Knoop doorgehakt!

Wij (nou, eigenlijk ik) hebben vandaag de knoop doorgehakt: de condooms blijven in het laatje en we zien wel wat ervan komt!
Ik was er de laatste tijd al weer zoveel mee bezig met wat een handige tijd was voor een volgende zwangerschap  i.v.m. vakanties, misselijkheid, nieuw begin van het schooljaar e.d. om tot de conclusie te komen dat de handigste tijd niet bestaat (tot die conclusie kwam ik ruim een jaar geleden ook...en toen kwam Esther). En bovendien kun je zwanger worden toch niet echt plannen, dus we zien wel wat er gebeurt!
Ik ben zoooo blij dat ik die knoop heb doorgehakt. Ik zie erg op tegen het misselijk zijn en de vermoeidheid, maar ik heb ook wel weer zin in dat gezellige getrappel in mijn buik. En hoewel Esther niet 's werelds makkelijkste baby is (al gaat het de laatste tijd geweldig afgezien van het niet willen slapen), heb ik nu alweer zin in zo'n mini hummeltje erbij. Dan ga ik ook die bv gewoon weer opnieuw proberen. Kortom...ik ben al weer helemaal blij met ons besluit!!!

Liefs,

Eveline

Dapper hoor.... Heel veel succes/plezier bij het klussen dan maar. Persoonlijk moet ik er nog niet aan denken, maar toch... zo'n hummeltje, het is wel verslavend en het gaat zooo snel met die kleintjes. Ik kan me wel voorstellen dat het wel rust geeft, het nemen van zo'n beslissing.

Groetjes Ilona

Hee Eveline,

Nou kei leuk!! Wij wachten nog paar maandjes, waarschijnlijk tot na de zomer. Ik kan me je gevoel goed voorstellen. Mijn verstand zegt ff wachten maar mijn gevoel zegt nu.
Maar je moet wel met zijn tweeen zijn he! Ook zou ik borstvoeding weer graag proberen. Bij Evi heb ik het na 4 weken op gegeven.
Succes ermee!!!

groetjes Sonja

Hoi Eveline,
leuk zeg. Ik hoop dat jullie een tweede is gegund en dat het ook binnen een "korte" tijd raak is. Spannend.
Waarschijnlijk zal ik me binnenkort bij je voegen. Mijn vriend wil nu al graag een tweede (hij heeft ook een hekel aan condooms trouwens) en ik eigenlijk ook wel.... maar ik wil toch echt nog even wachten. Eerst weer even aan het werk zijn en ik wil in elk geval die interne opleiding kunnen afmaken. Aan het eind van dit jaar wordt ook die nieuwe job geevalueerd. Toen ik zwanger was van Quinn was ik zoveel ziek, hoop dat dat bij een tweede anders is.
Groetjes Veerle

Ik vind het erg leuk voor jullie!! Eeerlijk gezegd ging ik wel meteen even kijken in de mamalijst of 24 ook echt voor je leeftijd stond, want ik vroeg me af of je misschien al halverwege de dertig bent dat je zo'n haast hebt. Dat hoor je namelijk wel meer. Ik ben ook 24, maar houd het voorlopig nog lekker bij 1 hummeltje (allerheerlijkste ventje van de heel wereld voor ons, dus ik kan me je gevoelens wel voorstellen).
Veel succes!!

hoi eveline,

wow! gaaf! snel zeg! ik wil ook een tweede, maar wil mijnlichaam toch nog tot juni (was eerst september..hihi) rust gunnen. en proberen in ieder geval de kilo's er nog af te krijgen, wat voor geen meter lukt maar ja!
ik zou zeggen: succes! en veel plezier!
en we horen het wel.

groetjes,
daphne

leuk he meid!zo denken wij er ook over,een handige tijd bestaat niet.en als je het zo graag wil,voor wie stel je het dan nog uit?spannend hoor.ik heb er ook weer helemaal zin in,maar ik wil graag even op mn oude gewicht komen en mn lijf even goed voorbereiden op een volgende zwangerschap(paar maanden ontpillen en foliumzuur slikken).ik heb voor boas een miskraam gehad en dat is me niet in de kouwe kleren gaan zitten.als ik me goed voorbereid heb ik voor mn gevoel toch mn best gedaan.en misschien heeft ons avontuurtje van gister al zn vruchten afgeworpen en ben ik al zwanger
wel grappig,ik ben in mn hoofd al druk met een 2e bezig en daarnaast heb ik ook de volle liefde en aandacht voor boas.ik word ook doodmoe van mensen die zeggen;geniet eerst nou maar een tijdje van deze.alsof ik daarmee ophou als er een 2e komt
je bent pas ongesteld geweest toch?als ik zo vrij mag zijn.misschien heb je dan over 2 weken wel een positieve test in handen..spannnnnnnennnnnnd...ben benieuwd!!!
groetjes kari

Terug
Bovenaan