Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Nog ff laatste update van hier:
Temperatuur 23.00 uur 37.20 uur
Geen rd-tjes te bekennen!

Liefs Nathalie

Goedemorgen meiden!

Volgens mij wordt het vandaag een stralende dag, heerlijk!
Mijn temperatuur was gisterenavond 37.6, zo hoog is hij iedere avond en vanochtend 36.7, de laatste week was hij 36.6. Volgens mij heb ik dan wel een hele hoge basistemperatuur!
Ik wens jullie allemaal

Liefs Mosa

Goedemorgen!

Haha Mosa zo zit ik ook al te denken, want mijn temperatuur was vanmorgen 36,51 maar gisteren 36,77 dus het schommeld. Maar ja ik weet dus niet wat mijn temperatuur normaal is, dus ik houd mezelf maar voor dat ik al van mezelf een hoge basistemperatuur heb.

Ik dacht kom nog ff langs om jullie een hele fijne dag te wensen, voordat ik het zwembad in duik. Heb namelijk therapie zwemmen. Heerlijk met dit weer. Daarna denk ik lekker ff buiten kopje koffie drinken met zijn allen en dan ga ik genieten van een vrij middagje. Teministe als er niks tussen komt, hihih.

Liefs Nathalie

Heeej meiden wat hebben jullie gezellig zitten kletsen gister avond!
super!
hihi zo krijgen we de topic vandaag nog wel vol ja!
Op naar een nieuwe topic en dan daar weer een nieuwe zwangere!!!!
Nathalie???!! ik denk dat jij de volgende wordt hoor meis.
je hebt zoveel verschijnselen..ik gun het je van harte..
iedereen hier hoor, maar Nathalie echt speciaal! want die heeft zoveel tegenslagen en ellende achter de rug! die heeft t echt verdiend!
Ik ga keihard voor je duimen meis!!
Eerst heerlijk weekend weg! super joh! ga lekker genieten en ik hoop dat ook daar de rd'tjes wegblijven en dat je een nette cyclus hebt die 9maanden wegblijft!! haha

duim
duim
duim
duim
duim
duim

Collie hoe ist met je rug?
vervelend zeg, heb je dat wel vaker?
doe rustig aan meis!!

Ik wou nog meer zeggen, maar doe ik zo, ff eerst dit plaatsen
dan zijn we ook sneller aan de 700 berichten he!
Gaan we al naar topic nr 4!!!!!!!!!!!!! joehoe!!!

Heyyyyy Meiden, ben ik ook weer. Heerlijk ff beentjes op de bank. Dalijk ff de was weer ophangen en nieuwe was in de wasmachine doen. Ik verkondigde dat ik vanmiddag tijd voor mezelf ging nemen toch? Nou die plannen zijn alweer gewijzigd hoor. Tuurlijk ga ik wel aan mezelf denken en rust nemen op zijn tijd. Maar ik wil alle was gedaan hebben voor de avond. Tis zulk lekker weer dus alles lekker buiten op een rek hangen.

Gisteravond sprak ik mijn schoonmams nog ff op msn en die heeft ons uitgenodigd voor een lekker weekendje Luxemburg dit weekend. Dus ik wil alles aan kant hebben en alvast wat inpakken wat ik zowiezo mee wil, want anders trek ik dat weer aan, hihi. Heb nu ook iets aan wat ik eigenlijk mee wil. Lekker slim! Maar ach wasmachine is gewillig hè. En met dit weer is alles zo droog. En handdoeken enzo gooi ik lekker makkelijk in de droger. Niet al te moeilijk doen vandaag. Morgenmiddag moet ik namelijk werken en als ik terug ben en wat gegeten heb willen we denk ik ook weg. Dus ga nu gewoon lekker beetje aanrommelen vandaag.

Jump wat heb je leuke plaatjes zeg. Jij bent ook al zo van de plaatjes, leukleuk. En de rd-tjes al in aantocht meis? Hier nog niks hoor. Misschien morgen ofzo. Want als je 22 + 36 +28 rekend kom je op 28,6666. Had ik denk ik verkeerd gerekend. Nog niet nagelezen wanneer ik nou precies ongi was geworden. Heb toen mijn nod uitgerekend en kwam op 26 juni dus zal wel kloppen en zo niet dan kijk ik het als de rd-tjes er zijn wel ff na om te berekenen wat mijn nieuwe cyclus is.

