Klusmeiden 08 08 waar zijn jullie?

Hoi dames,

@Peetje: Ja ik heb ook erg last van mijn rug, heel vervelend maar je kunt er weinig aan doen behalve voldoende rusten en niet teveel gekke fratsen uithalen :) Ik heb nieuwe foto's op mijn hyves gezet jij dan?? De misselijkheid is helemaal over, heerlijk!!!!!

@Maaikie: Ik had precies hetzelfde als jij eerst maar die 12 weken voorbij zijn. Maar je schiet al aardig op!! Krijg je al beetje buikje?? Probeer idd te genieten, want na de 12 weken gaat het heel snel en na de 20 helemaal :) Heel veel succes bij de vk!!!

Liefs

Hey meiden, het is zo rustig hier inderdaad!! jammer!

Ik ben afgelopen dinsdag naar de verloskundige geweest en alles was goed. Hartje klopte! Ik ben nu 9 weken zwanger vandaag! Buik begint al op te zetten door mijn darmen. Moet 13 oktober weer terug voor de intake want ze liepen een half uur uit, moet manlief weer mee, beetje lastig elke keer dat vrij vragen. Dan krijgen we ook weer een echo want ze kwamen uit op 2 dagen omdat de metingen verschillende. 30 april of 1 mei 2010 ben ik uitgerekend,.

Hoe is het met jullie allemaal??

Fijn weekend meiden!! groetjes maaike

Hoi Maaikie,

Ja jammer he, dat hier niet zoveel meer wordt geschreven. Ik vond het zo gezellig... Misschien komt het nog :)

Wat super zeg alweer 9 weken.. Misschien wordt het wel een koninginnedagkindje. Helemaal leuk, en wat een geluk dat je 2 keer een echo krijgt, kan je alweer genieten van jullie wondertje :)

Hier gaat het prima, ik voel de baby vaak bewegen. De ene dag wel wat meer als de andere maar goed. Mijn buik groeit echt snel, iedereen denkt dat ik al verder heen ben haha. ik zit nu in mijn 27 e week, dus 6 maand, moet er nog 3 en iedereen wenst me sterkt mmmhhh.

Leuk joh dat je buik al wat gaat groeien....
Geniet er lekker van :)

Liefs Linda

hallo dames,

het is zeker rustig hier!!
hier gaat alles goed, op een verkoudheid na dan, in de afgelopen twee weken is me buik behoorlijk gegroeid en begint me nu echt in de weg te zitten.
ik ben soms geirriteerd als iets me niet meer lukt door me buik, en als tony dan thuis komt moet hij het als nog doen, niet altijd van harte haha.

ik heb nu ook sinds 4 weken last van me hormonen, ze kickten er zo in een keer in. zolang ik maar voldoende rust neem vallen ze nog wel mee, maar soms zijn ze echt aanwezig en dan ga ik maar tv zitten staren zodat tony en amber er geen last van hebben hihi. soms krijg ik om niks zn pissig gevoel, gelukkig ben ik nog zo bij dat ik me dan kan inhouden, ik heb dan eigenlijk geen reden om uit te vallen, dan ga ik maar ff naar boven om tot rust te komen. dat ik het zo oplos zijn ze hier in huis behoorlijk blij mee, heel soms moet tony het wel ongelden maar zelfs daarna bied ik mijn excus aan.
HORMONEN die maken er soms echt een potje van je gedachten. helaas hoort het er allemaal bij.

Linda, ik heb je foto´s ook gezien op hyves. wat een leuke foto´s zeg, je ziet er ook goed uit.

Maaikie, heerlijk he zn tweede echo vlak achter elkaar, je kan dan zien hoe snel zn kleintje zich ontwikkeld. geniet van je langzaam groeiende buikje, voor je het weet gaat het heel snel.

maar ik ga er weer vandoor, de katten beginnen te zuren om eten.

veel liefs
peetje

Hoi hoi

@Peetje: Hoe lang moet je nog... Lastig dat je buik in de weg gaat zitten. En dan nog die hormonen haha, het zit niet mee. Maar gelukkig is het allemaal voor een goed doel.

@Maaikie: Hoe is het nu met je?? Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt?? Geniet er lekker van..

@Iedereen: Hier gaat het prima, op wat kleine klachtjes na, brandend maagzuur en steken in mijn maag. Gisteren ging ik bijna van mijn stokkie, te weinig zuurstof ofoz haha. Leek net of ik flauw ging vallen, ieeehhh..Maar goed als alles maar goed is met het kleintje dan vind ik het allemaal prima. Maandag weer naar vk en dan de 12e de 3d echo. Super veel zin in :)

Tot snel

Liefs

Hoi meiden,

Waar is iedereen toch? En wat (**&%$#@ vinden van dit forum zeg! Niet leuk.

Hier alles goed. Buik gaat inderdaad lekker in de weg zitten vooral met bukken en slapen. Ben ook steeds zo bang dat ik op m ga liggen. En dat als ik buk dat ie dan is dubbelgevouwen. (beetje para af en toe moet kunnen) Peetje: die hormonen komen me erg bekend voor, ben ook erg snel geirriteerd en heb het erg op mijn heupen soms. Pfff. Maar goed nog eventjes.
Voor jou zit het er al bijna op he! Ik moet nog 4 1/2 week werken ongeveer. Heerlijk En dan nog 4 1/2 week en dan ben ik er klaar voor hoor.
Linda, hoever ben jij nu? Ook al ver toch?

Ben deze week druk bezig met de verhuizing.. Hebben vorige week de sleutel gekregen van ons niuwe huisje. Echt zoo leuk. Wil er nu al wonen. het weekend gaan we de kinderkamer halen dus dan kan ik die ook lekker in gaan richten eindelijk. Echt zin in. En alles lekker nieuw heerlijk. Dan ben ik er helemaal klaar voor!

Liefs, Maatje

Hoi meiden na lang zoeken jullie toch weer gevonden haha! Hier gaat alles goed. Nu 10 weken en 3 dagen zwanger, volgende week weer naar de verloskundige. Ben wat aan het snotteren en heb last van mijn onderrug. Af en toe zit er een dagje tussen dat ik moet spugen maar dat valt gelukkig mee! Ben wel erg moe.

@Linda; Wij willen niet weten wat het word, het mag een verrassing blijven tot aan het eind haha. Wilde jullie het wel weten?

@ peetje; lastig dat je buik zo in de weg gaat zitten en last van de hormonen krijgt, nog even volhouden! Hoelang moet je nog?

@ Maatje; wat leuk dat jullie een huisje hebben en snap dat je er dan zo snel mogelijk in wilt!

Nou meiden, tot de volgende keer weer!!

groetjes maaike

Terug
Bovenaan