klussen vanaf 2009

hoi allemaal
ik ben nieuw op het forum dus snap er nog niet veel van
ik ben marijke 21 jaar en 17 jan gestopt met de pil en heb geen idee wanneer je nod is of hoe je het berekend en wat is een normale tijd tussen ongi en nod?
hoop dat jullie me willen helpen

groetjes marijk

hoi allemaal,
tot nu toe 3 x getest allemaal negatief maar ik denk dat ik gewoon te vroeg getest heb.krijg woensdag mijn nod?
had ook die digitale van clear blue kon je eerder testen.
wacht nu maar tot morgen en probeer dan maar weer.
voel me echt zwanger hopelijk houdt mijn lichaam mij niet voor de gek!
lijkt me heel raar dat het niet zo is.
duimen jullie voor me?
liefs pupke

Hoi Marijke,
Welkom gezellig dat je meekletst hi,hi.
Je begint te tellen van de eerste dag van je ongi als je een ciclus van 28 dagen hebt is ongeveer dag 14 nod.
als je ciclus verschillend is wordt het lastiger en zou je met ovulatietesten erachter kunnen komen waneer jou nod is.
nod is ongeveer op de helft van je ciclus.
Weet niet hoe ik ciclus moet schrijven maar hoop dat je me begrijpt.;)
Liefs pupke

hoi pumpke

wat vervelend dat de test negatief was
ik zal voor je duimen

groetjes marijk

hoi pumpke

bedankt voor de uitleg en ja weet niet hoe lang mijn ciclus duurt want ben al vanaf mijn 12e aan de pil vanwege menstruatie klachten dus ja geen idee moet het deze maand maar afwachten dan hoop dat ze me hier op het forum een beetje helpen maar dat zal best hihi voor ik het weet snap ik het vast

groetje marijk

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

@ pupke

hoi pupke heb net gelezen op internet dat nod = niet ongesteldheidsdag   dus ongesteld worden maar dit niet willen dan is dat toch na 28 dagen vanaf je laatste ongesteldheidsdag??? of heb ik het mis dan is de eisprong op de 14e bij een normale ciclus en nod dag 28 of heb ik het helemaal mis?

als iemand het weet hoor ik het graag
groetjes marijk

hallo allemaal,

begin januari ben ik gestopt met de pil voor het eerst.
10jr heb ik de pil geslikt.
ik ben 3 dagen geleden ongesteld geworden maar we dachten toch echt dat ik zwanger was.
jammer maar helaas, volgende ronde dan maar!

Terug
Bovenaan