff weetje ik heb net met de vk gebeld.
Zat op msn met Nathalie en mama22 en hun zeiden ook, bel gewoon dan weet je waar je aantoe bent en wat je wilt weten...
Ze werden gillend nerveus van me volgens mij met al mn gestress...
Oh nee dat is niet goed he, dus ik probeer diep adem tehalen en weer normaal te doen!

pfff nou de vk zei dus dat ik als ik volgende week positief zou testen, die week erop met de assistente afspraak kan maken voor zo rond de 7weken dat ik zwanger zou zijn omdat als ze vroeger een echo maken misschien de harttonen nog niet horen of dat t daarna alsnog weer mis kan gaan en de klap dan alleen maar groter wordt
Pff ze heeft helemaal gelijk!
Maarja..ik zit hier nog in spanning..voel me zo echt zoooooooooooo onnozel
Ben nog nooit zooo gespannen geweest.
zelfs niet toen ik ging trouwen..haha moet je nagaan..toen was ik doodnuchter!! hihi

Maarja het zullen wel de hormonen zijn die me op hol jagen...
Ik ga zo eerst maar naar het dorp
Wil nog ff het 1 en ander bij Kruitvat halen en dan ook maar heel sniekie een test in mn mandje gooien tussen alle spulletjes...
Ik wil echt niet weer negatief ofzo.. of dat dan de rd'tjes meteen komen, want dit is echt niks voor me..
Gelukkig een druk weekend, met veel afleiding dus kom er wel door!!

Nou einde van mij ego verhaal..sorry hoor...moet t gewoon ff kwijt..

Dan hier die lieve Elmoo en Nathalie, allebei in de narigheid..
pffff Elmoo heel veel sterkte met je poes! hopelijk komt ie er doorheen en zo niet meis ! heel veel sterkte ermee!! denk aan je!
En Nathalie, jou sprak ik net ook al ff op msn, meid meid het zit je niet mee..
vind het allemaal zo gemeen en oneerlijk maar dat is tegenwoordig met alles in de zorg.
Gewoon belachelijk onbeschoft.
soms heb ik er echt geen woorden voor
die mensen moeten eens weten hoe het is om zo te zijn met je beperkingen en dat dan alles je nog afgenomen wordt
en idd belachelijk als jij steeds taxi's moet gaan bellen als je even ergens heen wilt. dan ga je je   op den duur bezwaard voelen en straks zit je daar als non in je huisie omdat je gewoon anders te afhankelijk bent van anderen en de lol er dan snel van af gaat!
Meid ik hoop en duim voor je dat alles nog een beetje goed komt
Dat je iig een auto krijgt of dan prive taxi chauffeur ofzo..pfff
sterkte met alles meid, sterkte bij de sportmasseur en werkze straks..
ook beterschap voor je manneke! ik denk toch dat t bij hem ook spanningen zijn hoor meis
maar hij gaat (met tegenzin dan) naar de HA he?! pfff hopelijk heeft ie/jullie er wat aan!!
Ik denk aan je meis!
Dikke knuf van mij en spreekje gauw weer!!

Ohja en dan de dames die bij mij int schuitje zitten niet te vergeten...
poehpoeh het is een wonder dat  de boot nog niet gezonken of omgekieperd is met al mijn zenuwslopende gedol hier..
sorry Joepie dat ik je vanmorgen liet schrikken haha.. ja echt ik spoor niet volgens mij..
hopelijk slaap ik vannacht weer beter en anders heb ik dan n test in huis en ga ik die gewoon doen denk
alstie dan negatief aangeeft( omdat t misschien gewoon nog te vroeg is) zoals bij jou dan kan ik tenminste wel weer ff slapen verwacht ik...poehpoeh
Mir ik vind ook voor jou spannend.
volgens mij ben jij momenteel nog het nuchterste van ons 3..haha knap hoor!
Wanneer ga jij testen??
Nou   meiden ik ga mn zoontje maar us uit bed halen
de zon schijnt nu lekker
dus we springen ff op de fiets..
alle andere meiden, neem me niet kwalijk als ik iemand vergeten ben... ben ff helemaal druk met mezelfHopelijk houd mn lichaam me niet weer voor de mal..

