klusmeiden 08 08

hallo dames,

furst mum, van harte gefeliciteerd meid, geniet er lekker van.

mama saskia, ik ken het afwachten van wanneer de eisprong komt. wat de huisarts zegt is een goed advies, laat het los, als je dat doet zal je zien dat het sneller gaat.

linda, het is altijd weer spannend de verloskundige, tenminste vind ik wel. ik ben afgelopen maandag geweest en alles gaat volgens schema, de rand van me baarm. zit net onder me navel. ik vind het een raar idee blijven aan de gedachten dat er klein wezentje in me groeid. maar dinsdag hebben we de 20 weken echo, dan hopen of monster er goed voor ligt om te laten zien of het een hij of een zij is.

vorige week vrijdag schok tony zich rot, ik had gedouched en was boven nog wat aan het rommelen, toen ik dus weer naar beneden wilde glee ik uit op de trap. ik zat zo halve wege de trap, ik moest janken en lachen tegelijk van de schik. gelukkig gleed ik op me kont en me rug dus monster was veilig. toen tony de gang in kwam werdt hij boos omdat ik niks riep, zo van alles goed. maar door de schik kon ik niks zeggen. het is dus goed afgelopen heb alleen twee dagen last van me rug gehad meer niet.

verder heb ik niets te vertellen ik preek jullie allen weer op de nieuwe forum
nu maar de stad in om boodschappen te doen.

veel liefs
peetje

Hoi dames,

dank jullie wel voor de felicitaties!
Ik heb een voorspoedige bevalling gehad. Wel wat snel, binnen 3 1/2 uur was Ilse geboren. Wel heftig, maar gelukkig niet zolang als bij onze oudste.
Ze had in het vruchtwater gepoept en had wat opstart moeilijkheden. Daarvoor zijn we een nachtje in het ziekenhuis geweest.
Het gaat nu  hartstikke goed.
Wel last van stuwing, maar de bv loopt verder goed en  ze is al weer aangekomen. Perfect dus.

@mamasaskia, het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer het een beetje los te laten. Als je je er te veel op focust dan werkt dat alleen maar tegen. En anders probeer je het met die maansteen!
Heb je normaal gesproken wel altijd een eisprong rond het zelfde tijdstip?
Succes ermee. De mm is ook niet alles.

@linda, altijd weer fijn om het hartje te horen! Gelukkig voel je je nu beter. Dat is vaak zo na die 3 maanden grens. Geniet ervan. Voor je het weet ben je bevallen!

@peetje, de 20 weken echo alweer! Wat gaat het snel. Hopelijk krijg je te horen dat alles goed is. Willen jullie het geslacht weten?
Is wel schrikken hoor als je van de trap af valt. De kleine zit toch goed ingepakt, dus daar hoef je je niet al teveel zorgen over te maken. Alleen wel vervelend voor jou. Het is toch best pijnlijk.
 Ik heb het gehad toen ik met onze oudste de trap af liep. Mijn rug was geschaafd en bont en blauw, gelukkig had Rafael toen niks.

Nou dames nog een fijne avond en tot op het nieuwe forum!

Liefs,

Terug
Bovenaan