Klusmeiden 08 08 waar zijn jullie?

hallo dames,

hier gaat het goed, ik heb geen erge last van het zwanger zijn alleen dat me rug nu klachten gaat veroorzaken. ik denk dat ik van de week maar naar een ficiotherapeut gaat kijken of die er die knoop uit kan krijgen.
verder groei ik goed, ik kan niks anders als positiekleeding aan. o ja ik kan nog maar 1 broek van me zelf aan, daar moest ik eerst altijd een riem voor gebruiken en nu dus niet meer. misschien komt het ook omdat monster zo hoog zit.
ze zit de hele tijd tegen me ribben aan te duwen.

verder maak ik niet zo veel mee, zit nog steeds thuis zonder werk, dus ik rommel maar wat in huis.
ik heb in de afgelopen week wel het ledikantje af gekregen, die staat dus nu weer op onze slaapkamer. langzaam begint het ergens op te lijken. het meeste doe ik nu dus zelf omdat tony veel moet werken.

maar ik ga weer stoppen want ik moet zo vrienden gaan helpen met verhuizen, nou ja verhuizen?!!
ik wordt bij een kast neer gezet en mag dozen leeg gaan ruimen en daarna wordt ik weer naar huis gestuurd. ik wordt door hun erg goed in de gaten gehouden dat ik niet te veel doet ( opzich wel goed want ik doe snel te veel )

veel liefs
peetje

ps maaikie, ik hoop dat de echo meer duidelijkheid geeft en dat het vruchtje er nog zit.

hoi meiden,
vandaag naar de HA geweest en ik kon gelijk terecht voor een echo bij een echobureau! Het was allemaal erg klein en moeilijk te zien maar ze heeft een hartje zien kloppen dus we gaan nu lekker genieten! ik ben nu iets minder als 6 weken, ze kon nog niet meten daar was het te klein voor. Allemaal nog erg pril dus!

@ linda; alweer 23 weken heerlijk zeg! ik zal blij zijn als de 12 weken voorbij zijn, blijft toch nog wel erg spannend nu. Lekker genieten van dat gerommel in je buik, lijkt me erg bijzonder allemaal!

@ peetje; wat rot dat je zo'n last hebt van je rug zeg, ik hoop dat de fysio je kan helpen!

lastig he dat we allemaal zo naar achter schuiven, ik vond het vorige forum veel prettiger, heb ook het idee dat iedereen wat minder schrijft hierdoor.

Nou meiden, ik hou jullie op de hoogte! Fijne dag verder allemaal!!

Groetjes maaike

ongeveer ;)

hallo dames,

wat is het rustig weer, het was natuurlijk weekend.

vandaag heeft tony de kant van de slaapkamer waar monster komt helemaal op orde gemaakt.
de kast vast gezet aan de muur want hij was niet zo stevig en nog wat plankjes op gehangen.
alles is nu klaar.
gister zijn we samen met me schoonouders op pad geweest voor een matrasje. we zijn geeindigt bij babysplanet voor 160 euries. ik vind dat wel veel maar er zit zn erosleep molton op.
wat een gedoe zit daar ook omheen zeg. als je die molton heb mag je niet met water kruiken werken maar wel met die warmte kruiken met keramiek. maar de kraamzorg wil met waterkruiken werken omdat ze nog niet veel ervaring hebben met die warmte kruiken.
nu doen we het zo, als kraamzorg er is halen we die molton eraf en werken met waterkruiken, en als kraamzorg weg is doen we de molton er weer op en werken met zn warmte kruik ( aangezien we er zn een hebben ).

maar ik ga weer stoppen, lekker vroeg douchen en vroeg bed in, in de hoop dat ik vanacht een hele nacht slaap in plaats van halve nachten, zoals de afgelopen 3 nachten.

