Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

1e ronde - 22
2e ronde - 36
3e ronde - 28

Dus tja als het nu weer 36 is dan kan ik nog niet positief testen hè.
Maar denk ook wel dat het ermee te maken heeft dat ik deze ronde best wel veel heb meegemaakt. Rd-tjes kunnen ook weg blijven door stress in je lichaam hè.
Nu moet ik wel zeggen dat het allemaal weer een beetje in een rustiger vaarwater is.
En ik me ook niet meer zo gestresst enzo voel. Deze ronde had ik juist zo iets van laat het hele zwanger willen worden maar ff, eerst ff rust in bouwen. Maar ik voel me nu toch wel anders dan anders. En dan begin je wat kwaaltjes te krijgen enzo. Wie ik overigens dan weer afwimpel met alternatieve, maar bepaalde dingen toch wel vreemd vind. Dus tja zolang de rd-tjes zich niet melden is er hoop, maar hoe langer ze weg blijven ook wel weer een beetje onzekerheid hoe mijn cyclus nu gaat lopen. Tis beetje dubbel snap je?

Liefs Nathalie

Lastig hoor, toch hele wisselende cyclussen. Stress heeft zeker invloed op je lichaam. Ik weet nog wel dat je pas, door al het gedoe met je auto en uwv, het zwanger worden op een lager pitje wilde zetten. Toen was je mannetje ook nog ziek rond je eisprong. Maar dan is het nu toch wel moeilijk als je je nu wel anders voelt he? Tuurlijk snap ik dat je een dubbel gevoel hebt! Je wilt heel graag zwanger zijn, maar anderzijds mocht dit niet het geval zijn dan maar een regelmatige cyclus. Daar weet ik momenteel alles van af . Het is altijd maar weer afwachten, maar gelukkig gaan de dagen snel!
Liefs Mosa

Heb niet het gevoel dat mijn cyclus nu weer gek gaat doen, maar we zullen zien. Hoop op mooie cyclus idd. We hebben wel geklust op de momenten dat we zin hadden, gewoon lekker spontaan. En als ik uitga van 22 dagen cyclus is mijn vruchtbare periode precies ind e tijd geweest waarin we fanatiek hebben geklust. Als ik uit ga van 28 dagen dan hebben we 10 juni geklust en geloof 11 of 12 juni eisprong ofzo. En als het 36 is dan hebben we ook net toevallig rond de vruchtbare tijd geklust, Heb ik net ff gekeken op predictor. Das wel toevallig zeg, hihih. Wist ik helemaal niet. Ben er niet echt mee bezig geweest om eerlijk te zijn. Op gegeven moment had ik idd echt zo iets van tis mij wel allemaal ff gezegend. Morgen maar ff afwachten hè.

Liefs Nahtalie

Ik was vergeten op versturen te drukken, hahaha lekker slim
Dus wou kijken of er al reactie hier was, maar ja gaat niet hè

Als je je berichtje niet verstuurd, kunnen we hem ook niet lezen he?  Dus toch op de goede momenten geklust! Gelukkig maar, want je weet maar nooit! Ik zal voor je duimen morgen! En daarna natuurlijk ook!
Heb je morgen een drukke dag? Ik ben lekker vrij, tussen de middag komt m'n moeder gezellig eten en dan nog even het dorp in waarschijnlijk. Eerst lekker een beetje uitslapen, is toch heerlijk als je er normaal om 6 uur uit moet! Ik las dat het morgen best mooi weer wordt, zonnig en ongeveer 23 graden dus dat is ook niet verkeerd!
Liefs Mosa

Hoi Nathalie

volgens mij moet je het gemiddelde nemen van je 3 cyclussen:
22 + 36 + 28 = 86 gedeeld door 3 = 28,6666
Is dus zeg maar een cyclus van 29 dagen.

Groetjes, Mickje

Ohhh ja je hebt gelijk Mickje. Nou dan wacht ik nog een dag langer, hihih.
Of heb ik het afgerond naar beneden dat kan ook. Heeft misschien te maken met het tijdstip waarop ik ongi werd, hoe ik gerekend heb. Ik zal het nog eens ff na gaan kijken. Misschien dat ik in mijn berekening toen 27 dagen had gerekend. Ik hou het gewoon op 26 juni. Ik ga toch pas in juli testen ik wacht het gewoon ff af allemaal. Ik ga nu ook mijn bedje in. Morgenvroeg therapie zwemmen en verder tot nu toe niks, maar kan maar zo veranderen. Ik hoop dat wij het weekend ff lekker naar mijn schoonouders in Luxemburg gaan, ff lekker onze gedachten verzetten.

Liefs Nathalie

Zou lekker zijn, een weekendje naar Luxemburg Nathalie!
Weltrusten allemaal en tot morgen!
Liefs Mosa

Terug
Bovenaan