klussen vanaf 2009

Hoi mimiare?,
sorry wist niet precies meer hoe je naam te schrijven.
Als je 10 jaar de pil geslikt hebt kan het wel een paar maandjes duren heb ik gehoord.
Maar ik hoop voor jou dat je snel zwanger bent natuurlijk!
Liefs pupke

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2009 14:25:54'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

@ pupke

hoi pupke heb net gelezen op internet dat nod = niet ongesteldheidsdag   dus ongesteld worden maar dit niet willen dan is dat toch na 28 dagen vanaf je laatste ongesteldheidsdag??? of heb ik het mis dan is de eisprong op de 14e bij een normale ciclus en nod dag 28 of heb ik het helemaal mis?

als iemand het weet hoor ik het graag
groetjes marijk

Hoi Marijk,
Je moet tellen van de eerste dag dat je menstruatie begint tot de volgende eerste dag van je menstruatie.ongeveer in het midden van die twee heb je je eisprong.
Die aantal dagen zijn je ciclus.
Snapie?liefs pupke

quote: pupke280 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2009 19:00:55'));

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2009 14:25:54'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

@ pupke

hoi pupke heb net gelezen op internet dat nod = niet ongesteldheidsdag   dus ongesteld worden maar dit niet willen dan is dat toch na 28 dagen vanaf je laatste ongesteldheidsdag??? of heb ik het mis dan is de eisprong op de 14e bij een normale ciclus en nod dag 28 of heb ik het helemaal mis?

als iemand het weet hoor ik het graag
groetjes marijk

Hoi Marijk,
Je moet tellen van de eerste dag dat je menstruatie begint tot de volgende eerste dag van je menstruatie.ongeveer in het midden van die twee heb je je eisprong.
Die aantal dagen zijn je ciclus.
Snapie?liefs pupke

ja snap het nu helemaal dank je wel

groetjes marijke

Hoi allemaal,
ik heb getest en ik heb 2 streepjes!
Weliswaar 1 licht streepje maar dat is ook positief!:)
jipieeeeeeee ben zwanger zo snel al.
ronde 1 raak!
Ik hoop dat iedereen snel zwanger is!
Maar meld me nu aan bij de zwangere is ook weer   leuk tot snel?
liefs pupke

Hoi Dames,
Ben weer terug van weg geweest!
Heb afgelopen weekend een miskraam gehad.
Doe het denk ik effe rustig aan maar de kinderwens blijft wel.
De hoop dat alles goed komt is wel even minder.
Hoeveel pech kan je hebben!
Was nu gelukkig wel spontaan en al vroeg.
Heb maar een kleine week op een wolkje geleefd.
Hoe gaat bij jullie het klussen?
liefs pupke

Ook wij zijn enthousiast begonnen met klussen.. Zijn bij ronde 2 en heb net de 'klustijd' gehad. Ik kan nu al niet meer wachten tot de 20e.. Hoe houden jullie dit vol? Ik heb mezelf sterk voorgenomen mezelf niet te laten meeslepen en gewoon rustig af te wachten tot het zover zal zijn, maar merk dat ik erg helemaal in op ga.. Denk er heel de dag aan!

@Pupke: jeetje wat vreselijk, dan ben je eindelijk zo blij en dan dit.. zet 'm op he meid!

Hey allemaal,

Ik ben  25 jaar en mijn man is 31.
Ook wij zijn in januari begonnen met klussen...
Erg spannend allemaal, over een week heb ik mijn NOD.
Leuk om zo op het forum met elkaar mee te leven!

Het is voor ons trouwens de eerste keer dat we proberen zwanger te worden.

Terug
Bovenaan