klusmeiden 08 08

Hoi dames,

Weer een tijdje geleden dat ik iets gekrabbeld heb, maar probeer het een beetje los te laten, misschien dat het wel lukt met zwanger worden.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat onder dit topic voortaan zoveel zwnagere en zelfs al moeders zitten, dat het helemaal een eeuwigheid bij mij lijkt te duren.
Maar goed, als het goed is, heb ik op dit moment mijn ei sprong, altijd weer een fijn moment, op naar over 14 dagen.....

Maaikie@: hoe gaat het met jou? heb je al het idee dat je iets voelt in jouw lichaam?

First Mum@: Wat spannend die laatste weken, hopelijk heb je een voorspoedige bevalling!

Linda en Maatje@: jullie allebei de 12 weken echo al gehad, dat is een mijlpaal die je graag voorbij bent (ikzelf altans).

Peetje@: lekker aan het klussen voor de baby, zit je een beetje lekker in je vel?

Maaike@: Gaat het goed met de kleine meid in het dagelijkse leven, zitten jullie al in een ritme?

Hopelijk vergeet ik niemand, zo wel excuses!

Tot snel,
Saskia

Hoi hoi

Sorry dat ik al een tijdje niet gereageerd heb. Ik heb wel steeds meegelezen, maar schrijf dan ook zelf niet :(. De echo ging goed. Wat was dat een enorme opluchting. Ik was zo bang dat het hartje niet zou kloppen of dat er niets (meer) te zien was. Maar gelukkig alle zorgen voor niets. Het was echt heel raar toen ze dat apparaat op mijn buik zetten en dat er dan een mensje in beeld komt dat in mijn buik zit. En druk in de weer is. Heel bijzonder. Ik zit nu op 11 weken, dus wacht nog even met het helemaal openbaar maken. Wil er dan ook wat op hyves van zeggen als ik 12 of 13 weken ben. Dan ga ik het van de daken schreeuwen.. En ga ik genieten!!

@Mamasaskia: Ik kan me voorstellen dat je even niet zoveel ermee bezig wilt zijn. Ik had dat ook op een gegeven moment. Niet meer getest (ovu) en hier ook weinig meegelezen. Op een gegeven moment kun je er alleen nog maar aan denken en dat werkt denk ik averechts. Ik wens je heel veel succes en klusplezier

@Maaikie: Hoe is het bij jou meid.. Ik dacht dat de klusdagen weer voorbij waren toch. Dus nu is het weer super spannend. Ik hoop echt voor je dat het snel raak is...

@Maaikie en Mamasaskia: Ik heb van firstmum destijds een maansteen geleend, die je helpt bij het zwanger worden. Heeft 1 van jullie hier nu belang bij, want dan stuur ik hem door naar jullie

@Firstmum: Ik kan me goed voorstellen dat je nu wel graag wilt dat die kleine eruit komt. Je zult wel super benieuwd zijn! Ik wens je veel succes met de laatste loodjes

@Peetje: Je bent echt goed bezig met je klusactiviteiten... Knap hoor. Ook goed dat je wel je rust neemt, dat moet je ook echt doen. Straks kan het idd niet meer... Voor een goed doel uiteraard. Hoe is het verder met je? Groei je goed?

@Maatje: Wat geweldig dat alle uitslagen goed waren, altijd weer een opluchting lijkt me. Hoever ben jij nou heen? En wanneer ook alweer uitgerekend. Volgens mij zitten we nml dicht bij elkaar..

Liefs

NOD Lijstje  

Mama Saskia              
27 jr
 Ronde 9
 Kindje 3
 ? mei

Maaikie 26
27 jr
Ronde 9
Kindje 1
+- 18juni

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009
Bevallen van een dochter

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009
Bevallen van een zoon

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli
2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli
2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Zoetteke        
29jr                        

kindje 4
??

Kwebbel80
27 jr

kindje 2
11 sept 2009

Maatje1
24jr
Ronde 2 na mk
kindje 1
14 dec 2009

Peetje1982
26 jr        
Ronde 8
Kindje 1
18 novem.
2009

Linda
24 jr
Ronde 9 na mk
Kindje 1
31 dec
2009

@Jazzie en Maaike1987: Ik heb erbij gezet dat jullie bevallen zijn. Wist niet meer de datums en/of jullie de namen van de kindjes erbij willen hebben.

Hoi Allemaal,

Nou ik heb eindelijk even de tijd om weer te reageren. Me laptop adapter heeft het begeven dus ik kan nu alleen op de pc van mijn man, maar ja dat is af en toe weleens vechten want hij zit er vaak achter haha!

Linda: wat fijn dat de echo goed was. Is inderdaad een raar idee dat er een kindje in je buik zit wat zoo rond sparteld maar dat je het zelf nog niet voelt. Begin je al wat te zien of nog niet? Nog erg veel last van kwaaltjes of begint het nu af te zwakken? Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?

Peetje: gaat alles goed met je? je bent volop bezig met dingetjes schilderen las ik?

Firstmum: vervelend die laatste loodjes, je moest vorige week naar de verloskundige toe toch? Heb je het er nog over gehad om te strippen?? Ik hoop dat je snel je wondertje in je armen mag sluiten!

Saskia & Maaikie: ik hoop zo dat het snel voor jullie zover is. Kan me voorstellen dat het het wel moeilijk maakt dat er zoveel zwangere en zelfs al moeders op dit topic meeschrijven, dat maakt het inderdaad allemaal erg moeilijk! Maar jullie tijd komt ook, en ik hoop erg snel!!!

