Klusmeiden 08 08 waar zijn jullie?

Hallo,

Vanmiddag heb ik mijn 20 weken echo. en ik ben zoooooooooooooo zenuwachtig... niet normaal. Hoop echt dat alles gewoon goed is.... En we gaan kijken of het een jongen of meisje wordt, maar dat is niet het belangrijkste. Moet er om 17.00 uur zijn, hou jullie op de hoogte!

Liefs,

Maatje

hoi maatje,

EN EN EN?????? sorry ben niet nieuwsgierig hoor hihihihihihihihi.

veel liefs
peetje

Hoi hoi

Tjonge wat is het lastig om elke keer ons topic te vinden. De pagina's zijn minder lang ofzo :)

@Peetje: Dank je wel voor je reactie, dat is echt een geruststelling!!! We moeten dinsdag weer naar vk en zal er dan ook naar vragen. En natuurlijk weer dat heerlijke hartje horen :)

@Maatje: Hoe is het gegaan?? Alles goed?? Ik kan me je zenuwen goed voorstellen,dat heb ik ook!! Ik hoop dat jullie met goed nieuws zijn thuisgekomen :)

Liefs Linda

Hoi meiden!!

Hoe gaat het met iedereen!?

Linda: voel je je al ietsjes beter of nog steeds heel misselijk? Hoe doe je dat met werken trouwens, zit je in de ziektewet nu dan of lukt het wel!?

Peetje: haha ja een lange vakantie klinkt beter dan werkloos.. ga je nog op vakantie ook of niet? Ja tegenwoordig heeft iedereen wel een 2e inkomen erbij nodig, jammer want ik had zooo graag thuis gezeten met de kleine, alhoewel het werken toch ook wel heerlijk is hoor! Even geen poepluiers en papflessen maar echt 'volwassen' praat haha!

Maatje: en hoe is de 20-weken echo gegaan? Ben ergggg benieuwd of jullie een dochtertje of zoontje krijgen, of houden jullie dit geheim?

Iedereen:
Nou ik heb superrrr goed nieuws gekregen vandaag. Ik ben al ruim 3jaar bezig met een letselschade zaak vanwege mijn enkel, en vandaag heb ik nieuws gekregen van de medisch adviseur dat er medische fouten gemaakt zijn tijdens de operaties. Dus nu kunnen we de desbetreffende artsen en het ziekenhuis gaan aanklagen!!!!
Verder alles goed hier! Aymée begint volop te lachen nu, en geluidjes te maken! Echt schitterend!

Nou ik ga nog even gezellig doen hier, over een uur wil ik lekker op bed liggen.. morgen weer vroeg dag!!

Liefs Maaike

Nou het is geworden.....

EEN JONGEN!

Echo zag er goed uit, geen afwijkingen te zien. Dus ga er nu gewoon ook vanuit dat hij gezond ter wereld komt!
En ik kan eindelijk lekker kleertjes kopen hahihi.

Liefs,

Maatje

Hoi Maatje

Van harte gefeliciteerd!!! Wat ontzettend leuk een jongen en natuurlijk het belangrijkste dat alles in orde is!!! Geniet er lekker van!!

Liefs

hallo dames,

maatje, wat leuk een jongetje. wat is het heerlijk he om te horen dat er niks mis is, en om het te zien.

maaike, nee we gaan niet op vakantie. toon heeft niet zo veel dagen meer over en hij wil wat bewaren voor na de bevalling. hij heeft 1 week genomen in de week van 13 augustus en de rest bewaard ie voor november.
dat van een 2de inkomen is wel welkom hier, ik verdiende niet veel maar wel dat beetje om wat extra te kunnen doen. gelukkig krijgen we nog een vergoeding voor amber dus opzich kunnen we wel rond komen alleen het wordt wat meer verdelen. mijn loon kwam altijd de 15de binnen en tony´s loon de 24 ste dus het was verdeelt over de maand.
maar ik krijg nog een halve maand loon en dan is het over snif snif.

maar ik ga er weer vandoor, moet nog een lijstje maken van wat ik nog nodig heb voor dde verjaardag van amber. we hebben zaterdag een feestje hier.

veel liefs
peetje

Hoi hoi

Wat is het hier rustig. Weer weekend geweest :)
Hoe is het met iedereen?? Hier alles prima, misselijkheid lijkt eindelijk beter te worden.... Morgen weer naar de vk, hopen dat ik ben aangekomen. Dat heb ik nog nooit gehoopt haha...
Verder eigenlijk weinig nieuws, wilde gewoon even wat van me laten horen...

Liefs

Terug
Bovenaan