Klusmeiden 08 08 waar zijn jullie?

Hoi meiden,

We zijn gisteren gebeld, en we hebben de woning!! Yes eindelijk verlost.. Ben erg blij, we kunnen er begin oktober in.

Weten jullie of stress heel erg is voor je baby?

Maatje

hoi maatje,

korte stress is niet erg voor de baby. de placenta beschermd de baby tegen een heleboel dingen en ook tegen stress.
toch zou ik voor jezelf wel rust momenten inlassen tijdens het verhuizen, ff een uurtje liggen.

succes met verhuizen
veel liefs
peetje

hoi meiden, dat is lang geleden! Ik was jullie helemaal kwijt! Hoe is het met jullie. heb alweer een beetje terug gelezen hoor! Hier nog geen nieuws helaas. NOD zit er weer aan te komen, maar reken nergens op. Linda ik lees dat je alweer 15 weken bent wat gaat de tijd snel zeg! Peetje ook bij jou gaat het hard maar ik las dat je nog niet kon zien wat het word, das wel jammer voor jullie. Mama saskia ook nog geen nieuws zag ik, wat vervelend joh dat het allemaal zo lang duurd.

Nou meiden zo ff lekker naar de kapper en dan 3 weken op vakantie, misschien dat dat geluk brengt,we zien wel! Heel succes allemaal en ook een fijne vakantie! groetjes maaikie

oh sorry peetje, lees nu dat jullie een meisje krijgen wat gaaf hebben ze het toch kunnen zien! gefeliciteerd meid! groetjes

Hoi ladies,

@Maaikie: Gelukkig daar ben je weer.... Hebben we dan ons clubbie weer bij elkaar?? Wat vervelend dat je ons nog geen nieuws kunt vertellen. Misschien dat een vakantie jullie goed doet. Even je gedachten op nul zetten, heerlijk waar gaat de reis heen. Ik zit inmiddels alweer in de 17e week, het gaat idd snel :)

@Peetje: Wat super een meisje!! Roze hoeft ook niet altijd, maar ik merk wel dat kleertjes vaak roze of blauw zijn. Hoe voel je je verder. Is je buik al verder gegroeid

@Maaike: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Wat super zeg. Wel snel na de bevalling of lijkt dat zo?? Hoe bevalt het je tot nu toe?? Vind je de uren niet teveel, zo lang weg bij je meisje??

@Mamasaskia: Hoe is het bij jou, al iets van een ei gemerkt?? Ik heb hier dacht ik nog ovutesten liggen, als je ze wilt....

Verder geen nieuws

Liefs

Heej meiden!
Hoe gaat het met iedereen?
Hier alles goed!

@maatje: super dat jullie de woning hebben! Misschien dat ik er overheen gelezen heb maar wanneer krijgen je de sleutel?
Wanneer had je je 20 weken echo nou? Willen jullie weten wat het word?

@Linda: hoe gaat het met je meid? Voel je je al beter of nog steeds veel last van de misselijkheid?

@peetje:
Hoe gaat het met jou? Je hebt een mooi buikje hoor op de foto's te zien (hyves).. gaat hard nu he!? Heb je de kleine al voelen trappen?

@iedereen:
Ja ik zit officieel nog in me zwangerschapsverlof, de 29e was me laatste verlof dag. Maar ik had op deze functie gesolliciteerd en na 1,5 week werd ik pas opgebeld want ik was min of meer 2e keus en ze hadden per direct iemand nodig. Dus ja ik had ook zoiets van dan kan ik wel nee zeggen maar voor hetzelfde geld vind je dan niks meer en dan sla je jezelf helemaal voor je kop want een paar maanden zonder inkomen dat redden we financieel gezien gewoon niet! De 32uur vallen wel mee, het is veel maar de dagen vliegen voorbij. Wat betreft Aymée heb ik er nog geen moeite mee maar dat komt omdat Jordy de hele week heeft opgepast, vanaf volgende week gaat ze een aantal dagen naar mijn ouders toe en vanaf 1 augustus gaat ze naar de opvang toe, dat zal wel even wennen zijn! Maar goed ik ben van mening dat het nu net zo moeilijk is als over 2 maanden!