Hier gaat het verder allemaal goed. Aymée doet het uitstekend, had alleen vandaag last van een huildag, niks vond ze goed, als je er neer legde begon ze te brullen en heeft heel de dag wakker gelegen tot vervelens toe,maar nu ligt ze (eveb afkloppen) lekker te slapen! Ze groeit ontzettend goed, as dinsdag moeten we voor de eerste keer naar het consultatiebureautje toe dus ben erg benieuwd hoeveel ze nu weegt en hoelang ze is.
Het went wel heel snel allemaal, het ritme begint ookal aardig plaats te vinden maar het is en blijft af en toe weleens moeilijk.. alles wat je doet dan moet je rekening houden met het feit dat je een kleintje hebt, als je weggaat ben je niet in 1 minuut vertrokken, flesjes klaar maken, poeder afmeten, luiers mee, kinderwagen mee, maxi cosi.. je bent zo een half uur verder, maar het is absoluut de moeite waard.

Heb vandaag ook gesolliciteerd naar 3 functies, ben erg benieuwd of ik word uitgenodigd voor een gesprek, de tijd zal het leren zullen we maar zeggen.

Druifje is overigens ook bevallen van een dochtertje.

Nou meiden ik ga nog even lekker bankhangen en ik lees jullie weer!
Liefs Maaike

NOD Lijstje  

Mama Saskia              
27 jr
 Ronde 9
 Kindje 3
 ? juni

Maaikie 26
27 jr
Ronde 9
Kindje 1
+- 18juni

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Bevallen van een dochter

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bevallen van een zoon

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Bevallen van een dochter

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli
2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli
2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Zoetteke        
29jr                        

kindje 4
??

Kwebbel80
27 jr

kindje 2
11 sept 2009

Maatje1
24jr
Ronde 2 na mk
kindje 1
14 dec 2009

Peetje1982
26 jr        
Ronde 8
Kindje 1
18 novem.
2009

Linda
24 jr
Ronde 9 na mk
Kindje 1
31 dec
2009

hallo dames,

ik weet niet wie allemaal een vraag heb gesteld dus ik probeer alles te beantworden.
wat is het weer rustig hier zeg, hier ook weer we zitten hier film te kijken maar ik vind er niet zo veel aan dus ben ik maar achter de laptop gekropen.
afgelopen weekend zijn we weer druk bezig geweest hier in huis.
tony heeft de slaapkamer behangen en die is nu helemaal klaar, die is ook niet zo groot dus 1 dag en het was klaar. we hebben op een muur een stuk bos das leuk wakker worden als je de vogels buiten hoor fluiten.
ik ben bezig geweest met de box en die staat nu al in de huiskamer zodat de huisdieren eraan kunnen wennen. over een paar weken gooi ik er balonen in om de katten af te leren om erin te gaan liggen dus dat kan nog leuk worden haha.
ik begin nu sinds twee weken echt te groeien, ik heb zaterdag uit frustratie dat ik niet meer in me broeken kan broeken besteld via internet en later op de dag heb ik er nog een gekocht dus ik kan voorlopig ff vooruit.

maar ik ga erweer vandoor, kijken of ik toch nog een stukje film kan begrijpen.
veel liefs
peetje

Hoi hoi

Het is hier idd rustig. Ik had dacht ik de vorige keer al op iedereen gereageerd, als ik iemand ben vergeten. Sorry!!

@Peetje: leuk hoor dat je nu groeit... Dat gebeurt mij ook, maar het komt ook van de chippies van de afgelopen. Was zo blij dat ik iets binnen hield. Dus heb het er goed van genomen haha

@Iedereen: Ik heb op het internet een angel sounds besteld. Daarmee kan je thuis de hartslag van de baby luisteren. Echt helemaal super!! Heel bijzonder. Het neemt bij mij heel wat zorgen weg. Dus ik dacht misschien zijn er meer die ook 1 willen. Ik kan het zeker aanraden. Even googlen en je hebt er zo 1 gevonden.

Liefs Linda

Hoi hoi,

als we allemaal alleen maar blijven mee lezen en niet reageren blijft het zeker rustig.
Mijn vrije tijd breng ik de laatste tijd ook niet meer zoveel  achter de pc door. Ben lekker in de tuin bezig en probeer het huis schoon te houden (hoezo nesteldrang!).

@peetje, lekker hè dat je lekker  passende kleding aan kunt. Op een gegeven moment worden je eigen kleren toch echt te krap. Wel een fijn gevoel zeker dat jullie slaapkamer af is. lijkt me ook heerlijk om zo wakker te worden. Het word echt wel hard geklust in jullie huisje!

@Linda, ach je hebt nu een excuus als je wat dikker word ;)
Maar maak het niet te gek, want die kilo's moeten er toch echt wel weer af na de bevalling. Maar af en toe een beetje zondigen mag best als je ook maar alles vitamientjes enzo genoeg binnen krijgt!
Gelukkig voel je je nu beter. Hoe ver ben je ook alweer? De drie maande voorbij, toch? Dan ga je de betere periode tegemoed.

Hier wachten we nog steeds in spanning af op de komst van de kleine. Aankomend zaterdag ben ik uitgerekend.
Heb vandaag te horen gekregen dat mijn nichtje die afgelopen dinsdag 41 weken was, morgen ingeleid word. Ben stiekem toch wel een beetje jaloers dat zij morgen de kleine al vast mogen houden. Maar ik houd moet! En wacht geduldig af. Ookal is geduldig wachten op het moment niet mijn sterkste kant. Maar ja keus heb ik niet.

Fijne avond en tot gauw.

Liefs,

Terug
Bovenaan