Vandaag kreeg ik ook al het compliment dat ik er zo leuk uit zag enzo, hihih. Geen idee wat ze aan me zien maar okay. Echt lekker gezwommen. Zwem in binnenbad Jump. Heerlijk verwarmd water. Das zelfs met dit weer lekker. Zonnetje dat naar binnen schijnt. Muziek aan en oefeningen doen, was weer erg gezellig. En toen na afloop samen ff koffie drinken. Hey bedenk me ineens iets, dit keer had ik na die tijd geen last van de koffie.

Dank je mamaJm je bent een schat! Iedereen roept wel ohh Nathalie is vast de volgende, maar kan me er zelf nog weinig bij voorstellen hoor, hihih

Ik ga ff aardbeitjes plukken en de was ophangen. Spreek jullie zo nog wel ffies.

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                           05-07-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                                18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                                21-07-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                              26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Mosa, 25 jaar                    1e ronde - 1e kindje                    17-06-08
Esseltje,30 jaar                5e ronde - 1e kindje                    21-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Heeeej Mosa, ook voor jou nog steeds spannend zeg meis..
we zaten heel gezellig samen in het vliegtuigje...hihi
mij heb je er al uitgezet op zwangerschapsland maar zelf zweef je nog steeds rond meis..
pff wat een onzekerheid.
en dat je zo moe bent... toch wel een kwaaltje..maarja idd het kan ook ontpillen zijn
omdat je natuurlijk nog niet zo lang gestopt bent.
maar wie weet als je zaterdag gaat testen..
spannend hoor meis. ik duim voor je! wie weet!
Knap dat je zolang kan wachten, maarja negatieve testen zijn ook niet hoopgevend he, dan kan je beter gewoon afwachten en dan vant weekend wel zien...
pff ik duim voor je

duim
duim
duim
duim
duim
duim
duim
zo tof zijn in de nieuwe topic meteen al n zwangere!!!
ik strooi nog ff wat glitters hier....hopelijk helpt het!!!!

Zo en nu maar afwachten dan....hihi

Ik ga zo weer ff naar bed.
ben vanmorgen op de fiets naar het dorp en de markt geweest...hele volle fiets...hihi
gelukkig had ik zoonlief bij mn moeder gebracht, dus die zat er niet ook nog op.
boodschappen eerst thuis gebracht en was opgehangen die klaar was en toen zoonlief opgehaald en gegeten en die ligt nu heerlijk in bed.
dus kan ik ook mooi ff gaan liggen.
krijg snel moeie benen en heupen en soort en vanavond een tupperware party dus moet ik weer veel staan dus wel fijn als ik wat energie heb...
moet ook wel eindje rijden, dus zal wel laat worden, maar ik maak het gewoon niet te lang. is wel fijn... dan hou ik het beter vol

Dus meiden, als ik straks weer uit bed kom, verwacht ik wel een nieuwe topic te moeten zoeken....hihi
kletsen jullie maar ff naar de 700 berichten..
moet niet meer zo moeilijk zijn toch...??!!
succes.
Hele fijne middag...
en hier nog ff mn mooie bannertje....
Het gaat snel!!

Totlater misschien nog vandaag...
xxx

Mmmm heerlijk veel aardbeitjes. Heb ze ff in bakje met water gezet, ga ik dalijk wel schoonmaken. Was hangt alweer buiten en nieuwe aan. Dalijk ff hiet wat opruimen enzo. Maar dacht eerst hier nog ff reageren. Moet ook nog weer naar de winkel. Ben namelijk best wel dingen vergeten te kopen BLONDTTTT! Maar doe gewoon lekker rustig aan vandaag. Gelukkig heb ik geen verplichtte afspraken meer. Aardappeltjes zijn al geschild. Dus das ook weer klaar. Ohh groente heb ik ook nog niet voor vanavond. Mag het wel gaan opschrijven wat ik moet halen, anders vergeet ik nog weer de helf volgens mij, ihih.

Fijne middag! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan