hallo dames,
@linda, das echt minder van die misselijkheid. ik denk niet dat je bang hoef te zijn voor de 20 weken echo, het kindje voed zich wel. jij bent nu alleen maar aan het eten om je reserves aan te vullen meer niet. haha dat heb ik tenminste, ik had vandaag weer controle bij de vk en in 4 weken tijd was ik maar 1 kilo aangekomen en het kleintje groeid goed. dus als je dat elke keer te horen krijgt is er niks aan de hand.
de pijn in je liezen is bandenpijn, ik heb het ook gehad. het gaat vanzelf weer over, het is eigenlijk een goed teken. het betekent dat de kleine een groeispeurt heb, vandaar de pijn, je banden moeten wennen aan het gewicht.
o ja, nog een tip als je last van je maag heb, appelsap. ik mengde appelsap met wat water en mijn maag werdt er rustiger van, ik drink nu nog steeds elke ochtend een glas, misschien dat het bij jouw ook helpt.
@maaike, o wat heerlijk om een baan te hebben, ik ben sinds af gelopen donderdag officieel voor onbepaalde tijd met vakantie hihi, ik zeg het maar zo dat klinkt wat minder erg dan ik ben werkloos.
ook hier redden we het niet zonde mijn loon. ik ga in de tussen tijd overblijf juffrouw spelen om toch nog wat binnen te brengen. wie wil err nu een zwangere in dienst nemen?
@ iedereen, het is hier weer wat rustiger. onze pleegdochter is weer bij gedraaid. we hebben het met een kinderpsycholoog over gehad, het blijkt dat onze pleegdochter toen ze 5 6 jaar was niet genoeg gestroost was als ze bang was, en als ze nu onder stress komt te staan gedraagt ze zich dus als een kind van 5 6 jaar en niet als een 11 jarige. dus het is altijd gissen hoe oud ze zich voor doet. toon en ik krijgen nu ook gesprekken bij het ggz voor als we ergens tegen aan lopen bij onze pleegdochter, dan kunnen we een oplossing vinden hoe we dat moeten aanpakken.
vandaag ben ik weer bij de verloskundige geweest en alles was weer goed. gewicht goed, bloeddruk wel laag maar goed en het hartje klopte ook goed.
meer heb ik niet te vertellen eigenlijk
veel liefs
peetje