Klusmeiden 08 08 waar zijn jullie?

Hey maaike,

Ik ben donderdag 15 weken. Ik heb wel medicijnen, maar die helpen maar een beetje... Helaas, maar heb het er voor over, maar blijft vervelend

Liefs

Hee Linda,

15 weken alweer! Jeetje gaat opschieten zeg!!!
Ja is zeker vervelend die misselijkheid maar net wat je zegt je hebt het ervoor over en als die medicijnen enigzins helpen is het goed he?!
Je krijgt er zoiets moois voor terug!!!

Heb je al foto's op je hyves staan van je buik? Ben wel benieuwd:)

Liefs Maaike

Hey maaike,

Ik heb gisteren ofzo foto's op mijn hyves gezet...
De medicijnen helpen helaas nog niet super :(

@Iedereen: Hoe is het met jullie?? Wij zijn vandaag alweer een jaar getrouwd!!

Liefs

GEFELICITEERD linda met jullie 1-jarig jubileum:)
Hebben jullie nog wat leuks gedaan om dit te vieren?

Zo je hebt inderdaad al een aardig buikje! Jammer dat de medicijnen nog niet super werken, het is helaas even door de zure appel heen bijten en hopen dat je je snel wat beter gaat voelen!

Liefs Maaike

hallo dames,

hier weer een berichtje van mij. we hebben hier weer een enerverende week gehad, pleegdochter was weer helemaal overstuur vanwege der moeder.
het is weer vakantie tijd dus die is weer aan het klote waardoor de familie weer in de stress zit en vooral de kleinemeid. en dat was afgelopen week goed te merken, aangezien ze ook vakantie heeft en dus de hele tijd thuis is. ik werdt er gek van.

uhm dames ik moet ff een klein leugentje recht trekken. vooral naar maaike (schaam schaam). ik had verteld dat we niet konden zien wat het zou worden, maar na veel aandringen bij tony heb ik het toch voor elkaar gekregen dat ik het op de forum toch mag vertellen, want we weten het dus wel.
we krijgen een MEISJE!!!!!!!
er komt dus nog een dame in huis hier, tony is straks in de minderheid ( is ie nu eigenlijk al haha).
voor de familie en vrienden houden we het geheim hihi, nou ja dat proberen we.
verder gaat het hier goed, ik begin nu echt te groeien. ik krijg nu last van me buikspieren aan de zijkant. ik heb nu een verstevigde buikband gekocht om die spieren wat rust te geven, als ik een stuk gelopen heb doen ze echt pijn. het is net alsof je spierpijn heb en je spieren samen trekken tegelijk, zeer pijnlijk!!!!!!!

maar ik ga er weer vandoor, ff lekker warm douche en dan filmpie kijken. en ik zal vragen of tony vanavond een foto van me buik zal maken.
veel liefs
peetje

He peetje!
Wat gaaf dat jullie een meisje krijgen!!!!!!!

@ iedereen:
Vanaf morgen ga ik weer aan het werk!
Ik ben vrijdag aangenomen op een advocatenkantoor waar ik als secretaresse ga werken. Het is een baan voor 32 uur, (ik weet het het is veel maar ja tegenwoordig moet je blij zijn als je een baan hebt..) en ze zijn gelukkig erg flexibel qua werktijden, mag het zelf indelen!
Ik zal dus niet zo heel vaak meer hier zijn om te schrijven maar probeer het in de weekenden te doen!

Liefs Maaike

Hoi meiden,

Hier weer even een berichtje van mij.
Alles gaat goed. Ik heb alleen een beetje last van (verhuis) stress... is niet zo goed eigenlijk. Probeer me zo rustig mogelijk te houden maar dat gaat niet altijd even gemakkelijk.
We krijgen vandaag of morgen te horen of we een nieuwbouwwoning toegewezen krijgen. Dat zou mooi zijn, alleen nadeel is dat we er pas in november in kunnen. Dus dat is wel een beetje krap. Maar goed dan hebben we wel een fantastisch huis. Met 3 slaapkamers en een grote zolder waar we kunnen gaan slapen.
Verder met kindje gaat goed denk ik. Erg bewegelijk met name in de ochtend. S'avonds voel ik m amper. En dan in de ochtend gaat ie weer tekeer. hahah grappig gevoel, blijft wennen.

Volgende week hebben wij onze 20 weken echo ( maak ik me ook druk om, niet doen weet ik) Ben zo benieuwd of alles gezond is enz.... gaan ervan uit dat alles goed is.

@ Peetje wat leuk een meisje! Allemaal roze dingen kopen. (mijn favoriete kleur)

@Mama van Aymeé, wat snel alweer dat je nu weer moet werken. Heb je geen extra verlof genomen? Vrije dagen ofzo?

Als het goed is gaat mijn verlof in per 6 november. En dan ga ik of half maart of begin april weer werken. Lijkt lang, maar volgens mij is het zo voorbij...

Liefs,
Maatje

hallo dames,

@maatje, het is geweldig dat het een meisje is, maar ik heb niks met roze. gelukkig kan je ook meisjes kleren kopen zonder roze hihi. mijn moeder klede mij vroeger ook veel in roze omdat dat leuk bij me haar stond ( ben een rooie ) daardoor heb een beetje een afkeer gekregen voor roze.

@linda, ik heb een foto van me buik op hyves gezet, en nu ik me buik goed gezien heb lijkt ie toch groter als de jouwe hihi.

@maaike, nog gefeliciteerd met je nieuwe baan. wat heerlijk dat je je eigen uren kan invullen.

veel liefs
peetje

Terug
Bovenaan