Klusmeiden 08 08 waar zijn jullie?

hallo dames,

maaikie, wat spannend zeg. maar wat linda zegt het kan, en het hoeft niet fout te gaan. je kan zelf tot maand 8 een soort ongesteldheid hebben.
ik hoop voor je dat het stopt en dat er niks aan de hand is.

linda, en wordt je af en toe al gek van die kleine hihi? ik wel hihi, soms kan ik er niet van eten omdat ze me maag dan niet met rust laat.
z´n 5 keer op de dag draait ze ff om en dat voelt niet altijd ff prettig. s avonds zet ik altijd een asbak op me buik om ook de kleine bewegingen te kunnen zien. dat is een leuk gezicht.

ik heb verder niet zo veel te vertellen, ik verveel me eerder. ik heb voor de tussen tijd nog geen werk gevonden dus ik zit de hele dag thuis snif snif.

veel liefs
peetje

Hoi Meiden,

Wat een stilte hier zeg de laatste tijd.
Is iedereen nog op vakantie ofzo?
Moet ook zeggen dat het wel steeds ingewikkelder wordt deze chatsessie te vinden want we schuiven steeds meer naar achteren.

Maaike: Weet je al wat meer ondertussen? Echt vervelend voor je zeg.! Maar je moet positief blijven...

Peetje: Hoe voel jij je verder?

Met mij gaat alles goed. Begin nu last te krijgen van kleding die niet lekker zit ( zwangerschapskleding ook nog dus kun je nagaan). Verder beweegt de baby erg goed, en met name s nachts, dus slapen gaat ook steeds minder.
Ben de vorige keer nog even op de weegschaal geweest bij de vk en toen schrok ik me een hoedje. Ben 67 kilo met kleren aan. WHA nog nooit zo zwaar geweest hahha. Maar goed hoort erbij he.
Ben wel erg moe nog hoor voor al als ik thuis kom van werken. Maar dat schijnt te komen door mijn lage bloeddruk. Die is steeds extreem laag.
Nog 10 weken ongeveer en dan ga ik lekker met verlof! Heerlijk heb er nu al zin in! En 6 oktober krijgen we als het goed is de sleutel van ons nieuwe huisje dus dat eerst nog even en dan met verlof tot begin april.

Nou dat was het weer even.

liefs,

Maatje

Hoi meiden, bedankt voor de geruststellende woorden! Ik begin weer een beetje hoop te krijgen want de bloeding heeft niet doorgezet in menstruatie tot nu toe. Gisteren alleen nog wat licht bruinig vocht verloren. Hopelijk kan ik morgen de HA bellen met goed nieuws en krijg ik een inwendige echo. Wat slopend is dit zeg, kan er nog niet echt van genieten zo en we hebben er zo lang op gewacht! Ik hou jullie op de hoogte! Ben blij te lezen dat het bij jullie allemaal voorspoedig verloopt!

fijne dag allemaal!! groetjes

Hoi Maaikie

Dat klinkt wel positief. Ik hoop zo voor je dat het allemaal goed blijft goed gaan. Ik weet niet of het je geruststeld, maar bij mijn miskraam was het direct mis. Ik begon bloed te verliezen en dat zette meteen door. En wat ik vertelde over mijn vriendin, dat lijkt op dat van jou, en bij haar is alles prima in orde. Ik blijf voor je duimen!!!

Liefs

Hey meiden,
Hier alles weer rustig, gisteren de HA gebeld met het goede nieuws dat het bloedden gestopt is en ik kan dinsdag langs komen, dan gaat hij een inwendige echo regelen voor eind van de week. Dus ik word weer positiever!

@ linda; bedankt voor je opbeurende woorden! Ik hoop zo dat alles goed mag zijn! Bij jou alles goed verder? hoe ver ben je ook alweer?

Ze weer aan de arbeid, dit weekend avonddienst.
Iedereen een fijn weekend gewenst en ik spreek jullie snel weer!

groetjes

Hallo allemaal,

Waarom staan we toch steeds zo ver weg, terwijl we wel nu wel weer veel kletsen :). Goed, het zoeken houdt me bezig haha.

Met mij gaat het prima. Ik groei heerlijk dus loop trots overal mijn buik te showen! Ik zit nu in mijn 23e week. Bert is nu boven de babykamer aan het schilderen. We hadden nog even gewacht tot aan de 20 weken echo, want je natuurlijk maar nooit. We weten niet wat het wordt, dus de kamer wordt wit met lime groen. we dachten dat dat wel voor allebei kon. Maandag moet ik weer naar de vk dus even weer het hartje luisteren, heerlijk. Deze keer gaat mijn moeder mee, anders moest bert steeds vrij vragen.

@Maaikie: Wat fijn dat je een echo krijgt, ik hoop dat dat je gerust stelt. Hier gaat alles prima!! We genieten volop :) Ik hoop dat voor jou het genieten ook snel kan beginnen.

@Peetje: Nee hoor ik wordt absoluut niet gek van die kleine, ik vind het heerlijk dat gerommel in mijn buik :) Hoe is het verder met je en met je werk??

@Iedereen: Waar zijn jullie???

Liefs

Hoi hoi

Ik had net een bericht getypt en nu is hij weer weg. Dus nu poging 2.

@Iedereen, waar zijn jullie?? Hier gaat alles prima. Ik groei goed, gelukkig niet in gewicht. Tot nu toe 3 kilo erbij :) Dus het komt alleen bij het kindje terecht:) Ik zit nu in mijn 23e week en loop vol trots mijn buik te showen haha. Bert is nu boven de babykamer aan het schilderen. We weten niet wat het wordt dus het wordt wit met lime groen, kan voor beide toch?? We hebben met de kamer gewacht tot de 20 weken echo. je weet natuurlijk nooit.

@Maaikie: Ik hoop dat de echo je wat meer zekerheid kan geven. Hier gaat alles goed, we genieten volop. Ik hoop dat het genieten voor jou ook snel kan beginnen.

@Peetje: Nee hoor ik wordt absoluut niet gek van de kleine, ik vind het heerlijk dat gerommel in mijn buik! Hoe is het met je werk? Trekt het alweer wat meer aan??

Liefs

Terug
Bovenaan