hallo dames,
hier weer een berichtje van mij. we hebben hier weer een enerverende week gehad, pleegdochter was weer helemaal overstuur vanwege der moeder.
het is weer vakantie tijd dus die is weer aan het klote waardoor de familie weer in de stress zit en vooral de kleinemeid. en dat was afgelopen week goed te merken, aangezien ze ook vakantie heeft en dus de hele tijd thuis is. ik werdt er gek van.
uhm dames ik moet ff een klein leugentje recht trekken. vooral naar maaike (schaam schaam). ik had verteld dat we niet konden zien wat het zou worden, maar na veel aandringen bij tony heb ik het toch voor elkaar gekregen dat ik het op de forum toch mag vertellen, want we weten het dus wel.
we krijgen een MEISJE!!!!!!!
er komt dus nog een dame in huis hier, tony is straks in de minderheid ( is ie nu eigenlijk al haha).
voor de familie en vrienden houden we het geheim hihi, nou ja dat proberen we.
verder gaat het hier goed, ik begin nu echt te groeien. ik krijg nu last van me buikspieren aan de zijkant. ik heb nu een verstevigde buikband gekocht om die spieren wat rust te geven, als ik een stuk gelopen heb doen ze echt pijn. het is net alsof je spierpijn heb en je spieren samen trekken tegelijk, zeer pijnlijk!!!!!!!
maar ik ga er weer vandoor, ff lekker warm douche en dan filmpie kijken. en ik zal vragen of tony vanavond een foto van me buik zal maken.
veel liefs
peetje