veel liefs
peetje

Hoi hoi lieve allemaal,

Het was idd weekend. En voor ons een heel druk weekend, veel geshopt!! Bij de Ikea en de Prenatal altijd leuk natuurlijk. Bert heeft vanavond het laminaat op de babykamer erin gemaakt. Bijna klaar op wat kleine stukjes na. Eind van de maand komen de meubels, dus dan kan ik los met de inrichting haha... Hier gaat het prima, wel veel last van mijn rug en af en toe van mijn buik. Dus ik lekker rustig aan en laat me goed verwennen :)

@Peetje: Wat heerlijk dat alles nu zijn plekje krijgt. Hoever ben je nu?? Zet je nog ff weer buikfoto op hyves?? Dan doe ik dat ook haha

@Maakie: Wat fijn dat het hartje te zien was, dat is echt een goed teken en vooral nu zo vroeg in de zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat je eerst de 12 weken afwacht. Dat had ik ook!! En dan nog de 20 weken... Maar probeer echt te genieten, want voor je het week zit je alweer in je 24e week haha..

@Iedereen: Ik mis nog een aantal mensen, ik ben heel benieuwd hoe het met iedereen gaat :)

Liefs Linda

hallo dames,

het is alweer weekend haha.
ik zit tegenwoordig niet zo veel meer achter de computer dus reageer vrij weinig.
ik lig nu elke middag tussen 1 en 3 op de bank te maffen ( o wat is dat heerlijk zeg hihi), vandaag niet want tony heeft de huiskamer weer helemaal veranderd en nu zit hij formule 1 te kijken dus slapen wordt het vandaag niet. misschien later in de middag, als de was klaar is.
de slaapkamer is nu ook helemaal klaar, ik ben nu begonnen aan alles te wassen zodat het schoon is voor gebruik. ik schok me vanmorgen rot toen ik er achter kwam hoeveel kleertjes en lakentjes ik al wel niet heb, voorlopig hoef ik ff niks te halen.
en ik heb het aanbod gekregen dat als de kleine er is dat ik bij me oude oppasgezin op zolder mag shoppen aangezien zij twee dames hebben en nog heel veel kleertjes hebben liggen.
me moeder is er achter gekomen wat het wordt en is aan het inkopen geslagen met kleertjes dus ik krijg nog genoeg haha die kleine heeft straks nog meer kleren als mij en tony bij elkaar.

Linda, ik zal van de week weer een foto maken en die op hyves zetten.
heb jij ook al zn last van je rug? ik ook, ben van de week naar de fysio geweest maar kreeg te horen dat ze weinig konden doen. ik moet hol en bol oefeningen doen om de druk in me rug te verminderen. kraken mogen ze nu niet en je spieren los masseren heeft ook geen nut want savonds zit het weer vast.
trouwens hoe is het nu met je misselijkheid?

Maaikie, durf je al wat te genieten? voor je het weet ben je de 12 weken voorbij en kan je echt genieten.

ik ga er weer vandoor, de volgende was in de wasmachine goeien en dan op de bank liggen hihi

veel liefs
peetje

Hey meiden, weer even een brichtje van mij. Hier alles nog goed. Volgende week dinsdag mag ik voor het eerst naar de verloskundige ook weer spannend! We proberen er nu al wat meer van te genieten maar het blijft allemaal spannend hoor! Zal blij zijn als ik de 12 weken voorbij ben, ben nu bijna 8 weken. We komen wel steeds verderop te staan in dit forum, wat een gezoek zeg..

Linda; alles goed? Leuk hoor al dat shoppen ,kan niet wachtte tot wij dat ook mogen gaan doen, wil er nog mee wachtte tot na de 12 weken. We hebben al wel een rompertje gehad van een vriendin zo schattig!

Peetje: Wat vervelend die rugklachten,en het valt nu ook niet mee om een baan te vinden zeker of ben je niet actief op zoek? Nou meid doe het rustig aan!

groetjes maaike

Terug
Bovenaan