Bedankt trouwens voor de felicitaties voor mn pa. hij is 52 geworden hihi..wist ik niet meer precies..

xx Fijne middag verder!

goedemiddagggggggg

nathalie wat een ellende allemaal voor je,is echt niet meer normaal he hoe ze tegen je doen en met je omgaan!!! maar de zorg is en blijft een zorgenkindje en jij wordt er toch maar weer de dupe van he meid hoop voor jou dat je snel positief nieuws krijgt maakt niet uit wat!!!!

elmoo wat vervelend met je poes hoop dat hij toch echt nog beter wordt,moeten nog maar niet van het ergste uitgaan en dat het moeilijk is voor jullie begrijp ik een huisdier is net als een kind tenminste bij ons je raakt er zo aan gehecht en neemt ze bijna overal mee naar toe dus positief blijven!!!!

en voor de dames waar ik mee in het schuitje vaar,ik denk toch echt dat jullie alleen verder moeten varen want ik denk toch bijna echt dat het afgelopen zondag mijn ongi is geweest  en geen innesteling want mijn temp was vanmorgen weer 36.6 maar een lage 36.6 dus bijna geen hoop meer meiden ondanks de kwaaltjes!! dus als ik tel vanaf zondag zit ik vandaag op dag 6 en ga ik bijna mijn vruchtbare periode in!!!! ik denk wel dat ik zondag gewoon test en als hij negatief is waar ik wel van uitga dan klussen we verder en hopelijk een beetje een regelmatige cyclus zou mooi zijn na al die maanden onzekerheid!!! ik heb nog een beetje hoop want die harde ontlasting is er wel nog en ook dat rare gevoel en steekjes/krampen en bij milan had ik ook een temp van 36.6/36.7 en joepie voor jou is er zeker nog hoop je temp. blijft hoog meid duim duim duim,en maMaJm neem je stiekem een testje mee hihihihi spannend en ik blijf nuchter zal wel moeten dit kun je niet dwingen helaas!!!! ik zal de testen wel met de post krijgen vanmiddag gisteren besteld bij testjezelf.nu en nu wil ik misschien ook de ovulatietesten er gaan bestellen!!!

nathalie jij hebt die ovulatietesten toch ook besteld bij testjezelf .nu he ben je tevreden en zijn ze handig in gebruik? ik wil deze ook gaan bestellen en wil ook graag de digitale van clear blue hebben voor de zekerheid maar ze zijn zo duur he meiden!!!

tot straks ga ff eten voorbereiden voor vanavond op tijd eten want vanavond is er weer voetballen!!!!
liefs miranda(mir)

Hey meiden,

Even een snel berichtje, ben namelijk nog druk aan het werk...
Vanmiddag gebeld door de dierenarts met eindelijk eens GOED nieuws. Ze ging er van uit dat onze poes hoogstwaarschijnlijk kankergezwellen zou hebben, maar bleek een darmperforatie te zijn. Ze heeft een stukje darm er tussen uit gehaald waar het gaat in zat en daarna de andere uiteinden weer aan elkaar gehecht. Waarschijnlijk zat dit er al een hele tijd, maar is het van het weekend tot uitbarsting gekomen.
De dierenarts dacht eraan dat onze Tarzan aangereden is geweest al een hele tijd terug, en dat daarvan nu de   darm is opengespronegn. Ze had allemaal pus in haar buikje...
Zoooooooooo zielig, maar aan de andere kant ze leeft nog en was alweer aan het bijkomen van de narcose. Wel is het nog even afwachten hoe ze verder reageert want ze is zo afgezwakt, maar het lijkt de goede kant op te gaan...
Als ik straks vrij ben ga ik langs haar om te kijken... Jeetje wat een schrik vanochtend zeg... Maar eindelijk duidelijkheid en hiervan kan ze in principe volledig herstellen en daar heb ik alle vertrouwen in.... Eindelijk dus weer goed nieuws....!!!!
Ik ga snel verder werken, zal vanavond nog wel reageren op anderen...

Bedankt voor alle medeleven...!!!

Terug
Bovenaan