Ik weet niet wie het vroeg maar extra dagen heb ik niet om op te nemen. Ben ziek uit dienst gemeld bij mijn vorige werkgever vanwege mijn enkel dus moest een nieuwe baan zoeken, dus zoizo had ik de 29e moeten beginnen!

Nu lekker van me weekend aan het genieten!
Jullie nog plannen dit weekend?!

Veel liefs Maaike

Hoi hoi

@Maatje: Wat super zeg, gefeliciteerd met de woning. Heerlijk dat jullie helemaal een frisse start kunnen maken met de kleine!!

@Maaike: Wat fijn dat de dagen zo snel gaan. En idd als je de kans krijgt voor een baan, moet je hem idd aangrijpen.Het lijkt mij alleen wel moeilijk om zo lang bij je meisje weg te zijn.

@Peetje: Hoe is het daar?? En met jullie pleegkindje, wordt het alweer wat rustiger. Omdat de vakantie al wat langer duurt misschien??

@Iedereen: De misselijkheid is nog niet over.. De ene dag is beter als de andere. Gisteravond alles weer eruit gegooid en vanmorgen ook. Ik ben in totaal nu 0.5 aangekomen, dat is niet veel. Ik hoop dat het kindje goed groeit. Ik zie wel wat op tegen de 20 weken echo. Bang dat we slecht nieuws krijgen. Maar probeer er zo min mogelijk aan te denken.. Gisteren had ik erg last van mijn liezen. Iemand hier ervaring mee, ik denk dat het bandenpijn is. Is een zeurend gevoel,vooral als ik met mijn benen over elkaar zit, steekt het op. En vanmorgen na het fietsen ook. En ook wat last van mijn onderrug.. Zo nu heb ik genoeg geklaagd!!
Heeft iedereen al vakantie??

Liefs

hallo dames,

@linda, das echt minder van die misselijkheid. ik denk niet dat je bang hoef te zijn voor de 20 weken echo, het kindje voed zich wel. jij bent nu alleen maar aan het eten om je reserves aan te vullen meer niet. haha dat heb ik tenminste, ik had vandaag weer controle bij de vk en in 4 weken tijd was ik maar 1 kilo aangekomen en het kleintje groeid goed. dus als je dat elke keer te horen krijgt is er niks aan de hand.
de pijn in je liezen is bandenpijn, ik heb het ook gehad. het gaat vanzelf weer over, het is eigenlijk een goed teken. het betekent dat de kleine een groeispeurt heb, vandaar de pijn, je banden moeten wennen aan het gewicht.
o ja, nog een tip als je last van je maag heb, appelsap. ik mengde appelsap met wat water en mijn maag werdt er rustiger van, ik drink nu nog steeds elke ochtend een glas, misschien dat het bij jouw ook helpt.

@maaike, o wat heerlijk om een baan te hebben, ik ben sinds af gelopen donderdag officieel voor onbepaalde tijd met vakantie hihi, ik zeg het maar zo dat klinkt wat minder erg dan ik ben werkloos.
ook hier redden we het niet zonde mijn loon. ik ga in de tussen tijd overblijf juffrouw spelen om toch nog wat binnen te brengen. wie wil err nu een zwangere in dienst nemen?

@ iedereen, het is hier weer wat rustiger. onze pleegdochter is weer bij gedraaid. we hebben het met een kinderpsycholoog over gehad, het blijkt dat onze pleegdochter toen ze 5 6 jaar was niet genoeg gestroost was als ze bang was, en als ze nu onder stress komt te staan gedraagt ze zich dus als een kind van 5 6 jaar en niet als een 11 jarige. dus het is altijd gissen hoe oud ze zich voor doet. toon en ik krijgen nu ook gesprekken bij het ggz voor als we ergens tegen aan lopen bij onze pleegdochter, dan kunnen we een oplossing vinden hoe we dat moeten aanpakken.

vandaag ben ik weer bij de verloskundige geweest en alles was weer goed. gewicht goed, bloeddruk wel laag maar goed en het hartje klopte ook goed.
meer heb ik niet te vertellen eigenlijk

veel liefs
peetje

Terug
Bovenaan