klusmeiden 08 08

hallo dames,

nou ik heb gisteravond een baan brekende beslissing genomen, IK STOP NU ECHT MET ROKEN!!!!!!!
ik vind het nu smirig geworden en wil kinderendat is mijn doel waar ik voor ga.  ik heb er gisteravond met toon over gehad en mijn beslissing genomen. hij wil niet stoppen en dat eis ik ook niet van hem.
vanmiddag ben ik naar de bieb geweest en heb een boek gehaald over stoppen met roken, je mag gewoon door roken tijdens het lezen, ik ben nu bij hoofdstuk 6 en heb niet echt de behoefte om een sigaret op te steken. het is dus een psychisch spelletje dat ik nu ga spellen. iemand gaf mij de tip om lolly's te kopen maar dan koop ik liever veel kauwgom. nu sta ik er helemaal achter en ga het niet afbouwen want dat werkt toch niet.

maar nu nog iets anders, de duiveltjes hebben zich nog niet gemeld wel de rugpijn maar die krengen nog niet

ik ga weer verder met lezen wil er zo snel mogelijk mee klaar zijn.

veel liefs
peetje

@Peetje: ZET M OP MEID!!!!! knap dat je hebt besloten om te stoppen met roken!!
En kloten dat de RD er nog niet zijn. Misschien toch zwanger?? Succes met alles!!

Liefs Linda

Ps waar is iedereen??

Hoihoi,..

Wat goed joh dat je gaat stoppen met roken peetje, dapper van je, en verstandig ook!!! Maar nog niet ongi? Zou het dan toch echt zo zijn?? Wanneer ga je testen??

Hier gaat t allemaal goed, eigenlijk weinig nieuws te melden.
Van de week komt t behang voor de babykamer binnen en volgende week het babykamertje dus het begint nu wel echt echt te worden hihi..

Jullie nog iets leuks meegemaakt of nog plannen??

liefs maaike

Zo, hier ben ik weer es. Ben goed ongesteld. Tis heel anders als anders. Eerst wast bijna niks en nu megaveel!! Heb het idee dat het misschien toch weer een hele vroege miskraam is. Was een poos zo misselijk en is nu helemaal weggetrokken. En mn temp die steeds zo hoog was...erg vaag allemaal. Maar goed, probeer er niet te veel over na te denken, je kunt er toch niks aan doen..Was trouwens ook een dag over tijd maar heb geen test gedaan. Wou eerst een poos afwachten.. is nu maar goed ook, scheelt weer een test.. pfff! Sorry als ik wat negatief doe maar het lijkt zo ellenlang te duren allemaal als je zo graag wilt.. en 2 miskramen (misschien wel 3) hakt er toch wel in. Maar ik weet ook dat het al 1x goed is gegaan en dat het dus wel goed KAN gaan maar ja waarom nu dan niet he?
Nou nu ga ik echt stoppen met mn klaagzang hoor!
@Peetje, wat knap zeg! Ik hoop dat je het vol blijft houden!! Hopelijk blijven de RD ook weg... zou mooi zijn natuurlijk!!
@Yvonne, hoe ist met jou nu? Voel je je nog steeds goed?? Ik hoop het!

Meiden, tot kwebbels!!

Groetjes Kwebbel80

hallo dames,

dank jullie voor de steun, ik kan die vandaag goed gebruiken. gister heb ik nog 10 sigaretten gerookt en gisteravond om half 10 de laatste. nu denkt iedereen o das niet zo erg want je slaapt toch, maar als je s ochtends om half 6 opsta dan snak je snel naar een sigaret, zo als nu, nu me oppaskindje opp bed ligt. de spullen liggen in zicht, kan er zo eentje maken maar doe het niet, ben nu al zoveel uur op, de nicotine is uit me lichaam dus ik voer nu alleen strijd met me geest naar structuur. ik vreet me trouwens klem in de antiflu snoepjes of kauwgom ik moet vanmiddag weer nieuwe halen.

maar goed, die rode duiveltjes, heb ik nog steeds niet gezien. ik kon het niet laten en heb dus weer een test gedaan, rarara!!! NEGATIEF!!!! ( ik voel me in een keer heel erg sacastisch worden ). ik heb het vermoeden dat me lichaam weer voor de twee maanden gaat in plaats van 30 dagen  gggggggrrrrrrrrr  maar we zullen zien. ik kan er toch niks aan doen het is maar afwachten.

maar ik ga er weer vandoor  hopelijk van de sigaretten afblijvend.

veel liefs
peetje  

Heey peetje,

Het gaat je lukken hoor het stoppen met roken, de eerste dagen zijn verschrikkelijk want inderdaad roept je geest om nicotine, maar dat gaat echt weg!!! Probeer afleiding te zoeken in iets!!

Wat betreft de negatieve test, wat vervelend johh!! Hoelang ben je nu overtijd? Misschien ben je wel zwanger alleen nog te kort, en dat je test daarom negatief blijft, na het weekend nog een keertje testen als je dan nog niet ongi bent of anders even naar de huisarts toe,..

Nou kop op he, het gaat je lukken het stoppen met roken!!!!!!!!
Liefs Maaike

hallo,
dank je wel maaike dat had ik ff nodig nu mijn mannetje thuis is en lekker door rookt, dus moeilijk wordt voor mij. maar ik wilde wat anders melden.

dinsdag had ik doorzichtig, geurloos, plakkerige  afscheiding (sorry) en heb er toen niet echt veel aandacht voor gehad omdat ik dacht dat ik me eisprong al had gehad. gister had ik er geen last van maar vandaag weer en erger, dus ik net een ovaluatietest gedaan en het streepje donker dus weer een eisprong. ik snap nu ook waarom ik zn last had van me buik, maar van de rest snap ik nog steeds niks. dus we gaan vanavond vroeg bed in en misschien zijn we nog optijd, hopelijk.

veel liefs
peetje

Hallo allemaal,

Ik haat het afwachten. Aan de ene kant denk ik dat het raak is, maar aan de andere kant weer niet. Ik wil echt wachten tot maandag want dan ben ik 1 of 2 dagen overtijd. Verschrikkelijk toch. Ik zit me al van alles in te beelden terwijl het misschien helemaal niet zo is. En ik dus weer erg teleurgesteld ben. Nu hoor ik net op het nieuws dat er in een enschede een tweede babylijkje is gevonden. Wat bezield iemand. Terwijl er zoveel mensen zijn (waaronder ik en jullie) die zo graag een kindje willen en dan, nou ik kan het nu even niet snappen.

@Peetje: Zet m op meis, ik kan me voorstellen dat het heel lastig om geen sigaret te roken als alles er klaar voor is. En wat kloten voor je zeg van de RD. Maar wel super dat je miss weer een eisprong hebt gehad. Een oud collega van mij heeft dat ook gehad. 2 eisprongen in een maand. En zij is nu ruim 30 weken zwanger. Dus niets is onmogelijk :)

@Maaike: Hoe is het met jou? Met de kleine meid in je buik en met je enkel natuurlijk!! Leuk dat je met hebt toegevoegd op hyves. Ik zie je hier niet zo heel veel meer. Ben je druk of zit je bij het zwanger forum? Ik hoop dat alles goed met je is en tussen jou en je man natuurlijk ook. Het wordt wel een wat warrig geheel haha.

Nou dames ik ga nog ff verder netten. En dan vanavond lekker bankhangen en filmpie kijken.

Liefs Linda

Terug
Bovenaan