klussen vanaf 2009

Hee meiden,

@Pupke; dat zou inderdaad heel snel zijn. Ik hoop het voor je. Moeilijk he, dat wachten. Ik zou inderdaad ook eerder testen.... Ik duim in ieder geval voor je.

Ik kan nog niet zwanger zijn. Afgelopen vrijdag mijn spiraal laten verwijderen en gister keurig ongi geworden. Voor ons gaan zo de klusdagen in !!

@ Juppie; wat een verhaal zeg. Lijkt me geen pretje!!!

Spreek jullie snel weer!

Groetjes Mam van Tom

meiden

het i sniet te geloven maar waar ik ben zwanger!!!!
ik heb vanavond een test gedaan en die was positief
dit was onze eerste ronde voor het tweede kindje.
eigenlijk had ik morgen pas mn nod maar was zo nieuwsschierig want had het gevoel dat het wel eens raak kon zijn dus heb vanaaf nog snel even een test gehad bij de supermarkt.

hoop dat het voor jullie ook zo snel raak kan zijn

groetjes tine

Beste klussers,

Ook wij zijn vanaf deze maand aan het klussen.
We zitten in ronde 1. Ben nu 1 keer O geweest na het stoppen van de pil.
Heb dus geen idee of mijn cyclus regelmatig is, de eerste keer werd ik op dag 35 O.
Ben benieuwd hoeveel klusrondes wij te gaan hebben.
Iedereen veel succes met klussen.

Groetjes Angel80

Beste Juppie

Gefeliciteerd met je zwangerschap en al zo snel! Geniet er maar van...

Groetjes Angel80

Juppie,
Proficiat wat leuk voor juliie!!!!!
Lekker gaan genieten hoor;)
Liefs Pupke

Hoi allemaal,
Ben zo nieuwsgierig heb bij etos vroege zwangerschapstest gehaald en kan vrijdag al testen hi,hi.
Kan gewoon niet wachten ben zo benieuwd!
Heeft iemand ervaring met deze testen?
liefs pupke

he pupke

ik heb er geen ervaring mee heb altijd getest met clear blue
maar ik hoop voor je dat je een positieve test hebt vrijdag

@ juppie, onwijs he, nu al zwanger!!! Gefeliciteerd en ga er lekker van genieten.

@pupke; ik heb geen ervaring met de etos testen. Wel met die van het kruidvat wel.

Hier een onwijs drukke week gehad. Ben nog geen avond thuis geweest. Voor mij is vandaag heerlijk het weekend begonnen. Mijn man heeft op donderdagavond altijd zijn sportavond dus heb ik het rijk voor mij alleen. Tom ligt prinsheerlijk te slapen en ik dan even op mijn gemak forummen!!

Ben afgelopen weekend ongi geworden. De vruchtbare dagen komen eraan dus we gaan flink aan de klus.....

Groetjes Mam van Tom

Terug
Bovenaan